بازدید 10376

لشکر‌۱۶‌قدس به‌کمک‌ کادر‌درمانی گیلان می‌آیند

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: نیرو‌های لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان به‌صورت شیفتی در بیمارستان رازی رشت و در کنار کادر بهداشتی و درمانی استان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ 27 February 2020
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از رشت، سرهنگ پاسدار بهروز دولتی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا بر تصمیمات گرفته شده در جلسه میان نمایندگان وزارت بهداشت و لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان مقرر شد که این لشکر از این پس برای ارائه خدمات درمانی مناسب به مردم و کنترل ویروس کرونا در استان به کمک کادر پزشکی برود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان بیان کرد: سپاه پاسداران همچون گذشته در کنار مردم خواهد بود و نیرو‌های لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان نکات بهداشتی لازم را آموزش دیدند و قرار است با رعایت موارد ایمنی و قرنطینه در بیمارستان رازی رشت به بیماران و همراهانشان خدمات ارائه دهند.

وی از مستقر شدن ۱۵۰ نفر از نیرو‌های لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان به‌صورت شیفتی در بیمارستان رازی رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و لزوم کمک به کادر درمانی و بهداشتی در شرایط فعلی، تصمیم بر آن شد که در این عرصه قدم بگذاریم و به جهادگران عرصه بهداشت کمک کنیم.

دولتی ابراز داشت: قرار است از فردا عملیات پاکسازی اماکن حساس و نقاط شهری به‌وسیله کیت‌های ویژه ضد عفونی در رشت آغاز شود و نیرو‌های پدافند جنگ نوین لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با آمادگی کامل به کمک مردم و کادر درمانی جهت مقابله با کرونا ویروس می‌شتابند.

به گزارش تسنیم، سپاه قدس گیلان از زمان شیوع ویروس کرونا در این استان در کنار مسئولان اجرایی و کادر درمانی و بهداشتی به خدمت کردن جهادی مشغول هستند و حتی در همین مدت اندک با در اختیار قرار دادن ۲ خط تلفن در اختیار مردم گیلان و ثبت سفارش از سوی آن‌ها بسته‌های بهداشتی را درب منزل تحویلشان می‌دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها