بازدید 4436

سپاهان بدون هیچ بازیکن خارجی‌ یک نیمه مقابل السد لرزید

سپاهان بدون خارجی های تاثیرگذارش در نیمه اول سه بار تا آستانه گل خوردن حتمی پیش رفت اما با درخشش نیازمند دروتازه اش بسته مانده است. یک فرصت طلایی و استثنایی هم محبی از دست داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 18 February 2020

امیر قلعه نویی مقابل السد هیچ کدام از بازیکنان خارجی خود را در ترکیب ندارد تا بازی نسبتا ضعیفی در مقابل السد از این تیم شاهد باشیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهان در دومین دیدار گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا در دوحه برابر السد قرار گرفته و به نظر نمی رسد که در این مسابقه هم به دنبال برد یاشد. نکته جالب توجه این است که سپاهان در ترکیب خود هیچ کدام از بازیکنان خارجی‌اش را مورد استفاده قرار نداده و از ترکیب کاملا ایرانی استفاده می‌کند.

استنلی کی‌روش، مهاجم برزیلی سپاهان قبل از آغاز بازی مصدوم شد و به ناچار از ترکیب خارج شد تا علی قربانی جانشین آن شود. گولیسیانی، هافبک گرجستانی سپاهان نیز چند هفته است با مصدومیت رو به رو شده و چند روز قبل به کشورش رفت تا روند درمانی خود را ادامه دهد. ولادیمیر کومان نیز هافبک نیمکت نشین سپاهان است که در پس از ورود سروش رفیعی به نیمکت دوخته شده و بعضا به عنوان بازیکن تعویضی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محسن الغسانی، مهاجم عمانی و سهمیه آسیایی سپاهان نیز که سهمیه امید به حساب می‌آید به علت اینکه از لحاظ بدنی هنوز به سطح ایده‌آل نرسیده در ترکیب اصلی نیست تا اینگونه هر چهار سهمیه خارجی سپاهان دور از ترکیب اصلی باشند.

سپاهان در نیمه اول سه بار تا آستانه گل خوردن حتمی پیش رفت اما با درخشش نیازمند دروتازه اش بسته مانده است. یک فرصت طلایی و استثنایی هم محبی از دست داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر