بازدید 5285

دامنه آتش‌سوزی در «ارس» کاهش پیدا کرده است

رئیس مدیریت بحران پارس آباد گفت: با مشارکت دستگاه‌های مرتبط دامنه آتش در منطقه ارس کاهش پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۵۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵ 08 February 2020

به گزارش «تابناک»، عدالت حاجی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: طی امروز آتش بخشی از حاشیه رود ارس در نزدیکی روستاهای «دوست کندی» از توابع پارس آباد را در بر گرفت که بلافاصله پس از گزارش آتش سوزی تیم‌های عملیاتی مدیریت بحران متشکل از ماشین‌های آتش‌نشانی و دستگاه‌های سنگین گریدر و تراکتور و تجهیزات فوت فایر و امکانات شهرستانی دستگاه‌های اجرایی به حالت آماده باش برای جلوگیری از گسترش آتش در آمده و وارد عمل شدند.

وی افزود: در این عملیات آتش نشانی، مرزبانی، منابع طبیعی، محیط زیست، امور آب، هلال احمر، دهیاری‌های روستاهای حاشیه رود ارس، راهداری و تعدادی از کشاورزان و اهالی منطقه و همچنین از شهرداری‌ها و دستگاه‌های شهرستان‌های همجوار مشارکت نمودند.

حاجی‌پور یادآور شد: خوشبختانه هم اکنون دامنه آتش کاهش پیدا کرده و بخش عمده‌ای از آتش‌سوزی‌های حاشیه ارس تحت کنترل نیروهای عملیاتی مدیریت بحران شهرستان قرار گرفته است.

رئیس مدیریت بحران شهرستان پارس آباد با بیان اینکه امروز شدت وزش باد از غرب به شرق بسیار تند بود، گفت: خوشبختانه آتش نیزارهای اطراف حاشیه رود ارس را درگیر نموده و با کنترل و هدایت آتش کمترین خسارت به درختان و جنگل‌ها وارد شد.

وی همچنین از بررسی علل و عوامل ایجاد این آتش سوزی خبر داد و افزود: گردشگران و اهالی ضمن عدم روشن نمودن آتش در حاشیه این جنگل‌ها هرگونه آتش سوزی احتمالی را سریعاً به آتش نشانی، دهیاری‌ها و مرزبانی مستقر در پاسگاه‌ها اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل