بازدید 5335
۱

اتهام سنگین مدیرعامل پرسپولیس به سپاهانی‌ها

این فیلم تمرین بازیکنان سپاهان مربوط به دوشنبه است و اعضای این تیم دیروز در رختکن مشغول به گرم کردن نبودند. باشگاه سپاهان باید فیلم‌های دوربین مداربسته مربوط به این اتفاق را منتشر کند.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 25 February 2020

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس تهران نسبت به فیلم گرم کردن سپاهانی‌ها در رختکن واکنش تندی نشان داد و حریف را به دروغ فاحش متهم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس قرار بود یکشنبه در نقش جهان به مصاف هم بروند که این بازی به دلیل حاضر نشدن سپاهانی‌ها در زمین مسابقه لغو شد. پس از این اتفاق دیشب باشگاه سپاهان فیلم تمرینات بازیکنان خود را در راهرو منتشر کرد و مسئولان این تیم بیان کردند سپاهان آماده بود تا در این بازی حضور یابد!

هر چند گرم کردن در راهرو ، دلیلی برای فرار سپاهانی ها از اتهام فرار از برگزاری مسابقه محسوب نمی شود، اما  محمدحسین انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس در برنامه زنده شبکه سه که دیشب پخش شد، در این باره بیان کرد: این فیلم تمرین بازیکنان سپاهان مربوط به دوشنبه است و اعضای این تیم دیروز در رختکن مشغول به گرم کردن نبودند. باشگاه سپاهان باید فیلم‌های دوربین مداربسته مربوط به این اتفاق را منتشر کند. اگر آن‌ها هدف آن‌ها بازی کردن بود باید زودتر یک نفر از اعضای این تیم به داخل زمین چمن می‌آمد که این اتفاق رخ نداد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هر دو تيم بايد كسر امتياز بشن و بازي نيز مجددا برگزار بشه تا بي طرفي فدراسيون اثبات بشود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان