بازدید 63738

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۶ اسفند ۹۸/ دلار گران‌تر شد

بازار ارز در سومین روز هفته بازهم با افزایش قیمت ها همراه شده است. این در حالی است که پیش از این در اردیبهشت ماه امسال شاهد جهش نرخ دلار در کانال فعلی یعنی چهارده هزار تومان بودیم و حالا دوباره تحت تاثیر بازگشت ایران به لیست سیاه FATF، نرخ دلار و یورو افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۶۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 25 February 2020

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۵ اسفند ۹۸/ دلار گران تر شد

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۵ اسفند ۹۸/ دلار گران تر شدبازار ارز در سومین روز هفته بازهم با افزایش قیمت ها همراه شده است. این در حالی است که پیش از این در اردیبهشت ماه امسال شاهد جهش نرخ دلار در کانال فعلی یعنی چهارده هزار تومان بودیم و حالا دوباره تحت تاثیر بازگشت ایران به لیست سیاه FATF، نرخ دلار و یورو افزایش یافته است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز سه شنبه ششم اسفندماه 98 بازار ارز، نرخ دلار و یورو در صرافی های بانکی و بازار آزاد روند صعودی را در پیش گرفته اند.

به گونه ای که در حال حاضر در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 14700 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 14800 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 100 تومان گران تر شده است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ 15800 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 15900 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 100 تومان رشد داشته است.

این در حالی است که در بازار آزاد در حال حاضر دلار به رقم 15800 تومان و یورو به رقم 16900 تومان رسیده است. 

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۰ ارز مانند یورو افزایش و قیمت ۱۵ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ دلار و ۱۱ ارز مانند پوند نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «سه شنبه ششم اسفند ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز گذشته به قیمت ۵۴ هزار و ۳۳۸ ریال و هر یورو نیز با ۱۷۴ ریال افزایش به نرخ ۴۵ هزار و ۶۲۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۹۱۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۱۸ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۴۹۸ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۰۷ ریال، روپیه هند ۵۸۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۹۷۵ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۹۷۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۲۳۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۸۹۶ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۹۳ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار ۶۱۰ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۶ هزار و ۶۴۳ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۷۸ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۸۶۱ ریال، روبل روسیه ۶۴۶ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۴ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۷ هزار و ۷۷۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۶۱ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۴۳ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۱۱ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۳۴۵ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۱۱ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۷۵۲ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۸۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۲ هزار و ۵۱۶ ریال، رینگیت مالزی ۹هزار ۹۴۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۶۳۹ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۵۴ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۹۶۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۲۱  ریال، افغانی افغانستان ۵۴۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۸ هزار و ۹۴۳ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۵ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۳۱۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳  ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
مردم دارن می میرن یه عده به فکر سود اخر سال طلا و ارز هستن که از دست نرود ...... کی خرید و فروش می کند که گران شده!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
اشتباه نکن عزیزم این سکه وارز نیستندکه گران شدن پول ملی ماست که هرروزداره بی ارزشترمیشه !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
وقتی نمی تونن ارزش پول رو کنترل کنن چطور میتونند کرونا رو کنترل کنند
امیدوارم مردم یادشون نره چند روز قبل رئیس بانک مرکزی چی گفت
بعدا باید پاسخگو باشه درباره این افزایش ها
دلاریکقدم تا فتح قله ۱۶۰۰۰ تومانی فاصله داره وسکه ازمرز ۶۲۰۰۰۰۰ تومان عبورکرد
اقای همتی که فرموده بود ارزو برجوانان عیب نیست الان دقیقا کجاتشریف دارند؟؟؟ دلمان برای لبخندشان تنگ شده !!!!ً
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
شما جزو اون جوانها هستي؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
رفته توصف الکل و ماسک و دستکش.
اگه تونستید یک یه دلاری به قیمت اعلامی از صرافیها بخری جایزه داری ..
اتفاقا دلار بیشتر از قیمت فوق به متقاضیان فروخته می شود، بعنوان مثال دیروز در صرافی کرج به متقاضیان ۱۵۳۰۰ تومان فروخته می شد.محض اطلاع از بزرگورانی که قیمت واقعی را به مردم اطلاع رسانی نمی کنند.
اقای همتی لطفا به کارگران دستگاه اسکناس چاپ کن اضافه کاریشان را حتما بدهید یکسره دارن اسکناس چاپ میکنند شما هم دستور بدهید تزریق بازار کنند فقط یادتان نبود
وقتی اقتثاد تک محصولی باشه (متکی به فووش نفت)عاقبتی بهتر از این نخواهد داشت . وافعا حالا اگر تحریمها همینجور پیش بره و فروش نفت و وارد کردن ارز در کار نباشه طلاو ارز چقدر بالا میروند.
مردم باید اعتراض کنند و حقوق ها به دلار شه ...
اونایی که میگفتند بدون fatf آب از آب تکان نمی خوره کجام ؟! اونا باید جواب بدند
این روزبجث بودجه داغه دولت نیاز داره تا کمبود بودجشو یک طوری چبران کنه ...
به نظرم ما اول باید تمرین املا بکنیم بعد پا تو کفش اقتصاد؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی