بازدید 7291

برق شهر و بیشتر روستاهای بخش قطور وصل شد

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به قطعی برق در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی گفت: با تلاش تیم‌های توزیع نیروی برق و همراهی تیم مدیریت بحران، برق شهر قطور و اکثر روستاهای این بخش وصل شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷ 24 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمدمهدی شهریاری شامگاه یکشنبه در یک گفت‌وگوی خبری افزود: برق همه روستاهای زلزله‌زده در سریع‌ترین زمان ممکن وصل خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین بر اثر این زمین‌لرزه، ارتباطات تلفنی منطقه قطع شده که روند وصل ارتباطات در این بخش نیز انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: در زمین‌لرزه اول و دوم که به ترتیب با قدرت ۵.۷ و ۵.۹ ریشتر رخ داد، تلفات جانی نداشتیم و تنها ۱۰ نفر از مصدومان هم در بیمارستان خوی بستری هستند.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: همه اکیپ‌های امدادی با تجهیزات لازم و امکانات مورد نیاز زلزله‌زدگان به منطقه گسیل شده تا مشکل روستاییان این منطقه به بهترین شکل ممکن رفع شود.

شهریاری گفت: چادر و وسایل گرمایشی مورد نیاز نیز در اختیار زلزله‌زدگان قرار گرفته که در ساعات آینده تکمیل می‌شود.

وی از قطع ارتباط برخی روستاها بر اثر ۲ زمین‌لرزه نسبتا شدید در منطقه خبر داد و افزود: اکیپ‌های راهداری از بامداد دوشنبه، عملیات بازکردن این راه‌ها را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایرنا، علاوه بر ده‌ها زمین‌لرزه با شدت کم و متوسط، روز یکشنبه منطقه قطور خوی ۲ بار با زمین‌لرزه نسبتا شدید لرزید که این امر موجب مصدومیت حدود ۸۵ نفر، بستری شدن ۱۰ نفر، تلف شدن صدها راس دام روستاییان و تخریب ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی حداقل هشت روستای این منطقه شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر