بازدید 18328
۲

علت مرگ اسکی‌باز ایتالیایی در شمشک مشخص شد

مدیر مجموعه‌های اسکی دیزین و شمشک توضیحاتی درباره علت فوت اسکی‌باز ایتالیایی در ارتفاعات شمشک داد.
کد خبر: ۹۶۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۹ 25 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه‌های اسکی، محمدحسین حمیسی ضمن اظهار تأسف و همدردی در پی فوت یک اسکی‌باز خارجی در ارتفاعات شهر شمشک و دربندسر گفت: دو اسکی‌باز ایتالیایی به همراه اسکی بازی از ایران روز گذشته در کوه مجاور پیست شمشک و خارج از محدوده مجاز پیست، در حال اسکی تورینگ یا کوهستان بودند که با حادثه بهمن و ریزش سنگین برف مواجه شدند.

وی افزود: اگرچه این حادثه خارج از محدوده پیست شمشک بود، ولی پیستور‌ها و پرسنل فنی پیست شمشک بر حسب وظیفه انسانی و اخلاقی خود به کمک حادثه دیدگان شتافتند که موفق به نجات دو اسکی‌باز شده، ولی متاسفانه به دلیل وقوع بهمن، یک اسکی‌باز ایتالیایی جان خود را از دست داد.

مدیر مجموعه‌های اسکی دیزین و شمشک ضمن اظهار تسلیت مجدد از اسکی‌بازان محترم درخواست کرد فقط در محدوده‌های مجاز داخل پیست اقدام به اسکی کرده و اسکی‌بازان کوهستان نیز بدون راهنمایی و مشورت کافی از اسکی در نقاط کوهستانی پرخطر، پرهیز کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چقدرمتاسفانه بدبختانه وامثالهم چاشنی کردیدحالااگریک هموطن بود بی احتیاطی اسکی بازوبیتوجهی وغیره چاشنی میشدمامتاسفیم ولی تاسف مابرای هموطنانهم مثل غیرهموطنانست ونه کمتریادمان باشد
از اینکه کار انسانی داده اند تردیدی نیست، اما برای کار خیری که می توانیم بی منت انجام دهیم نباید درنگ کنیم. این چه حکمتی است که تقریبا تمام روابط عمومی مجموعه ها، اول به دنبال شانه خالی کردن مجموعه خود از مسئولیت ها و سپس منت گذاشتن به دیگران هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار