بازدید 5800
۱

راز زن بودن یک مرد در بازرسی پلیس تهران فاش شد

کد خبر: ۹۶۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ 18 February 2020

رییس کلانتری 110 شهدا از دستگیری یک دختر جوان که با پوشش مردانه دست به سرقت لوازم داخل خودرو می زد خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "رضا حیدری" با اعلام این خبر گفت: ساعت 10 صبح دوشنبه مورخه 28 بهمن ماه سالجاری در تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 از سرقت 2 مرد در مسیر کنارگذر بزرگراه امام علی «ع» از خودروهای پارک شده خبر داد که یکی از واحدهای گشت کلانتری که در نزدیکی محل حضور داشت سریعا به آدرس اعلام شده اعزام شدند.

وی افزود: 2 سارق به محض مشاهده خودروی گشت کلانتری تصمیم به فرار گرفتند که یکی از آنها توانست قبل از حضور ماموران فرار کند اما جوان دیگر که 2 کوله پشتی همراه داشت از سوی ماموران گشت کلانتری دستگیر شد و در این صحنه ماموران متوجه شدند این سارق 28 ساله یک خانم با پوشش مردانه است.

رییس کلانتری 110 شهدا ادامه داد: این دختر جوان که با پوشش مردانه همراه جوان دیگر دست به دزدی می زند در اعترافاتش عنوان کرد که در هفته گذشته بیش از 25 فقره سرقت انجام داده است و با فروش وسایل سرقتی هزینه اعتیادش به مواد مخدر شیشه را تامین می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی 2 کوله پشتی همراه این دختر جوان وسایل سرقتی زیادی از لوازم داخل خودرو به دست آمد، گفت: تحقیقات برای دستگیری همدست این سارق جوان ادامه دارد و دختر جوان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خبر های تکراری چند سال پیش!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر