بازدید 13808

افشاگری رونالدو علیه مدیران پیشین بارسا

ستاره سابق برزیلی فاش کرد که مدیران وقت بارسا او را مجبور به جدایی از این تیم و رفتن به اینتر کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 14 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، رونالدو نازاریو در گفت‌و‌گو با شبکه DAZN ایتالیا یکی از واقعیت‌های دوران بازیگری‌اش که شاید خیلی‌ها از آن بی‌اطلاع بودند را فاش کرد؛ اینکه او به دستور باشگاه بارسلونا از این تیم جدا شد، نه به درخواست خودش.

رونالدوی 43 ساله پس از تنها یک فصل بازی در بارسلونا (1996-1997) که در آن بهترین گلزن لیگ اسپانیا شد و افتخاراتی مانند قهرمانی جام حذفی اسپانیا، جام در جام اروپا و سوپرجام اسپانیا را کسب کرد، با قراردادی 4 میلیون یورویی که در زمان خودش رقمی نجومی بود راهی اینتر شد. خیلی‌ها تصور می‌کردند که رونالدو از باشگاه بارسلونا خواسته که با انتقال او به اینتر موافقت کند اما او می‌گوید که خوسپ لوئیس نونیس، رئیس وقت آبی‌و‌اناری‌ها او را راهی ایتالیا کرد.

رونالدو گفت: «من در پایان فصل با بارسلونا برای تمدید قراردادم توافق کردم و به اردوی تیم ملی برزیل رفتم. 5 روز بعد از باشگاه با من تماس گرفتند تا بگویند که نمی‌توانند مطابق برنامه قراردادم را تمدید کنند. هیچ چیز هرگز به من وابسته نبود. اگر دست خودم بود می‌خواستم در بارسلونا بمانم. وقتی که باشگاه برای من آنطوری که فکر می‌کردم ارزش قائل نبود، چه کاری از دستم ساخته بود؟ رفتن یا نرفتن از بارسلونا دست من نبود. خودم دوست داشتم بمانم. رخ دادن این اتفاق به نظر من وابسته نبود.»

ستاره سابق تیم ملی برزیلی در ادامه اعتراف کرد که این هم‌تیمی پیشین او در تیم ملی، روبرتو کارلوس بود که او را برای بازی در رئال مادرید (پس از ترک اینتر) متقاعد کرد. او ادامه داد: «من در تیم ملی برزیل با روبرتو کارلوس هم‌تیمی بودم و او از وضعیت رئال مادرید و تجربه‌ای که از بازی در آن تیم داشت، گفت. حرف‌های او نظرم را جلب کرد و بعد از چند روز رفتم تا چیزهایی که او می‌گفت را با چشمان خودم ببینم. به این ترتیب به رئال مادرید رفتم و متوجه شدم که اوضاع حتی بهتر از چیزی بود که کارلوس برایم تعریف کرده بود، خیلی بهتر از آنچه که می‌توانستم تصور کنم. در رئال مادرید سطح انتظارات بسیار بالا بود و فشار زیادی برای بازی در آن تیم وجود داشت، البته خب بهترین بازیکنان دنیا در آن تیم بودند.»

رونالدو از پاسخ به این سؤال که در کدام یک از تیم‌های دوران بازیگری‌اش بهترین عملکرد را داشته خودداری کرد و گفت: «نمی‌توانم به شما بگویم که در کدام تیم بهتر از همه بازی کردم. من از بازی در تمام آنها لذت می‌بردم. من عاشق فوتبال بازی کردن هستم. به نظرم این سؤال را بهتر است از هواداران بپرسید تا من چون خودم می‌گویم با تمام توان برای همه تیمهایم بازی کردم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل