بازدید 3999

روش‌های تبلیغاتی موثر برای نامزدهای مجلس یازدهم

این روزها مسئولان تبلیغات کاندیدای محترم مجلس یازدهم به دنبال راهی پربازده برای تبلیغات خود هستند. در ادامه بهترین روش برای تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم بررسی شده است.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 16 February 2020

نامزدهای مجلسی که تضمینی رای می‌آورند

این روزها مسئولان تبلیغات کاندیدای محترم مجلس یازدهم به دنبال راهی پربازده برای تبلیغات خود هستند. در ادامه بهترین روش برای تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم بررسی شده است.

روش‌های تبلیغاتی موثر برای نامزدهای مجلس یازدهم

بر طبق آمار در سال 94 (دور قبلی انتخابات مجلس) بیش از 200 میلیون پیامک انتخاباتی ارسال شده است. همچنین با توجه به تحقیقات انجام شده بیش‌تر مردم از طریق تبلیغات محیطی و پیامک انتخاباتی با نماینده خود آشنا شده‌اند و بیشتر افراد در حین درج نام و کد نماینده به پیامک‌های خود رجوع کرده‌اند. اما ارسال پیامک تبلیغاتی اصول و قوانینی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد تا تاثیرگذار باشد. در ادامه این قوانین بررسی شده است:

برخی نکات و قوانین ارسال پیامک انتخاباتی

  • ارسال پیامک انتخاباتی در ساعات مناسب: برای جلوگیری از تبلیغ منفی و با توجه به ترافیک بالای ارسال در ایام انتخابات بهتر است که بین ساعت ۸ صبح تا 10 شب پیامک ارسال شود.
  • ارسال پیامک انتخاباتی در زمان‌هایی که توسط مراجع دولتی تعیین می‌شود؛ یعنی زمان مجاز برای تبلیغات مهم است.
  • استفاده از نام کامل کاندیدا در ابتدای پیامک انتخاباتی: زیرا ممکن است که پیامک تا انتها توسط گیرنده خوانده نشود.
  • ارسال پیامک انتخاباتی به محدوده مورد نظر یا شهر خاص: مثلا اگر انتخابات شورای شهر است، فقط به شهری که در آن فرد کاندید شده است، پیامک ارسال شود.
  • استفاده از شماره پیامکی کوتاه تر برای ایجاد حس بهتر و اعتماد بیشتر مخاطبان: لازم به ذکر است که داشتن یک شماره پیامکی کوتاه‌تر در کیفیت ارسال تاثیری ندارد.

تحقیقات دیگری حاکی از آن است، وجود یک اتاق فکر از متخصصان و اطرافیان نامزد انتخاباتی می‌تواند باعث تولید محتوایی شود که روی مردم بیشترین تاثیر را بگذارد. از این رو با زمان بندی دقیق، متن تاثیرگذار و روش‌های تبلیغاتی موثر که باعث آشنایی بیشتر مردم جامعه هدف با نامزد انتخاباتی می‌شود، می‌توان یک کمپین تبلیغاتی بسیار موثر و پربازده داشت و آرای حداکثری نامزد انتخاباتی خود را افزایش داد.

روش‌های تبلیغات با پنل پیامک انتخاباتی مجلس

روش های تبلیغات با پنل پیامک انتخاباتی مجلس و اینکه چگونه یک کمپین تبلیغات پیامکی موثر برای انتخابات مجلس یازدهم داشت، در ادامه بررسی شده است.

در ابتدا لازم است هدف از کمپین پیامک انتخابات مجلس را مشخص کرد. تعداد مردمی که یک نامزد انتخاباتی نیاز دارد تا به او رای دهند تا موفق شود، نیز باید تخمین زده شود. نکته دیگر تنظیم بودجه است که بسیار اهمیت دارد. بودجه مورد نیاز برای دستیابی به این هدف باید ابتدا تعیین شده باشد.

پیش از ارسال باید متون پیامک‌ها را در اتاق فکر، با مشورت ۲ الی ۵ نفر دیگر تهیه و دسته بندی کرد. به تیترها، متن‌ها و شعارهای خود رای داده و با نماینده خود به اشتراک گذاشت. پنل پیامکی مورد نظر را به میزان بودجه در نظر گرفته شده شارژ کرده و روی یک کاغذ یا فایل متنی word ارسال‌های خود را زمان‌بندی کرد تا همه چیز برنامه ریزی شده باشد.

ارسال پیامک انتخاباتی مجلس باید در زمان‌های مختلف و روزهای مختلف زمان‌بندی و آغاز شود. شما به عنوان کاندیدا، در روز آخر تبلیغات انتخابات مجلس، بهترین متن پیامک خود را همراه با نام و کد نماینده به تمام شماره‌هایی که از گزارش ارسال دریافت می‌کنید و به افرادی که یک بار پیامک شما را دریافت کرده اند، مجدداً ارسال کنید.

با در نظر گرفتن موارد گفته شده می‌توان کمپینی را طراحی کرد که بالاترین بازخورد را داشته و میزان رضایت را برای نماینده به ارمغان آورد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.sms.ir مراجعه کنند.


این خبر تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان