بازدید 25004

کسب درآمد از رفع موهای زاید با دستگاه‌ لیزر زیبایی

کد خبر: ۹۵۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 08 February 2020

کسب درآمد از رفع موهای زاید با دستگاه‌ لیزر زیبایی

 یکی از دغدغه‌های مهمی که این روزها ذهن افرادی که دارای سرمایه‌های متوسط هستند را به خود مشغول کرده، چگونگی سرمایه‌گذاری در بازار متلاطم فعلی است. این افراد به دنبال راهی می‌گردند تا سرمایه خود را حفظ کرده و راهی برای افزایش بهره‌وری آن بیابند. احتمالا راه‌های مختلفی برای این کار را شناسایی می‌کنند و در نهایت با توجه به شرایط اقتصادی، گزینه مناسب خود را انتخاب می‌کنند.

یکی از راه‌هایی که این افراد پیش رو دارند، راه‌اندازی یک کلینیک زیبایی است. کلینیک‌های زیبایی با ارائه انواع خدمات لیزر موهای زاید، لیفت و جوانسازی پوست، خدمات لاغری و تناسب اندام می‌توانند اقدام به کسب درآمد کنند. برای تاسیس یک کلینیک زیبایی علاوه بر نیاز به یک فضای کاری با ابعاد مناسب، باید با یک پزشک مجرب نیز به همکاری پرداخته و مجوزهای مورد نظر را دریافت کنید.

اگر شما هم به دنبال راهی برای سرمایه‌گذاری یا کسب درآمد هستید، همین حالا می‌توانید با مراجعه به سایت تجهیزات پزشکی آفرودیت نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید تجهیزات مورد نیاز، اقدام کنید.

 

انواع دستگاه‌های مورد نیاز در یک کلینیک زیبایی

دستگاه‌های مختلفی را می‌توان در یک کلینیک زیبایی به کار گرفت. نوع و تعداد دستگاه‌ها یا خدمات مورد ارائه بستگی به شرایط کاری مورد نظر شما دارد. البته می‌توان گفت که دستگاه‌های لیزر موهای زاید جزئی لاینفک از کلینیک‌های زیبایی هستند. ما در اینجا به مهمترین دستگاه‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی یک کلینیک زیبایی اشاره کرده‌ایم.

 

دستگاه لیزر رفع موهای زاید

انواع مختلفی از دستگاه‌های رفع موهای زاید وجود دارند. از مهمترین این دستگاه‌ها می‌توان به دستگاه لیزر دایود، دستگاه لیزر الکساندرایت و دستگاه لیزر الکس دایود اشاره کرد. هر کدام از این دستگاه‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. لیزر دایود از خانواده لیزرهای نیمه هادی و لیزر الکساندرایت از خانواده لیزرهای جامد است. میزان نفوذ لیزر دایود برای رفع موهای زاید بیشتر بوده و از آن برای درمان تیپ‌های پوستی تیره یا سبزه استفاده می‌شود. این در حالی است که لیزر الکساندرایت مناسب پوست‌های خیلی روشن است. دستگاه‌های لیزر الکس دایود. تلاشی است برای استفاده همزمان از تکنولوژی لیزرهای الکساندرایت و دایود. به همین دلیل این دستگاه‌ها طول موج‌های مختلفی را پوشش داده و در نتیجه برای انواع مختلفی از پوست‌ها موثر هستند. از جمله دستگاه‌های لیزر الکس دایود با کارکرد و قیمت مناسب، لیزر الکس دایود دایموند پلاس است. برای خرید یا دریافت مشاوره درباره ااین دستگاه می‌توانید به سایت تجهیزات پزشکی آفرودیت مراجعه کنید.

کسب درآمد از رفع موهای زاید با دستگاه‌ لیزر زیبایی

دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس

 

دستگاه لاغری و تناسب اندام

روش‌های مختلفی برای لاغری وجود دارد. از تمرینات ورزشی و رژیم‌های غذایی گرفته تا دستگاه‌هایی که با استفاده از روش‌های غیرتهاجمی، با هدف قرار دادن چربی‌ها با امواج اولتراسوند موجب از بین رفتن چربی‌ها می‌شوند. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به دستگاه ای ام اس (EMS) اشاره کرد. برای استفاده از این دستگاه فرد یک جلیقه پوشیده و در هنگام انجام تمرینات ورزشی  با تحریک الکتریکی عضلات، رفته رفته در جلسات مختلفی، به اندام مناسب دست یابد. از دستگاه‌های دیگر در این زمینه می‌توان به کرانوس، هایفو و کویتیشن اشاره کرد. این دستگاه‌ها برای لاغری موضعی قابل استفاده هستند.

 

دستگاه‌های لیفت و جوانسازی

برخی از این دستگاه‌ها برای برطرف کردن ضایعات پوستی از قبیل لک، زگیل، خال و ... به کار رفته و برخی دیگر از آن‌ها برای لیفت و رفع چین و چروک کاربرد دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره به سایت آفرودیت لیزر مراجعه کنید.

 

منبع : ویرلن

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر