بازدید 7627

گردان‌های القدس: حمله را با حمله پاسخ خواهیم گفت

سخنگوی گردان‌های القدس گفت که هرگونه حمله رژیم صهیونیستی با حمله پاسخ گفته خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰ 25 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، «ابوحمزه» سخنگوی گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که گردان‌های القدس به حملات رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

وی افزود: ما اعلام کرده بودیم که واکنش نظامی ما به جنایت اسرائیل در خانیونس و دمشق به پایان رسید، ولی دشمن بار دیگر به مواضع و نیرو‌های ما حمله کرد و به همین دلیل ما به این حملات واکنش نشان دادیم تا بگوییم که حمله را با حمله پاسخ خواهیم گفت.

ابوحمزه اظهار داشت: به دشمن صهیونیستی می‌گوییم که ما را امتحان نکن، حمله را با حمله پاسخ می‌دهیم و تهدیداتت ما را نخواهد ترساند.

سخنگوی گردان‌های القدس گفت که هرگونه اقدام از سوی مقاومت در هر زمان و مکانی اقدامی قانونی است و از پشتوانه مردمی و اجماعی ملی برخوردار است.

وی افزود: افتخار ما این است که خون خود را تقدیم می‌کنیم تا ملتمان با عزت و کرامت زندگی کنند.

ساعتی قبل جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مواضع مقاومت در شرق نوار غزه را بمباران کردند.

مقاومت فلسطین نیز در واکنش به این حملات شهرک‌های صهیونیست نشین را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این گفته بود که این رژیم به حملات خود به غزه تا زمان برقراری آرامش ادامه خواهد داد.

این در حالی است که فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس گفت که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه این رژیم با مقاومتی بی سابقه مواجه خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (۴ اسفندماه) در جنایتی وحشیانه و ضد انسانی جوان فلسطینی را که در شرق خان یونس به ضرب گلوله زخمی شده بود، با تیغه لودر به شهادت رساند. مقاومت نیز در واکنش به این اقدام غیرانسانی شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف حملات موشکی خود قرار داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان