بازدید 5303

مهاجمان تیم ملی در بهترین فرم گلزنی؛ دستِ باز اسکوچیچ

کد خبر: ۹۵۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 14 February 2020

تیم ملی در حالی آماده برگزاری مسابقات دور برگشت مرحله پیش‌مقدماتی جام‌جهانی قطر می‌شود که با توجه به نتایج دور رفت، ملی‌پوشان کشورمان برای صعود احتمالا نیاز به کسب حداکثر امتیازات از این چهار بازی خواهند داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، ما در دور رفت با وجود برتری‌های پرگل برابر کامبوج و هنگ‌کنگ، مقابل بحرین و عراق تن به شکست دادیم تا کار برای‌مان حسابی سخت شود. در این دو بازی مهم آخر یکی از مشکلات تیم ملی، خط حمله کم‌رمقش بود؛ جایی که ایران طی ۱۸۰ دقیقه فقط یک گل زد، اما حالا می‌توانیم امیدوار باشیم که مهاجمان قبراق تیم ملی به کمک کادر فنی بیایند و ما را به مرحله بعد برسانند.

در حال حاضر اغلب فوروارد‌های ایرانی در بهترین فرم خودشان هستند. سردار آزمون به خاطر تعطیلات نیم‌فصل لیگ روسیه فعالیتی ندارد، اما زوج او یعنی مهدی طارمی فصل خوبی را در ریوآوه پشت سر می‌گذارد. طارمی در مسابقات لیگ ۶ گل برای تیمش به ثمر رسانده و پنج پنالتی هم گرفته است. در همین لیگ مهرداد محمدی را هم داریم که با وجود بازی در تیم ضعیف آوس، توانسته هفت گل بزند و به ستاره اول باشگاه تبدیل شود. خبر خوش دیگر احیای کاوه رضایی است. این بازیکن که در زمان ویلموتس بدترین دوران فوتبالش را پشت سر می‌گذاشت و حتی به تیم ملی دعوت هم نمی‌شد، در حال حاضر در شارلوا عملکردی عالی دارد و با ۱۱ گل زده چهارمین گلزن برتر لیگ بلژیک به شمار می‌آید.

عین ماجرای کاوه در مورد علیرضا جهانبخش هم صدق می‌کند؛ ستاره محجوبی که با پشت سر گذاشتن یک نیم‌فصل جهنمی در برایتون، حالا هر از گاهی به بازی گرفته می‌شود و برای تیمش اثرگذار هم هست. وقتی او در لیگ معتبر جزیره صاحب عنوان زننده بهترین گل ماه می‌شود، یعنی اوضاع بر وفق مراد است. جهانبخش ابتدای فصل گذشته به‌عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ برایتون تا آن زمان راهی این باشگاه شد. در فصل جدید و با تغییر مربی، ستاره ایرانی به نیمکت چسبید و حتی بار‌ها تا مرز جدایی پیش رفت، اما نهایتا تصمیم گرفت بماند و بجنگد. او اخیرا توانسته نظر سرمربی برایتون را برای حضور در زمین جلب کند. جهانبخش طی همین مدت کوتاه دو گل زده و اخیرا یک گل مهم هم در بازی با واتفورد برای تیمش ساخت. جهانبخش با این روحیه، قطعا حسابی به کار تیم ملی کشورمان خواهد آمد.

در کنار لژیونر‌ها یکی، دو نفر از بازیکنان لیگ برتر ایران هم اخیرا فرم خیلی خوبی پیدا کرده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به مهدی ترابی و مهدی قائدی اشاره کرد. ترابی در دوره ویلموتس با کج‌سلیقگی این مربی به ندرت به بازی گرفته می‌شد. قائدی، اما با ۹ گل زده در لیگ، نشان می‌دهد حداقل توانایی حضور در تیم ملی به‌عنوان بازیکن ذخیره را دارد. این لیست بلند بالا از مهاجمانی که اخیرا عالی کار کرده‌اند، در کنار همه مزایایش طبعا باعث سرگیجه اسکوچیچ هم خواهد شد. هرچند امیدواریم در این مقطع فوق‌العاده حساس، او بهترین‌ها را انتخاب کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان