بازدید 3538

رئیس کمیسیون امنیت مجلس نیز کرونا گرفت

پس از ابتلای شماری از مدیران قم به ویروس کرونا، حالا خبر می‌رسد که حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور، نماینده مردم قم در این مجلس نیز به ویروس کرونا مبتلاست.
کد خبر: ۹۶۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 27 February 2020
تست کرونای رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مثبت شد.

به گزارش «تابناک»، پس از ابتلای شماری از مدیران قم به ویروس کرونا، حالا خبر می‌رسد که حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور، نماینده مردم قم در این مجلس نیز به ویروس کرونا مبتلاست.

خبری که بلافاصله مورد تایید این نماینده مجلس نیز قرار گرفت تا وی با انتشار ویدیویی از مثبت بودن تست کرونای خود خبر دهد و تاکید کند که این مساله در کشور فراگیر است و جای نگرانی ندارد.
 
رئیس کمیسیون امنیت مجلس نیز کرونا گرفت

ذوالنور در ادامه با تاکید بر این نکته که در قرنطینه به سر می‌برد، گفت: انشالله ملت بر کرونا غلبه خواهند کرد و کرونا مغلوب مردم خواهد شد و مملکت از وجود این ویروس به زودی با رعایت مردم پاکسازی خواهد شد.

گفتنی‌ست ویروس جدید کرونا از اواخر ماه دسامبر گذشته (آذر/دی) در چین شیوع یافت و شناسایی شد و بعد از ابتلای جمعیت بزرگی از چینی‌ها در شهر‌های مختلف این کشور و جان باختن شمار زیادی از ایشان، به کشور‌های دیگر سرایت یافت و هنوز شیوع آن در جهان ادامه دارد.

آن گونه که شواهد و قرائن نشان می‌دهند، کانون شیوع این ویروس در کشورمان استان و شهر قم است. شیوعی که تا امروز گریبان بسیاری از استان‌های کشورمان را گرفته و همزمان با آن، روز به روز بر شمار کشور‌های درگیر ویروس کرونا هم افزوده می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر