بازدید 5617

تعطیلی عجیب ترین تیم فوتبال دنیا با خروارها پول+عکس

کد خبر: ۹۵۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 15 February 2020

حدود دو سال قبل بود که اخبار عجیبی در مورد پاداش‌های هنگفت تیم میژیان تچاند به دلیل صعود به دسته دوم فوتبال چین منتشر شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیران این باشگاه در آن مقطع تصمیم گرفته بودند به دلیل صعود این تیم مبلغ ۳.۵ میلیون دلار که رقم هنگفتی به شمار می‌آید را به هر یک از اعضای تیم به عنوان پاداش پرداخت کنند. این رقم در قالب پول نقد به بازیکنان پرداخته شده و باعث انتشار تصاویر جالبی از تعجب بازیکنان میژیان تچاند از دریافت این میزان وجه نقد شده بود.

اما حالا نشریات چینی اعلام کردند مدیران باشگاه میژیان تچاند تصمیم به انحلال تیم شان گرفته اند. این باشگاه که به تازگی و در سال ۲۰۱۶ آغاز به فعالیت کرده بود، بعد از صعود به دسته دوم نتایج چندان خوبی نگرفت و در نهایت فصل قبل رتبه هفدهم را به خود اختصاص داد.

امروز باشگاه میژیان تچاند با انتشار بیانیه‌ای گفت: « از زمانی که باشگاه در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد، مدیران سرمایه گذاری و انرژی فراوانی را در سازماندهی تیم برای رقابت در لیگ‌های دسته دوم و دیگر بازی‌های فوتبال چین در همه سطوح انجام داده بودند. از همه مربیان، بازیکنان و افراد بخاطر سخت کوشی شان، همه شادی‌های پیروزی و تلخی‌های باخت تشکر می‌کنم. در فصل جدید سال ۲۰۲۰ و به دلیل بیماری همه گیر کرونا که در سراسر کشور رواج دارد، فدراسیون فوتبال چین تمام مسابقات فوتبال را به تعویق انداخت. ما در انجام مراحل مختلفی مانند نقل و انتقالات بازیکن به تیم‌های دیگر و موارد دیگر تمام تلاش مان را انجام خواهیم داد. از همه شما بخاطر سخت کوشی و تلاش در این راه متشکریم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار