بازدید 9417
۲

جزئیات استرداد بلیت قطارهای مسافری

راه آهن جمهوری اسلامی ایران جزییات طرح استرداد بلیت قطار‌های مسافری بدون کسرهزینه کنسلی از سوم اسفند ماه تا ۱۶ فروردین ۹۹ را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 26 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مسافرانی که متقاضی تغییر تاریخ سفر خود هستند می‌توانند حداقل ۷۲ ساعت قبل از تاریخ حرکت خود با سامانه صدای مسافر راه اهن به شماره ۵۱۴۹-۰۲۱ تماس گرفته و نسبت به هماهنگی و تهیه بلیت جایگزین برای تاریخ مورد نظر خود اقدام کنند.

مسافرانی که قبل از تاریخ سوم اسفند ۹۸ نسبت به خرید بلیت قطار اقدام نموده اند و متقاضی کنسلی آن هستند، می‌توانند از تاریخ هفتم اسفند لغایت ۲۹ اسفند ۹۸ و حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از تاریخ حرکت قطار خود به مراکز مجاز فروش بلیت مراجعه و نسبت به استرداد بهای بلیت بدون کسر هزینه کنسلی اقدام کنند.

مسافرانی که قبل از تاریخ سوم اسفند ۹۸ اقدام به خرید بلیت قطار نموده و در ۴ روز گذشته (سوم اسفند لغایت ششم اسفند ۹۸) نسبت به استرداد بلیت خود اقدام کرده اند، می‌توانند از تاریخ ۱۶ فروردین ۹۹ به مدت یک ماه با مراجعه به مرکز استرداد کننده بلیت خود هزینه کنسلی کسر شده را دریافت نمایند.

ارائه اصل بلیت و یا متن پیامک الکترونیک شده آن به همراه کارت ملی در زمان استرداد الزامی است.

بلیت قطار‌های مسافری که از تاریخ سوم اسفند ۹۸ به بعد خریداری شده است، مشمول این طرح نبوده و استرداد آن بر اساس قوانین و مقررات مربوطه خواهد بود و همه قطار‌های مسافری طبق برنامه سیر خود را در خطوط ریلی کشور انجام خواهند داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
به اتوبوس های مسافربری بگویید در قم نایستند
مملکت نابغه ها که میگن اینجاست.
همه عالم و آدم نصحیت و وصیت می کنند که مردم حتی المقدور از سفر و جابجائی پرهیز کنند تا انشاالله این کرونا شرش کم بشه.
وزیر مملکت اعلام می کنه که هرکس خواست سفرش را لغو کنه بدون هزینه کنسلی بلیط مختاره.
و اما یک نابغه پیدا می شه و می گه هرکه از سوم اسفند بلیط گرفته دندش نرم، چشمش کور، بره سفر کنه، کرونا بگیره ، بلکه بمیره و کلی خرج رو دست همه بذاره تا دیگه از تاریخ سوم اسفند به بعد بلیط تهیه نکنه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل