بازدید 5756

دانشجویان نمونه کشوری فردا تقدیر می‌شوند

۳۰ دانشجوی نمونه کشور فردا در "بیست و هشتمین جشنواره دانشجویان نمونه" تقدیر خواهند شد.
کد خبر: ۹۶۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 21 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بیست و هشتمین جشنواره دانشجویان نمونه فردا سوم اسفند ماه ۱۳۹۸ در نهاد ریاست جمهوری با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان امور دانشجویان، در بیست و هشتمین جشنواره دانشجویان نمونه از ۳۰ دانشجوی نمونه معرفی شده وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین از دانشجویان منتخب علمی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شده‌اند تقدیر خواهد شد.

همچنین تسهیلاتی در آئین‌نامه دانشجویان نمونه برای منتخبین جشنواره پیش‌بینی شده است که می‌توان به امتیاز لحاظ شده برای مصاحبه جذب اعضای هیات علمی اشاره کرد. این برگزیدگان در مقاطع پایین‌تر می توانند بدون آزمون به مقاطع بالاتر راه یابند.

جوایز نقدی دانشجویان نمونه برای مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری جایزه تعیین گردیده و با توجه به اجرایی شدن آیین نامه جدید جشنواره دانشجوی نمونه که با تاکید بر برخی شاخص‌ها همراه بوده است که باعث گردیده تعداد منتخبین کاهش یابد.

برای نخستین بار بخش امتیازات فناورانه و جهت‌گیری به سمت دانشجویان کارآفرین مطابق با آیین‌نامه جدید در جشنواره لحاظ می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان