بازدید 2524

برف و باران در نیمی از جاده‌های کشور

کد خبر: ۹۶۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 26 February 2020

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محور های ١۴ استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی هم اکنون شاهد بارش برف در محور های استان محورهای هراز، کرج-چالوس، فیروزکوه و ساری-کیاسر در استان مازندران، محورهای بیجار-دیواندره، سقز-دیواندره و بانه-سقز در استان کردستان، محور بجنورد-اسفراین وگردنه اسدلی در استان خراسان شمالی و محورهای قزوین-رشت گردنه کوهین، قزوین-همدان گردنه آوج و قزوین-ساوه گردنه هجیب در استان قزوین هستیم.

وی ادامه داد: همچنین بارش باران نیز در اکثر محور های استان‌های تهران، البرز، ایلام، خراسان شمالی، فارس، سمنان، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، کرمانشاه، بوشهر و اصفهان مشاهده می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محور های مواصلاتی تاکید کرد و افزود: تردد در محورهای زنجان-تهم، زنجان-طارم و زنجان-دندی استان زنجان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گفته رحمانی ترافیک در مسیر آزادراه قزوین به کرج از مهرویلا تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به تهران در محدوده پل فردیس تا پل گرمدره نیمه سنگین گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل