بازدید 6685

مراسم بزرگداشت روز زن ویژه همکاران شرکت آبفا کردستان برگزار شد

کد خبر: ۹۵۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ 16 February 2020

ویژه برنامه بزرگداشت مقام زن ویژه همکاران شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان روز شنبه 26 بهمن ماه و در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

مراسم بزرگداشت روز زن ویژه همکاران شرکت آبفا کردستان برگزار شد

این مراسم با حضور مدیرعامل، معاونین و پرسنل زن شاغل در واحدهای مختلف آبفا استان در سالن آمفی تئاتر تصفیه خانه شهر سنندج برگزار شد.

در ابتدای این برنامه مدیرعامل آبفا کردستان ضمن تبریک این روز و گرامیداشت مقام عالی زن در جامعه تصریح کرد: بانوان حاضر در شرکت با پشتکار و تلاش، دوشادوش مردان در راستای اعتلای جایگاه شرکت و دستیابی به اهداف حوزه آب و فاضلاب گام برداشته و برمیدارند.

مراسم بزرگداشت روز زن ویژه همکاران شرکت آبفا کردستان برگزار شد

مهندس محمدی خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلاتی که بر سر راه شرکت وجود داشته اما تونسته ایم توفیقات زیادی هم به دست آوریم که این مهم با زحمت همکاران به دست آمده است.

وی در ادامه با اشاره به تغییر رویه شرکت از سال آینده و تغییر چهارچوب ها اظهار کرد: با یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضالاب روستایی و شهری تلاش و دلسوزی بیشتر از سوی همکاران مورد انتظار است .

مهندس محمدی افزود: از ابتدای سال آینده باید علاوه بر اتمام و به انجام رساندن فعالیتها در حوزه شهرها، کار خدمات رسانی گسترده به روستاها در حوزه آب و فاضلاب را نیز آغاز کینم تا روستائیان نیز بتوانند همپای ساکنین شهرها از خدمات مناسب و شایسته در این حوزه بهره مند شوند.

در ادامه این مراسم نرگس قریشی مشاور امور بانوان شرکت نیز از توجه ویژه مدیرعامل به خواسته های حوزه بانوان تشکر نمود و گفت: خوشبختانه مدیریت عالی شرکت با درایت و تدبیر با این مطالبات برخورد نموده و در حد توان شرکت به انجام رسیده است. 

اجرای نمایش، قرائت مقاله در مورد توانمندسازی زنان توسط یکی از همکاران و پرسش و پاسخ از دیگر بخش های این مراسم بود.

در پایان این مراسم از بانوان همکار آبفا کردستان توسط مدیرعامل و معاونان شرکت تجلیل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار