بازدید 9963

محدودیت حساب کاربری علی شمخانی در توئیتر رفع شد

اطلاع رسانی دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره سناریوی جدید دشمنان در ادامه جنگ هیبریدی خود علیه جمهوری اسلامی ایران، در حالی مورد غضب بازوهای جنگ روانی محور غربی ـ عبری ـ عربی قرار گرفت که طی روزهای گذشته محور تمام گزارش‌های شبکه‌های معاند، بر دو کلیدواژه «پنهان‌کاری» و «گسترش کرونا از ایران» استوار بوده است.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 26 February 2020
 

 

به گزارش تابناک به نقل از نورنیوز، شبکه اجتماعی «توئیتر» که در اقدامی خلاف شعار آزادی بیان، حساب کاربری علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به آدرس « @alishamkhani_ir» را ساعاتی محدود کرده بود، پس از اعتراض به این اقدام، دقایقی پیش این محدودیت را رفع کرد.

این اقدام در حالی صورت گرفته است که شب گذشته علی شمخانی با اشاره به اظهارات مداخله جویانه «مایک پمپئو» در قبال جمهوری اسلامی ایران، در قالب دو توئیت به تشریح تاکتیک جدید عملیات روانی آمریکا علیه ملت ایران پرداخت.

بنابر این گزارش؛ وزیر خارجه آمریکا روز گذشته طی سخنانی، انتخابات اخیر مجلس در ایران را تقلبی خوانده و درباره آنچه که پنهان‌کاری مقامات ایران درباره شیوع کرونا در ایران خوانده، ابراز نگرانی کرده بود.

در توئیت اول شمخانی آمده است: «ابراز نگرانی پمپئو از آنچه پنهان‌کاری #ایران درباره #کرونا می‌خواند، در حالی است که هنوز هیچ خبر دقیقی درباره حقیقت #عین‌الاسد، هواپیمای جاسوسی در افغانستان، کشته‌های امسال آنفولانزا در آمریکا و... از سوی کاخ سفید منتشر نشده است.»

در توئیت دوم او نیز آمده است: «قرار است راهبرد #فشار_حداکثری بر ایران با کلیدواژه #کرونا تکمیل شود. فشار روانی به کشورها برای بستن مرزهای زمینی و هوایی و دروغ پردازی در مورد پنهان‌کاری ایران، نقشه راه جدید است. #کرونا_را_شکست_می‌دهیم»

اطلاع رسانی دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره سناریوی جدید دشمنان در ادامه جنگ هیبریدی خود علیه جمهوری اسلامی ایران، در حالی مورد غضب توئیتر به عنوان یکی از بازوهای جنگ روانی محور غربی ـ عبری ـ عربی قرار گرفت که طی روزهای گذشته محور تمام گزارش‌های شبکه‌های معاند، به ویژه «ایران اینترنشنال، بی‌بی‌سی فارسی و من‌وتو» بر دو کلیدواژه «پنهان‌کاری» و «گسترش کرونا از ایران» استوار بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار