بازدید 48867
فوتونیوز؛

علم‌الهدی: تعطیلی فریضه الهی نماز جمعه توجیهی ندارد / پمپئو مدعی پیشنهاد کمک به ایران برای مقابله با کرونا شد

آیت الله سید احمد علم الهدی روز جمعه در متنی که به عنوان خطبه مکتوب منتشر کرده آورده است: در حالی که شهر و کشور در قرنطینه نیست و اجتماعات در مشهد در فضای باز و صحن های حرم به وسیله مسئولان پزشکی تجویز شده است تعطیلی فریضه الهی نماز جمعه توجیهی ندارد.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲ 28 February 2020
آیت الله سید احمد علم الهدی روز جمعه در متنی که به عنوان خطبه مکتوب منتشر کرده آورده است: در حالی که شهر و کشور در قرنطینه نیست و اجتماعات در مشهد در فضای باز و صحنهای حرم به وسیله مسوولان پزشکی تجویز شده است تعطیلی فریضه الهی نماز جمعه توجیهی ندارد.
آیت الله سید احمد علم الهدی روز جمعه در متنی که به عنوان خطبه مکتوب منتشر کرده آورده است: در حالی که شهر و کشور در قرنطینه نیست و اجتماعات در مشهد در فضای باز و صحنهای حرم به وسیله مسوولان پزشکی تجویز شده است تعطیلی فریضه الهی نماز جمعه توجیهی ندارد.
رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از ترخیص شهردار منطقه ١٣ از بیمارستان خبر داد.
رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از ترخیص شهردار منطقه ١٣ از بیمارستان خبر داد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تعطیلی مدارس کل کشور به مدت سه روز، تا روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تعطیلی مدارس کل کشور به مدت سه روز، تا روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: ادارات می‌توانند ۲ ساعته از کار اداری خود را به علت شیوع ویروس کرونا کاهش دهند.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: ادارات می‌توانند ۲ ساعته از کار اداری خود را به علت شیوع ویروس کرونا کاهش دهند.
سخنگوی دولت با بیان اینکه دستاوردهای مقابله با کرونا در هفته‌های آتی بیشتر خواهد شد، گفت: انستیتو پاستور عملکرد کیت‌های ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تایید کرده است.
سخنگوی دولت با بیان اینکه دستاوردهای مقابله با کرونا در هفته‌های آتی بیشتر خواهد شد، گفت: انستیتو پاستور عملکرد کیت‌های ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تایید کرده است.
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد: ما پیشنهادهایی برای ارائه کمک به ایران برای مقابله با کرونا داده‌ایم. زیرساخت بهداشتی آن‌ها قوی و به‌روز نیست، تمایل آن‌ها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات درباره آن‌چه واقعا در حال رخ دادن است قوی نبوده است، این ایران است که اطلاعات را به اشتراک نمی‌گذارد.
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد: ما پیشنهادهایی برای ارائه کمک به ایران برای مقابله با کرونا داده‌ایم. زیرساخت بهداشتی آن‌ها قوی و به‌روز نیست، تمایل آن‌ها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات درباره آن‌چه واقعا در حال رخ دادن است قوی نبوده است، این ایران است که اطلاعات را به اشتراک نمی‌گذارد.
محمد علی وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با تصمیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مقرر شد جلسات علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا تعطیل شود.
محمد علی وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با تصمیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مقرر شد جلسات علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا تعطیل شود.
دکتر نمکی از مردم خواست برای کاهش آلودگی و کنترل بیماری کرونا همکاری بیشتری کنند و از سفرهای غیر ضرور اجتناب کنند.
قرنطینه کردن شهرها روش علمی نیست.
دکتر نمکی از مردم خواست برای کاهش آلودگی و کنترل بیماری کرونا همکاری بیشتری کنند و از سفرهای غیر ضرور اجتناب کنند. قرنطینه کردن شهرها روش علمی نیست.
گردان جنگ نوین لشکر عملیاتی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب قم، با استفاده از تجهیزات رفع آلودگی زمین و اماکن، اقدام به ضد عفونی کردن اماکن و معابر این شهر کرد.
گردان جنگ نوین لشکر عملیاتی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب قم، با استفاده از تجهیزات رفع آلودگی زمین و اماکن، اقدام به ضد عفونی کردن اماکن و معابر این شهر کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۴
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۲۳۵
سلام
لطفا به حرف بزرگان دین مثل حضرت علم الهدی گوش بدهید
با دین و شرف مردم اقایون بازی نکنید
دنیا دار مکافات هست دین مردم رو ازشون نگرید
ما به همین ارامش دینی خوش هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
بزرگان دین حرف بزرگان علم را بپذیرند بد نیست، بهتره برای جلوگیری از مرگ و انتقال بیماری نماز جمعه فعلا برگزار نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
بزرگان دین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
ببين يك جور ديگه هم ميشه نگاه كرد . اين روزا هم چند ماه ديگه تموم بلاخره تموم ميشه مردم كه امروزه خيلي هاشون دين گريز يا بي تفاوت شده اند . بعد سپري شدن ايام قرنطينه ، متوجه خلا، و جاي خالي و نقش اين أماكن در زندگي شون بهتر ميشن
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
انجام كاري كه ممكنه به سلامتي شما ضرر برسونه هم از لحاظ شرعي و هم از لحاظ عقلي نفي شده
مثال بارزش هم روزه داري در حال كسالت است
ااونوقت شما با چه توجيهي تو اين شرايط وخيم همه رو تهديد به
مكافات عمل مي كنيد ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
بزرگان دین که مراجع تقلید اکثریت جامعه کشوری هستند ،
بر اطاعت از توصیه پزشکان برای تعطیل کردن مراسم از جمله نذر و زیارت و نماز جماعات جمعه صراحتا فتوا داده اند
و بهتر است تا ایشان هم اطاعت کنند
و از اشاعه این بیماری مهلک جلوگیری کنند
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
آقا ببخشید حواسم نبود مثبت دادم
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
هرچه سریعتر باید نمازجمعه بازشود و نمازجمعه های غذا شده باید ادا شود. توبه کنید و خجالت بکشید ما انقلاب کردیم که نمازجمعه باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
آقای عزیز نظر شما محترم ولی ایران فقط مال شما و آقای علم الهدی که فقط بلدن مخالف هرچیزی باشن نیست تشریف ببر قم داخل حرم هر کار خواستی انجام بده تا آخر مهار این بیماری هم همانجا بمون شما مثل اینکه شوخی گرفتی برو شمال، قم یا تهران در بیمارستانهای مرجع ببین چه فاجعه ای در حال وقوع است. چه انسانهای شریف و مهمی رو تا الان ما از دست دادیم برای شما و آقای علم الهدی اینها مهم نیست دریغ از یک تسلیت به آن پرستاری که برای ما مردم جان خودش رو از دست داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
چرا ناراحت میشید.خب بذارید ایشون و مریدانشون نماز جمعه شونو برگزار کنند.ممکنه برای کشور نفعی هم داشته باشه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
نه که حالا نماز جمعه های ایشون مایه آرامش دینی جامعه بوده و هست!!! ما که هر چی از ایشون دیدیم در
راستای ایجاد دافعه بیشتر مردم نسبت به دین بوده و همیشه با زدن انواع توهین ها به قشرهای مختلف
جامعه همراه بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
این آقا همونی نیست که از زبان پیامبر روایت کرده بود هر که در انتخابات شرکت نکند مسلمان نیست؟
زمان پیامبر انتخابات برگزار میشده که ایشون این حرف رو زده باشن؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
خب شما دلخوش به فرمایشات گهربار آیت العظما علم الهدی باشید، کسی مانع آرامش و دلخوشی شما نشده است اما بدانید که به قداست همان ضامن آهو قسم که حرفها و نظرات قپ ایشان، بعضی مواقع سوهان اعصاب ۹۵٪ از مردم نجیب ایران
شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
به جز کشورهای عربی اولین کیس های استونی و بلاروس و نیوزیلند و همچنین دو کیس جدید در انگلستان همه مسافران ایرانی هستند چه خبره یعنی کل ملت مبتلا شدند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
کسی خواهان تعطیلی دائم نماز جمعه نیست تازه در روایات داریم اگر حتی سیر خورده اید ودهانتان بو میدهد بهتر است به مسجد نروید
محمد
| Canada |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
آقای علم الهدی برای شما توجیه نداره و کرونا اصلا سمت شما نمی یاد ولی برای سلامتی بقیه توجیه داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
بودن شما هم دراين سمت توجيهي ندارد
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
امان از برداشت افراطی از دین کامل اسلام
همان خدا که نماز جمعه را تکلیف کرده حالاهم برای سلامتی مردم ممنوع کرده. چرا افراط می کنی برادر.
آرش
| Netherlands |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
هر آدم عاقلی متوجه میشه قصد چنین شما تخریب هست نه طرفداری از ایشان. در ضمن روحانیون با پذیرفتن نظر کارشناسان و پزشکان نماز جمعه و تجمعات مذهبی رو لغو کردن حالا اگه لغو نمیکردن چه می‌کردید.
ناشناس
| - |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
خواهشمند است دراین یک مورد دخالت نکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
فقط ساکت شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
به خاطر همین کفرگویی ها مبتلا به این امراض شده ایم. بزرگان دین پیامبر و ائمه بودند و هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
کاملاً موافقم. تعطیلی این فریضه الهی هیچ توجیهی ندارد. این سوسول بازیا چیه؟ چرا تعطیل کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
چقد منفی گرفته!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
" ما به همین ارامش دینی خوش هستیم "
از الزامات اساسي دين اينست كه رعايت حال خلايق شود . به فرموده حضررت رسول هرآنچه بر خود نمي پسندي بر ديگران هم مپسند از شروط ايمان و انصافو اعتقاد به خداست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
نص آيه ي قرآن كريم مي فرمايد :
ولا تلقو به ايدكم الي التهلكه ....
وبادستان خود ، خود را به هلاكت نيفكنيد.
وقتي با اين صراحت بالاترين منبع ديني مسلمانان ما را از استقبال خطر نفي كرده است ، آقاي علم الهدي لطفا اجتها در مقابل نص نفرماييد..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
مام خمینی: خداوند لازم نموده در مواقع احتمال ضرر، انسان از آنچه موجب است اجتناب کند، اگرچه ترک حج و صوم و صلوة باشد.


برادر بزرگوارم، قربانت شوم شما را به خدای متعال قسم می‌دهم به حرفهای دکتر ترتیب اثر دهید. چرا موجب نگرانی همه می‌شوید؟ خداوند لازم نموده است که در مواقع احتمال ضرر، انسان از آنچه موجب است اجتناب کند، اگرچه ترک حج و صوم و صلوة باشد. شما می‌خواهید موافق حکم خدا عمل کنید، کاری نکنید که خداوند نعوذبالله از شما ناراضی باشد. این احتیاطات شما برخلاف شرع است و لازم است از آن اجتناب فرمایید. والسلام.


نامه به آقای پسندیده (توصیه به رعایت دستورات پزشک)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
سخنرانی جنابعالی در همه امور مملکت هم توجیهی ندارد
احسان
| Japan |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
مگه نمیگفت هر کی رای نده مسلمان نیست؟؟؟ چطور میگه توصیه پزشکان دایر بودن نماز جماعته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
دین می فرماید آنجایی که جان فردی در خطر است، برای نجات جان او شکستن نماز واجب است .
ناشناس
| - |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
امام جمعه شیراز گفته وقتی در مسایل دینی پزشکان از ما تقلید میکنند ما هم در مسایل بهداشتی و پزشکی از پزشکان تقلید میکنیم.
فرق امام جمعه مشهد و شیراز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
تودیگه کلا عقلت را ازدست داده ای
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
جناب علم شما می توانی بجای اقامه جمعه به یکی از بیمارستانهای اعلام شده مراجعه کنید وبا تیم پرستاری همکاری کنید ولله از نماز جمعه ثوابش بیشتر است
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
برو بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
اقای علم الهدی از لغو نماز جمعه ناراحت هستند عکسی دیدم از نماز جمعه قم که خطیب در ان بالا در محفظه ای شیشه ای هستند ایا ایشان حاضرند در میان نمازگذاران بنشینند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
مرجع تقلید ایشون چه شخصیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
همان طور که مثلا بزرگان دینی دوست دارند حرف اونها در امورات دینی حسن الختام باشه اقایون هم باید به حرف بزرگان علمی در این خصوص گوش بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
این نشون میده جون مردم اصلا مهم نیست برای ایشون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
شما گوش کن کافیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
ظاهرا بعضی ها دوست دارن به روشهای مختلف خودشون رو مطرح کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
چیکارش دارید بره تنهایی نمازشو بخونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
ناشناس 23:37
خدا ببخشه
پس تا حالا شد بیست و سه تا مثبت هزار و چهل و پنج تا منفی
خیلی رقابت تنگاتنگ بود خوب شد گفتی ها
نعمتیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
اقای علم الهدای عزیز و بزرگوار درست میفرمایند
چرا نمیزارین برگزار بشضه
اام به نظر من
یک راهکار وجود دارد
این که آقای علیم الهدی
نماز جمعه را در منزل خود برکزار کنن
حداقل 50 نفر که میتونن برن منزل حضرت آقا
بریم اونجا
هر شب دعا د عبادت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
اینهمه علمل و مراجع و ائمه جمعه و.. مطالب متفاوتی گفتند و تابناک عزیز واقعا چه لزومی داشت این حرف ها را منعکس کنی ب
آقای علم الهدی بسه تو رو به امام حسین بسه
پاسخ ها
آقای علم الهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
باشه ایندفعه فقط بخاطر شوما
ناسناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
من ب حرف مرجع تقلید گوش میکنم و از لحاظ شرعی وظیفه ای ندارم از جناب علم الهدی تبعیت کنم.مرجع من هم گقت ک بهتره مراقبت های بهداشتی رو رعایت کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
ایشان همیشه بر عکس بقبه صحیت میکنند نمیدانم شاید روشی برای معروف شدن هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
واقعا در کشور ما، هیچ منبع و نهادی برای نظارت و نقد گفته های ائمه جمعه وجود ندارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
ایشون رو با محافظ و ماشین ضد گلوله و تیم پزشکی میارن. مردم بیچاره با اتوبوس و .... میان و بغل همدیگر هم میشینند. این وسط آقای عام الهدی که مبتلا نمیشه، مردم میگیرن.
اسم این کمک کردن نیست. عملا می خواد آمار و اطلاعات حیاتی کشور رو دودستی بهش بدیم! شما برو باغچه ی گندیده ی خودت رو شخم بزن که یک آزمایش کرونا 3400 دلار هزینه داره!! و این شما هستید که از ترس رکود در اقتصاد آمار وحشتناک کرونا رو مثل اسراییل که 1400 نفر مبتلا داشتند سانسور کردید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
برو گمشو پمپگو ! ویروس کشور خودتو گرفته ! ما میدونیم سیلی هائی که از ایران خوردی کجاتو سوزونده و این اراجیف هم از همون سوزش !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
ناشناس 23:08 کمی یواش برادر . ببینم هفته دیگه که تو بخش مراقبتهای ویژه خوابیدی هم نای حرف زدن خواهی داشت ؟
سیلی بر سر زدن هم بیفایده خواهد بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
مزخرف نگو .... از حق نباید گذشت، آمریکا و بلوک غرب ، هرگز از ارسال کمک های دارویی به ایران دریغ نکرده اند. اگر شما و رفقای شما، آن داروها را به عراق و سوریه فرستاده اید، گناهش را به گردن دیگران نبندازید و تهمت نزنید
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
خجالت خوب چیزیه که آمریکاییهاندارند
احسان
| Japan |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
اولا که این کیت ها خیلی قیمتش پایین تره و اینکه الان تو داری با تکنولوژی آمریکایی یعنی اینترنت به وزیرشون توهین میکنی!!! در ضمن خیلی جاها مثل
زلزله بم آمریکایی ها بیشترین کمکو کردن به ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
داروی خاصی مصرف میکنید شما از این حرفا میزنید؟
تابناک برای چی به طور پیوسته نظرات علم الهدی رو پوشش میدی؟
یعنی یک امام جمعه ی دیگه توی این مملکت نیست که سوزنت روی ایشون گیر کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
آقای علم الهدی کلا هر هفته با نظراتش میخواد خودشو به تیتر اول خبرها برسونه این رسانه ها هم با پوشش صحبت هاش کمکش میکنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
منم همين رو ميگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
قبلا یادم میاد ارومیه یک امام جمعه داشت هر هفته تیتر بود ولی اون بنده خدا دامادش فرد مهمی نبود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
به قول شما خدا داده امام جمعه تو این مملکت که اتفاقاً برخی از اونا حرفیهای نسبتاً خوبی میزنن. حالا چرا تابناک هر هفته نظرات این بنده خدا را منتشر می کنه الله و اعلم. و جالب اینکه حرفهای او همیشه برای مملکت دردساز بوده.
ناشناس
| Czechia |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
کار این سایت خبر رسانی هست. خوب میکنه پوشش میده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
تابناک در بین روزنامه ها، فقط کیهان، و در بین امام جمعه ها، فقط علم الهدی رو می شناسه .....
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
قربون دهن جفتتون!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
کاملا با این نظر موافقم.
کاری هم به درست یا غلط بودن مواضع ایشون ندارم. زیادی دارین پوشش میدین ایشون رو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
ایشان ممکن است بعضی چیزها را فراموش کرده باشند. بد نیست به منابع معتبر فقهی سری بزنند تا حکم عبادت در چنین شرایط را پیدا کنند. ضمنا قرار بود نماز جمعه عبادی - سیاسی باشد ولی اکثرا فقط سیاسی است.
اجتماعات توسط مسئولان پزشکی تجویز شده است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
جناب علم الهدی کدام یک از مسئولین پزشکی تجمعات را توصیه کردند ؟؟؟
این که ما داریم می شنویم اینه که مسئولین خودشان را کشتند تا به مردم تفهیم کنند که از خانه خارج نشوند و در جاهای شلوغ تردد نکنند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
اگر همزمان با ورود اولین بیمار از چین که اوایل بهمن ماه بود
او و خانواده و افرادی که با او تماس داشتند را قرنطینه کرده بودند
و پس از اطلاع از آلوده شدن قم و بخاطر انجام تظاهرات و انتخابات که از مردم پنهان کردند ، نبود
الان شاهد این حجم از قربانی و بیمار نبودیم
و این میزان نگرانی و خوابیدن بازار و تعطیلی کسب و کار را شاهد نبودیم
چرا با علومی که از ان دانش ندارید ، لجبازی میکنید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
تازه نوک قله یخ ظاهر شده صبر کنید و ببینید . عامل نود درصد کشورهایی که اولین بار بیماری کرونا را تشخیص داده اند مسافرانی از ایران بوده اند . ظاهرا گسترده گی این بیماری در ایران بسیار زیاد هست ، عده ای اصلا خبر ندارند که مبتلا شده اند و عده ای هم در بی خبری فوت کرده اند . با سیستم لرزان درمانی ما هم خیلی ها اصلا به مراکز مراجعه نمیکنند . یا در مناطق بدون خدمات پزشکی زندگی ساکن هستند .یک هفته صبر کنید و میزان ابتلا را با چشمانتان ببینید .
ادارات باید برن سر کار ولی مجلس تعطیل؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
مجلس همین که تعطیل باشه به نفع همه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
اگر مجلس برای همیشه هم تعطیل شود هم بنفع ملت هست هم بنفع کارکنان ادارات .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
مجلس چه تعطیل باشه چه نباشه چه فرقی میکنه. اتفاقا تعطیل باشه آرامش بیشتری داریم مزخرفاتشونو نمیشنویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
اصولاً مجلس و اهالیش همیشه تعطیلن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
مجلس که خیلی وقتاس تعطیله داداچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
چون اونا خوشگل ترند وخون شان رنگین تر
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
لطف کردندو ساعت کاری را 2ساعت کم کردند.مگه فرق میکنه؟ اگرمحیطی آلوده باشه چه یکساعت چه 6 ساعت چه 8 ساعت در آن محیط باشی.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
ماهان را تعطیل کنید و مدیران آنرا محاکمه کنید عمده الودگی را این شرکت بوجود آورد
ناشناس
| Australia |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
تازه ساک قرمز هم بهشون دادن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
کارمندان باید بفکر خودشان و خانواده شان باشند و سرکار نروند نهایتاً از دخیره مرخصی شان استفاده کنند. دولت تا بخواهد برای تعطیل ادارات تصمیم بگیرد، از مرز فاجعه گذشیم
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
برادر من مجلس که همیشه تعطیل بوده
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
این مجلس پوکیده در این روز های اخرش شاید حرفی بزند که کار مجلس بعدی را مشکل کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
این مانورهای نمایشی که فقط اعلان کنن ما کار میکنیم و تدبیر داریم . یعنی 2 ساعت کمتر کردن کار چقدر تاثیر داره و حتی بنظر اثر منفی داره چون وقت بازار گردی در هر روز رو اضافه میکنه .
اصلی ترین سهم رو در رفت و امد به محل کار داره که اونهم تغییر نمیکنه
برای آقای علم الهدی که جان ملت برایش ارزشی ندارد و فقط از اینکه تریبونش قطع شده ناراحت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
شاید اگر به هنگام عبادت به جای آرزوی مرگ برای همه دنیا، برای همه انسانها دعاکنیم خدا به دادمان برسد.
حالا والی خراسان برای کی روضه بخونه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
اینها کار ندارند هفتگی میان یکساعتی صحبت می فرمایند و می روند اینطوری واقعا این بنده خدا چه کار کنه؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
از فردا لایو میگذارند
مگه علم الهدی مسئول جون مردمم هست که نظر میدد درباره تعطیل نشدن نماز جمعه!!؟؟؟ بابا یه کم یواش برو دیگه خوب مدیر بحران مشخص کرده اند اما هنوز ایشون رنگ مخالف از خراسان می نوازد بسه دیگه آقا مسئل جان مردم مطرحه نه ایمان مردم مگه ایشون پاسبان جان مردم هم هست؟؟؟؟ ایشون باید مطیع دستورات در ساتاری حفظ جان مردم باشند همونطور که یه عمر دستور داده اند و خطابه صادر کرده اند که مردم چنین کنند و چنان کنند چنین نکنند و چنان نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
اون با مردم کاری نداره. فکر خودشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
باید سوال کرد که کی به ایشون اینقدر اختیار داده که در همه کارهای مردم دخالت بکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
با تعطیل موقت نماز جمعه ایمان کسی صدمه نمی بیند. کاش ایشان به جای این قبیل حرفها به درگاه خدا دعا کنند تا زودتر از شر این بیمار خلاص شویم. امید وارم دعایشان مستجاب شود.
جناب شیخ اصول ایمتی وبهداشتی ایجاب میکند که تجمعات در شرایط بحرانی موقتا تا عادی شدن شرایط تعطیل شوتد،ایادازنظر شما بعضی اصرار بر باقی ماندن اجتماعات مذهبی در هر شرایط توجه دارد ؟ ؟چرا از دین اینقدر سو استفاده میکنید ؟
جناب آیت الله سید احمد علم الهدی آیا اجازه میفرمایند که در برابر ویروس کرونا تقیه نمائیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
نه
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
گل گفتی
جواب
تقیه دراین حالت جایز نیست!
اقای علم الهدی یک پیشنهاد به شما یا کسانی که ادایی شبیه شما دارند.برید فقط یکسر به بیمارستان های قرنطینه بزنید موندن اونجا پیش کش.الان چند نفر از شما مراقبت می کنند اصلا متوجه نیستید
آقای علم الهدی خودش هم میاد قاطی مردم مریض بشه ببینه چه حالی میده؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
دلتان میاد او بیاد بیمارستان برای دیدن مردم بیمار شده و در نتیجه مریض بشه و بعد این سپاش آب بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
نه
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
نگران نباش با این سرعت،همه سومبی میشیم!
من از هواپیمایی ماهان گلایه دارم، اما بیشتر از ماهان، از مسئولان کشوری که اجازه دادن چینی ها راهی ایران شوند، و تجار و توریست های ایرانی در چین، بدون چک شدن وارد ایران شوند. چین دارای بزرگترین ناوگان هواپیمایی دنیاست، و هواپیماهاش تحت تحریم نیستن، و خودش میتوانست برای خروج چینی ها از سراسر دنیا اقدام کنه، نیازی به ماهان نداشت.

خطاب به آنهایی که میگن بقیه دنیا آلوده شده و مثال کره جنوبی یا ایتالیا رو میزنند، آنها کشورهای توریست پذیر هستن، کره جنوبی همسایه دیوار به دیوار چینه، با ما که 2 کشور با چین فاصله داریم تفاوت داره. ایتالیا میزبان میلیون ها چینی در سال است، با ما که چند هزار نفر میان و میرن خیلی تفاوت آماری هست. واضحه که در واکنش سریع به بحران کرونا غفلت شده

ببخشید اگر غلط تایپی دارم، حوصله چک کردن مجدد ندارم. بهتره بگم اعصاب ندارم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
باید محاکمه بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
مدیر عامل ماهان باید محاکمه شود
حتی اگر بتوان جلوی از دست رفتن جان یک انسان را گرفت، لغو واجب است. اینم توجیه برای جناب علم الهدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
حفظ جان انسان یا انسانها برای ایشان آب و نان نمی شود .بنظرتان یک پزشک فوق تخصص جراح با فعالیت های شبانه روز در درمان و حفظ جان انسانها در ایران شناخته تر هست یا آقای علم الهدی ؟
لغو شد
.....لغو شد
.......و.....لغو شد
بازم دم تابناک گرم تعطیل هم بشه لغو نمیشه
پمپئو می خواهد کمک کند چرا نمی خواهید استفاده کنید . این دیگه حماقت است اگر نپذیریم.
پاسخ ها
س ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
حماقت اینه که فکر کنی کسی که جلوی ورود داروهای ام اس و سرطان رو گرفته و خودش ویروس کرونا رو طراحی کرده و جون دنیا انداخته حالا میخواد کمک کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
قابل پیش بینی بود . مدتی اپیدمی کرونا را فعال می گذارند و بعد یک نهاد یا شخص داخلی را برای کمک به درمان فعال میکنند تا هم عموم مردم را وام دار آن شخص یا نهاد یا نیرو بکنند و هم در خارج وجهه ای بدست بیاورند
فرخ
| Germany |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
اول باید جناب پمپئو به دین مبین اسلام تشریف ببرد و مسلمان شیعه دوازده امامی شود،،،بعد اینها شاید بهش اجازه کمک به مردم عزیز و خوب کشور همیشه ایران رو بدهند،،،والله
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
پمپئوبه گورپدرش می خندداگه می خوادکمک کنه تحریمهاراورداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
وقتی خودمان توانایی نداریم چرا کمک دیگران را نپذیریم؟ می توانینم چیزهایی یاد بگیریم و چیز های یاد بدهیم. در این قبیل شرایط همه دنیا باید به هم کمک کنند . این موضوع سیاسی نیست . حتی این قبیل مراودات ممکن است به حل بعضی معضلات سیاسی هم کمک کند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
حماقت اینه که فکر میکنید پمپئو صادقانه حرف زده. این دروغگویان کثیف خوشون دروغ میگن کهدرگیر بیماری کرونا نیستند. سیستم بهداشتی ما مخصوصانیروی انسانی بهداشتی ما خیلی هم خوب است .اگه راست میگه چرا به کشورهای دیگری که وضع بهداشتی خیلی بدی نسبت به ما دارن کمک نمیکنه فقط موضوع سیاسی حواسمون جمع باشه.
ایشون که میگن تعطیلی نمازجمعه توجیهی نداره ، همون آقایی نیستن که برای جراحی پروستات تشریف بردن آلمان؟؟؟!!!
بسته بهداشتی برای آقایان و نمایندگان.
کیت تشخیص کرونا برای آقایان و نمایندگان
تعطیلی برای آقایان و نمایندگان
توروهدا اینقدر به مردم امر ونهی نکنید بزارید به درد خودشون بسازند و بمیرن
آقای علم الهدی محافظ داشتن با پول بیت المال توجیه شرعی دارد؟!!!!!
برای علم الهدی جان وسلامت انسان مهم نیست ؟ یکی نیست به این فرد بگوید برای برون رفت ازاین بجران ویروسی بایداجتماعات مردمی که منشا الودگی را درپی دارد باید تعطیل شود یکی نیست به وی بگوید خداوند ارحم الراحمین هست وهیچوقت عبادتی که جان وسلامتی بنده هایش راوالودگی فراگیررا توصیه نمیکند چرا که خداوند درهمه امور بندگانش را مورد لطف ومرحمت خودش قرارداده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
در جواب سوال 1: خیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
بله خداوند صدمه زدن به جان انسانها را حرام کرده
ما هم دلمون برای صحبت های ایشون تنگ میشه، امروز عصری بهونه خوندن صحبت های ایشون رو داشتم. تفریح خوبی ست.
حاج اقا يه جمعه تو خونه استراحت كن طوري نميشه
جان أدمها اينقدر بي ارزشه ؟
اما چون شما عادت كرديد همه دستورات به فتواي شما باشه
سخت شده براتون از كسي سخني بشنويد حتي اگر به صلاحتون باشه
آقای علم الهدی اوضاع کرونا خیلی بدتر از آن است که از ۲۰.۳۰ می شنوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
تنها جایی هست که حرفهای ایشان خریدار دارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
و برای سلامتی خودتان هم خطرناک است.
قداست نماز جمعه و خطبه های اون تا جایی اهمیت داره که هر خطبه جای یه رکعت نمازه, حالا نماز نخوانده چطور خطبه داره?! و اگه به فرض محال شرعی هم بپذیریم, نماز ظهر رو چطور یک یا دو رکعتی کردی?! اونم نماز جمعه که باید جماعت باشه وقتی جماعتی برقرار نشده?!
چطور وقتی نوبت مردم میشه اطاعت واجب شرعی هست ولی وقتی نوبت شما که خلاف شد?!
اینقدر از مرگ نهراسید. مرگ ادامه همان زندگیست با شرایط مکانی و زمانی دیگری . هر روز باید به فکرش باشید/ مرگ سراغ همه موجودات زنده میاد حتی کرونا پس نترسید و به فکرش باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
از کسی‌که کرد را کورد مینویسد نصیحت بشنوید! معادل آنهایی که ترک را تورک مینویسن و خودشونو ایرانی نمیدونن!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
ویروس موجود زنده نیست کردستان
فرخ
| Germany |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
شما برو در همان آمریکا حالت رو ببر،،،ول کن این ترویج مرگ رو نمیخواد اسلامیش کنید،،،برای مردم آمریکا همین رو ترجمه کن بعد دیپورتت میکنند به سبزوار،،عزیز دل آمریکائی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
از مرگ نمی ترسیم از مصیبت و عذابی که قبل از مرگ، خود و اطرافیانمان باید در بیمارستانهای فاقد امکانات تحمل کنیم می ترسیم
یاسر کوردستان
| United Arab Emirates |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
زنده بودن ویروس با شکل زنده بودن منو تو فرق داره. ویروس و هر چیز دیگری همینکه تکثیر میشه و بر دوروبرش اثرگذاری داره پس زنده هست
تفریح چیه! اصلا قابل تحمل نیست این افاضاتشون. من نمیدونم چرا کسی به این آقا تذکر نمیده . هر حرفی دلش میخواد میزنه جای اون بیمارها و خانوادهاشون و کادر درمانی نیست .
خدا را خوش نمیاد پیرمرد از نون خوردن بیفته
چرا نمی روند از بیماران کرونا یی عبادت کنند امیدوارم منتشر شود
تو را خدا مسیول مستقیم کرونا را از بچه های کادر مخلص سپاه بگذارید. آقای زالی و ولایتی وقت ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
پس فک کردی مسیول اصلی این وضیت کیان
چون این آقا مثل ما زندگی نمی کند
جنابان علم الهدی و شریعتمداری دو پای ثابت تابناک شده اند

خدا عمر طولانی به مردم ایران بجز مسئولان عطا فرماید . انشاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
این هم حکمت خداوند هست . اینبار دیگر جبهه جنگ و تحریم نیست که فقط مردم عادی آسیب ببینند . خدا رو شکر اینبار عالت بخوبی رعایت می شود . هم مرزها و راههای فرار بسته شده هم بین مسئولان هم فراگیر شده است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
جمله اولتو خوندم مثبت دادم
جمله دومت خوب نبود. بالاخره این وسط هم هستند مسئولانی که دارند تلاش می کنند خالصانه. این که همه مسئولان تلاش خالصانه دارند، خیر.
الان مجلس رو تا اطلاع ثانوی تعطیل کردین واسه خودتون ؟
بچه های مردم ولی برن مدرسه ؟؟؟
خوشحالید یا ملت رو گرفتید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
همه با هم برابرند ولی بعضی ها برابر ترند .
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
مدارس تا اطلاع ثانوی تعطیله ولی فقط سه روز به سه روز اعلام میکنند که والدین به سفرنروند شهرهای دیگر را آلوده کنند.که تا حالا والدین به شمال رفته اند. تهران هیچوقت اینقدر سوت و کورنبوده.
جناب آقاي علم الهدي استغفرالله دارد بالاتر از حضرت حق در امور مملكت دخالت مي كند .
علم الهدي اگر روحاني مسئوليت پذير و دلسوز است لطف كند از بيماران كرونائي شهر قم عيادت كند و يك ماه با خانواده در بين مردم قم زندگي عادي داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
و من الله توفیق
خبر دارید که اولین کیس های استونی و نیوزیلند هم از ایران رفتند این کشورها؟
واقعا داره دنیا رو بگند میکشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
ما اينيم ! ما رو دست كم نگير دلبندم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
کانادا ، گرجستان ، بلاروس ، کویت ،پاکستان و غیره را فراموش کردید . یک تنه داریم تمام دنیا را آلوده میکنیم . متاسفانه با ایدئولوژی در کشورها نفوذ نکردیم ولی با کرونا واقعا پیروز شده ایم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
اولین بلاروس هم مسافر ایرانیه
خوب مشکلی نیست اقا علم الهدی تشریف تمیز بیارن قم یه نماز جماعت بخونن. بفرما.
کارمندان، معلمان و اساتید باید برن سر کار ولی مجلس تعطیل میشه؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
باور کنید خدشونم نمی دونن چکار دارند میکنند.
!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
"کارمندان، معلمان و اساتید باید برن سر کار ولی مجلس تعطیل میشه؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟" یعنی تو داری اینارو با نمایندگان شریف و زحمتکش یکی میگیری؟ چطور جرات کردی به طبقۀ اشراف توهین کنی و اونا رو با رعیت مقایسه کنی
قطع اینترنت و پارازیت تنها راهکار همیشگی دولتمردان غیور و مردم دوست ما برای حل همه مشکلات بوده است.

خدا قوت مسئولان بزرگوار . خسته نشید یه وقت
شرم بر هواپیمایی ماهان

ننگ بر هواپیمایی ماهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
و ننگ بر آن مامور مرزبانی که با رشوه کرفتن اجازه ورود غیر مجاز به اتباع و کالاهای بیگانه می دهد
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
ماهان جنایت بزرگی درحق مردم بیگناه کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
درود بر هواپیمایی ماهان
حاج اقا لطف كنن با يك بيمار كرونايي مصافحه بفرمايند اگر بيمار نشدند ما در خدمتشون هستيم
این چطوریه که همه ی مسئولین دارن ازمایش میدن و برای مردم بیچاره وقتی مردم جواب ازمایش میاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
امکانات محدود است و مسلما اول باید خادمان همیشه خادم آزمایش شوند که بتونند به خدمت ادامه بدهند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
جالبه مسئولین سریع آزمایششون می آد و نتیجه تستشون مشخص میشه در حالی که سرحال و قبراق پیام ویدئویی میگذارند . ولی تو مردم وقتی طرف تستش مثبت میشه اون فرد قبلش مرده . دقت کردید
آقای علم‌الهدی عربستان سعودی خانه خدا رو تعطیل کرد بخاطر ویروس کرونا و شما بخاطر اینکه نتوانستی یک هفته اعصاب مردم رو خورد کنی چقدر ناله وزاری می کنی
آقای علم الهدی راست میگه،اگه نماز جمعه نباشه ایشان پس چکار کنه؟کجا حرف بزنه؟
کرونا را با علم و دانش پزشکی شکست خواهیم داد
تابناک نظر زیبای آیت الله جوادی عاملی و استدلال منطقیشو برای تعطیلی نماز جمعه پوشش میدادی نه نظر خاص آقای علم الهدی

حد اقل باهم میزاشتی تا خیلی از مطالب روشن میشد
مجلسی که وجود واجبه رو تعطیل میکنن تا اطلاع ثانوی اونوقت کارمندا و معلما و کارگرا و ... باید برن سرکار؟
کی تموم میشه این تبعیض شما؟
ماهان مقصر نیست!! ماهان چیه کیه!! یه اسمه!!
بردی ببینید چه کسانی یا طبفی مانع لغو پروازها شدند!! روش زیرکانه ای هست که رواج بدیم مردم بگن مرگ بر ماهان!!!
ماهان چیه و کیه!!!!؟؟؟؟؟!
لطفاً نگید ماهان باید محاکمه بشه!! اسم محاکمه بشه؟؟؟
نه میرعامل و تمامی کسانی که در هر رتبه هستند باید محاکمه و اعدام بشن
غعلاً که آمار رو دارن میرسونن به آمار واقعی سعنی بالای 18000نفر مبتلا و بالای 2000نفر فوتی!!
فقط زمان رورد رو دستکاری نمیکنن
و باید گفته بشه که هفته های سخت ولی قابل مدیریت توسط مدیران در پیش رو داریم
توجیه فریضه عبادی و البته بیشتر سیاسیه نماز جمعه با من! شما بشین خونه فعلا!!
علم الهدی را ول کنید بچسبید به حرف پمپو وبهش بگید خفه شو پمپو قاتل ما از شما گفتاران اگه همه بمیریم کمک نمیخاهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
احتمالا به شما هم یک کیف قرمز پر از وسایل پزشکی
مشابه نمایندگان مجلس رسیده است
و تخت ویژه و خودکار ویژه
و فاصله ویژه هم محفوظ است
بعد از اینکه کیف بهداشتی حاوی ماسک ، دستکش، ژل ضدعفونی و الکل بین نمایندگان مجلس بطور رایگان توزیع شد (چیزی که مردم ازش محرومند)، و نمایندگان چپ و راست آزمایش کرونا دادند (چیزی که مردم عادی ازش محرومند)، مجلس شورای اسلامی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد (چیزی که مردم عادی ازش محرومند).
پمپو غلط کرده فقط ویروس انتشار ندهند بقیه اش پیشکش
مقوله بیماری و خطری که بهداشت جهان را ت۶دید می کند، مقوله سیاسی نیست. باید عزم جهانی را یک جا کرد و دوست و دشمن باید در کنار با این تهدید کننده جامعه بشری به مبارزه بر خیزند. پس کشورمان می تواند در کنار هر کشور دیگری نیز اکیپ مبارزه را تشکیل دهد.
دکان برخی ها را تعطیل کردند و منبع درآمدشان قطع شده و ناراحتند.
1- آقای علم الهدی لطف کنند خودشون هم تشریف بیارن پایین دو ساعت در صفوف نماز جمعه حضور داشته باشند ، سپس برای دیگران نسجه بدهند ... از راه دور که نمیشه.
2-تجهزات رفع آلودگی دیگه چه صیغه ایه ! همش باید لعت جدید بسازید ؟ یعنی آدم فکر می کنه واقعا یه عده شغلشون لغت سازیه ! بابا جان این که ما میبینیم تا دیروز بهش می گفنم ماشین آب پاش !
آقای علم الهدی اگر دوست ندارید میتونید از ایران برید!
آقای علم الهدی واقعا چقدر درک و شناخت از علوم و بهداشت دارید که در هرچیزی نظر میدهید اگه یک پزشک در امور دینی نظر بدهد شما چه کار میکنید حالا لطف کنید به اموری که آشنا نیستید وارد نشوید
این پمپو زررر زیادی میزنه یه بره تو سنا برا مشت آشغال آمریکایی نسخه تجویز کنه
تابناک عزیز و محترم ، تمام کامنت ها و نظریات مثبت و منفی بالا را به دقت بخون و بعد فکر کن که آیا ارزش داشت که با تیتر زدن حرفهای جناب علم الهدی، ابنقدر نفرین بشنوی؟
شاید از یک آدم امی انتظار چنین دعوتی تعجب آور نباشه ولی از یک عالم دینی چنین دعوت و خواسته ای نه تنها عجیب بلکه حیرت آور است وقتی تمام دنیا مردم را از تجمع در یکجا و یک نقطه منع میکنند چگونه آقای علم الهدا این خواسته را مطرح میکنند با چه تضمینی مردم را بخطر و ملت را به مصیبت و فلاکت فرا میخوانند
میشود از تیم تابناک خواهش کرد که،،، از این همه نظرهای مردم دوستانه هموطنان عزیز که پر از منفی به خواسته این رئیس و همکاره مشهد دادهند،،یک کپی برای او بفرستند؟؟؟
پومپئو به این دلیل گفته که ما پیشنهاد کمک داده ایم چون می داند ما الان می توانیم از آمزیکا شکایت کنیم. وزارت بهداشت باید نامه ایی به سازمان بهداشت جهانی و دبیر کل سازمان ملل از آمریکا بدلیل تحریمهای ظالمانه و مقصر بودن تحریمها در آمار بالای مرگ و میر در ایران شکایت کند. حتی خانوتده های قربانیان باید تقاضای غرامت از دولت آمریکا بکنند.
طبق دستور کلید ساز:
امروز شبنه ویروس کوچولو راه خود را کشید و همه چی به حالت عادبی برگشت و توطئه دشمنان برای تعطیلی کشور ناکار شد
قیمت ارز هم علی برکت اله شد
تورم هم از خاطر و اذهان همگان فراموش شد
خنده و قحقحه برقرار و مستدام باد
بهتر است چند مبتلا به کرونا به دست بوسی ایشان بروند یا بالعکس.
اگر شفا یافتند که ایشان نماینده بر حقی است.
سلامت انسان ارجعیت بر نماز جمعه و. ..... دارد . نماز جمعه را بعد بهبودی و سلامتی می توان ادامه داد ولی مرگ را بر اثر کرونا را هیچ نماز جمعه ای نمی تواند نجات بدهد .
به نظر من حق با ایشونه. شما هم جای ایشون باشید خوشتون میاد مغازه تون تعطیل بشه؟
..در این جا بحث فقهی عقل و شرع مطرح که باید حضرت علم الهدای به این مسئله توجه بیشتر کند....
بنده دوستی دارم که مدیر خادم است اصلا به ککش هم نیست که مردم چطور بشوند و ده میلیون در ماه میگیرد و تمام فرزندانش در دل شیطان الاکبر حال و حول میکنند و به ریش ملت میخندند....
اینکه مسئولیت تشخیص برگزاری اجتماعات و یا شرکت در آنها از جمله نماز جمعه با وزارت بهداشت است. اینکه تعطیلی نماز جمعه در این شرایط وجهی دارد یا ندارد موضوعی نیست که تشخیص آن از دانش ایشان که در زمینه فقه است قابل تشخیص باشد. گاهی انسان فکر میکند ایشان این سخنان و سخنان مشابه را فقط برای اینکه در هر شرایطی بیشتر شنیده شوند بیان می‌کنند.
به شرطی که خود حاج آقا علم الهدی تو محفظه شیشه ای برای خطبه و نماز قرار نگیرند.
جناب علم الهدی ، قبول داریم که قشر عظیمی از ملت ایران از بیانات شما استفاده کرده اما چه می شود کرد ، باید چند روزی را تا ریشه کنی این ویروس مرگبار صبر پیشه کنیم
مثل اينكه اقاي علم الهدي محافظت از جان مسلمانان كه يكي از فرايض دين اسلام است رو قبول ندارن .
باشه قبول جناب علم الهدی بشرطی نماز جمعه برگزار بشه که بعدش همه بیان دست بوس و مصاحفه کنن باهاتون قبول؟!
اقاي علم الهدي
تا حالا چند بار دكتر رفتي و تست دادي
عیادت از مریض ثواب زیادی دارد لطفا آقای علم الهدی را برای عیادت بیماران به بیمارستان کامکار قم ببرید اگر رفت معلومه راست میگه
بابا آقاي علم الهدي طرفداران شما كه مجلس رو فتح كردن ديگه چي از جون ملت ميخواهي؟
شمال حرف بدیه ؟
شمال حرف بدیه ؟
یک کم عجیب نیست که خبری از روسیه نیست؟ چطوره که بگیم این ویروس رو روسیه ایجاد کرده؟ امریکا رو درگیر کرده یک قدرت جهانی مثل چین رو هم درگیر کرده ایران رو هم به خودش مشغول کرده تا در سوریه کمتر دخالت کنه؟؟؟؟؟
حاج آقا علم الهدا شما همه امکانات ضد ویروس در خدمتتون هست!!! ما بدبختها چکار کنیم که ماسک را هم نمیتوانیم بدست بیاریم ؟؟؟!!
اعلم الهدی راست میگه. چرا نمیگذارید نماز جمعه بخونه. دوست داره مبتلا بشه.
علم الهدی باید قرنطینه شود،
تعطیلی نماز جمعه با حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان صورت گرفته است. بهتر است آقای علم الهدی به عنوان یک روحانی درجه 2 و 3 در مقابل حکم ولی فقیه تمکین کنند. حرفهای آقا فصل الخطاب هستند. (تعطیلی نماز جمعه شهرها از دفتر ایشان استفتا شده و حکم حکومتی ایشان را دارد)

وزیر بهداشت می گوید که حتی چین نتوانسته کیت ها را بسازد و از آلمان و هلند وارد می کند بعد ما در عرض یک هفته آنرا ساختیم؟ فرایند تأیید این محصول چگونه انجام شده است؟
کرونا بگبره دیگه این حرفهارو نمیزنه
اقای علم الهدی شما نماز بخوانید و بعد از نماز هم مثل همیشه بگذارید نماز گزاران دست مبارکتان راببوسند
راست ميگه علم الهدي ! بايد نماز برگزار بشه فقط اگه كرونا گرفتن نرن بيمارستان تشريف ببرند بيت جناب علم الهدي پذيرايي بشن
جناب خدایی تست کرونا دادی یانه وایا این امکان برای همه فراهمه؟
جناب علم الهدای شما مدتی خطبه ها را از طریق شبکه های مجازی بفرست ما قول می دهیم گوش کنیم مدتی از جمع کردن مردم خودداری کن تا بحران بگذرد
جناب علم الهدي؛قطعا عيادت شما از بيماران كرونا هم ثواب أخرت كثيري براي شما دارد و هم موجب تقويت روحيه اين بيماران و شفاي زودتر انها.
پس اين فرصت گرانبها را درپر كردن نامه اعمال خود از خيرات وثواب از دست ندهيد
يادمان نرود كه ترامپ گفته بود: به 52 نقطه ایران ازجمله مراکز مهم فرهنگی حمله خواهيم كرد.
حالا خودتان قضاوت كنيد:تعطيلي مدارس، دانشگاهها، نماز جمعه، مساجد، مراكز ورزشي، سينماها،كتابخانه ها، مجلس خبرگان،مجلس شوراي اسلامي،مراسم اعتكاف، زيارت تمامي امامزاده ها،مجالس عزا و عروسي و ...
همه اينها نشان از دست داشتن دشمن دارد
پمپئو قبلا رییس سیا بوده است. اون دوست داره که به اطلاعات شیوع بیماری دسترسی بیشتری داشته باشه و بفهمه که این بیماری چقدر موثر بوده و چقدر ما رو ضعیف کرده و دفعه بعد چه تغییری باید بدهند و این راهش است. اگر امریکا دوست داشت به ما کمک کنه، تحریم ارزی و دارویی رو بر مداشت که ماسک و غیره رو وارد کنیم. الان باید تحریم رو دور بزنند که ماسک وارد کنند.
واجبات دینی رامیشه در منزل هم انجام داد نیازی به ظاهرسازی نیست .اگرمردم فوت شوند انوقت چه کسی فرایض دینی راانجام میده لطفا بروز وعلمی فکرکنید
نماز جمعه که واجب تخییری است و مردم می تونن در منازل نماز ظهرو عصر بخونن . ایشون و امام جمعه قم هم حالا یکی دو هفته صحبت نکنن چیزی از دین و ایمان مردم انشاالله کم نمی شه . با این حال اگر نمی تونن این مدت سکوت کنند یک سخنرانی تلویزیونی یا رادیویی براشون ترتیب بدن تا مردم سراسر کشور نه فقط قم و مشهد مستفیض بشن .....
خطبه های آرامش بخش و روح افزای جناب آنقدر کارساز و گره گشاست که تمام سایت های خبری از میان تمامی ائمه جمعه و جماعت مملکت فقط به نشر و پخش سخنان و ارشادات گهر بار ایشان مبادرت میفرمایند . خداوند همه ما را به راه راست و عدالت پیشگی رهنمون سازد .خصوصا مدیران رسانه های خبری . چه نوشتاری چه گفتاری و چه تصویری . انشاالله حس درد آشنایی به قلب این جماعت الهام شود تا زبان گویای ملت شوند
اقای علم الهدی زمانی که در دبیرستان درس می خواندیم درس فقه بما آموخت براساس احکام شریعه اسلامی وقتی هدفی. برای رفتن بمکان ویا کاری انجام دهی چنانچه خطر ی ترا تهدید میکند اصلح انست که از انجام انکار منصرف شوی هیچ گناهی مرتکب نشدی
کاشکی روز پنج شنبه که اطلاع داشتید این مطلبو میگفتی تا در نماز جمعه شرکت میکردم
حاجی
برگزار کردن نماز جمعه به صورت محدود کار سختی نیست. آقای علم الهدی و سه تن از روحانیون می توانستند بدون قیل و قال همیشگی و پوشش رسانه ای، این فریضه با به جا آورده و وظیفه را از سایر مردم ساقط کنند. بعد از پایان بحران هم به مردم اعلام می شد که علیرغم اعلام قبلی مبنی بر تعطیلی نماز جمعه، در تمامی شهرها این فریضه به صورت محدود برگزار شده و نگرانی ای بابت تعطیلی دستورات خداوند نباید داشته باشند.
دو ساعت زودتر خارج شدن از محل کار چه دردی را دعوا میکند ؟ چه مشکلی را حل میکند ؟ چه سودی دارد ؟ چه سودی برای در امان ماندن از ویروس دارد ؟
نماز جمعه مشهد كسي نميره فقط زايريني كه اكه هر كس خطبه بخواند اقتدا ميكنند
آقای علم الهدی آیا میدانید هزینه ضدعفونی روزانه حرم امام رضا که در این شرایط باید با سرعت و تعداد بیشتری انجام شود معادل هزینه درمان چند مریض بدحال در کشور است؟
خدایا شکرت که از خطبه این هفته بی نصیب نماندیم و خطبه مکتوب جبران شد
این آقای علم اهدی چرا نمیره بیمارستان های قم نزدیک بیماران کرنایی براشون دعا کنه
علم الهدی بعنوان داوطلب برای خدمات پزشکی به بیماران کرونا اقدام کند .
چطور توجیه ندارد؟
توجیهش این است که خود حضرتعالی با توجه به سن بالا بیشتر از بقیه در معرض خطر هستید
نماز جمعه واجب نیست و تعطیل شدن آن مشکل شرعی ندارد
آقای غلم الهدی
پزشکان طرف مشورتت را که برای شما و مردم تجویز می کنند، عوض کن و از افراد دارای صلاحیت مشورت بگیر
ضمنا تا یک مدت که بحران تمام بشه سخنرانی نکن
از مسئولین استدعا دارم جلوی برگزاری نماز جمعه رو نگیرید
کسی که با وجود همه گیری کرونا بازم میخواد بره نماز جمعه حتما باید بره کرونا بگیره
آقای علم الهدی آیا علاقه و استقبال مردم را به فرمایشات خود می بینید؟ بد نیست پیشنهاد برخی مخاطبین را در خصوص عیادت از بیماران کرونا به پذیرید و این کار را انجام دهید.
آلودگی دولت مردان و نمایندگان مجلس نشان دهنده ی سطح درک و فهم سیاسی و قانون مداری هر مملکتی هست، و به همین نسبت میتوان متوجه شد که، چه دولتهایی برنامه های پیشگیری را واقعی دانسته و محافظت نموده اند و الله بختکی مملکت داری نمیکنند! سطح کسترده ی دولت مردان و نمایندگان، نشان دهنده ی واقعیت در برنامه ریزی و دفاع از حقوق انسانی شهروندان است، کسی که نتوانسته و با اشتباه خود را در معرض ابتلا قرار داده چگونه میتواند برنامه ای نسبتا جامع برای جامعه ی خود داشته باشد!!! کدام دولت مرد دیگر کشور ها در این سطح گسترده آلوده شده اند!؟!؟!؟!؟!
پیشنهاد می شود ایشان نماز را در جمع بیماران کرونایی به پا دارند ، تا از نفس حق ایشان بیماران بهبود یابند
ساعات کاری 2 ساعت کاهش می یابد: چرا؟ چون کرونا شبکاره تا لنگ ظهر خوابه....12-1 به بعد پامیشه و فعالیتش رو شروع می کنه
خوب چرا نباید دربهایک حرم را بست؟ چرانبابد جلو اجتماعات غیر ضروری گرفت؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی