بازدید 86276
هزار و نهصد و شانزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مجید انصاری انصراف می‌دهد؟ / کنایه مطهری به شورای نگهبان / عملیات عین‌الاسد به آمریکایی‌ها اطلاع داده شده بود؟ / واکنش عباس عبدی به نطق آیت الله علم‌الهدی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند الویری: گله ما به معنی قهر با صندوق رأی نیست / اصلاح‌طلبان در شُرف وحدت، اصولگرایان در مسیر تفرقه / میرسلیم: نمایندگانی که به فکر جیبشان هستند، عوضی رفته‌اند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱ 07 February 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
علم الهدی: با دشمن همصدا شده اند که این انتخابات نیست، انتصابات و تشریفات است

علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد: رد صلاحیت از بین بردن رقابت‌هاست؟ عده‌ای رد و عده‌ای تایید شدند؛ در مشهد ما مجلس ۵ کرسی بیشتر ندارد؛ هر کرسی در مجلس برای مشهد، ۵۲ کاندیدا دارد یعنی برای یک کرسی ۵۲ نفر رقابت می‌کنند. این ردصلاحیت رقابت را از بین برد؟ ابتدا که برای هر کرسی ۱۰۰ نفر داشت و امروز به ۵۲ نفر رسیده است. در کجای دنیا یک کرسی پارلمان، ۵۲ کاندیدا دارد. امام جمعه مشهدمقدس تاکید کرد: دشمن می‌خواهد مشارکت مردم در انتخابات را از بین ببرد؛ آنچه مایه تاسف است، این است که یک عده از داخل مملکت با دشمن همصدا شوند و حرفی که دشمن می‌خواهد را بزنند و بگویند انتخابات تشریفات است. مقام معظم رهبری در سخنرانی گذشته خود به آیه‌ای از قرآن مجید اشاره فرمودند. وی بیان کرد: اینکه بگویند در شورای نگهبان جناح‌گرا هستند و افراد را رد‌صلاحیت می‌کنند، این نوع حرف زدن به شش مجتهد عادل صحیح است؟ شش مجتهد عادل آیا این گونه عمل می‌کنند که دین خود را بفروشند و جناح‌گرا باشند؟ خطیب نماز جمعه مشهد مقدس گفت: دشمن در آستانه انتخابات در صدد است با القای اینکه این انتخابات، انتصابات و گزینشی است را تبلیغ می‌کند و شما به خدا کی رد صلاحیت از بین بردن رقابت است؟ در مشهد ما پنج کرسی داریم و برای این کرسی‌ها ۵۲ نفر کاندیدا شده‌اند. دشمن می‌خواهد بیاید مساله مشارکت مردم را در انتخابات از بین ببرد وی ادامه داد: البته آنچه باعث تاسف است، این که برخی مسئولین با سمت بالا با دشمن هم صدا شوند و انتخابات را تشریفاتی بنامند.

امامی کاشانی: ارزش ۲۲ بهمن را کسی جز شخص مبارک امام زمان نمی‌تواند محاسبه کند

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران: راهپیمایی ۲۲ بهمن در تمام کشور وجود دارد. این همه نعمت، این همه عظمت آنچنان ارزش دارد که می‌شود گفت، هر کسی ۲۲ بهمن در خانه‌اش بنشیند به انسانیت و تاریخ انسانیت جفا کرده است. وی با بیان این که ۲۲ بهمن نگذاشت گردن‌کشان دنیا به هدف خود برسند، عنوان کرد: آمریکا و صهیونیست به چاهی که کنده بودند سقوط کردند. ۲۲ بهمن آنچنان قیمت و ارزش دارد که باید گفت، ارزشش را در زیر این آسمان کسی نمی‌تواند جز شخص مبارک امام زمان محاسبه کند. خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به این که ۲۲ بهمن امسال از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: امسال ۲۲ بهمن چهلمین روز شهادت سپهبد عزیز حاج قاسم سلیمانی است. اگر ما مثل سردار سلیمانی در ارتش‌مان داشتیم بسیار برای‌مان ارزش داشت.

فرمانده ناجا: با کشف حجاب در خودرو برخورد می‌کنیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با افرادی که در خودرو کشف حجاب می‌کنند، برخورد قانونی صورت می‌پذیرد چرا که معتقد هستیم این عمل ناشایست یک هنجارشکنی محسوب می‌شود. وی از اجرای طرح ناظر یک در کشور خبر داد و گفت: به واسطه اجرای این طرح با افرادی که در خودرو کشف حجاب می‌کنند، برخورد قانونی صورت می‌پذیرد در حالی که با همکاری مردم با این خودرو‌های متخلف برخورد قانونی صورت می‌پذیرد، چراکه معتقد هستیم این عمل ناشایست یک هنجارشکنی محسوب می‌شود.

عذرخواهی دو بازیکن استقلال از دادستان تهران

سیاوش یزدانی و عارف غلامی، دو بازیکن از تیم استقلال تهران که روز گذشته با ماموران ورزشگاه آزادی درگیر شده بودند، در مصاحبه با خبرنگاران به اشتباه دادستان استان تهران را مسبب لحظات عجیب روز گذشته معرفی کرده بودند. باشگاه استقلال تهران با اعلام اشتباه این دو بازیکن نوشت: سیاوش یزدانی و عارف غلامی در مصاحبه‌های خود پس از اتفاق‌های دیروز ورزشگاه آزادی، دادستان تهران را عامل به وجود آمدن درگیری یگان ویژه با خودشان عنوان کردند که تصحیح و تاکید می‌شود که فرد مورد نظر یکی از پرسنل دادگستری بوده و بازیکنان استقلال به اشتباه این فرد را دادستان تهران خطاب کردند که بدینوسیله از آقای القاصی مهر پوزش می‌طلبیم.

سردار جلالی: با تخریب شورای نگهبان باید ۴ یا ۸ سال حسرت بخوریم

سردار جلالی: «باید از شورای نگهبان به عنوان حافظ پاسداریت نظام، دفاع و تشکر کرد» یادآور شد: شورای نگهبان قانون اساسی پاسدار اسلامیت نظام و قانون اساسی و نماد عدالت است. البته ممکن است اشتباه هم بکند، ولی مرجع تشخیص صلاحیت است. فرصت برای رسیدگی به شکایت‌های انتخاباتی هم وجود دارد پس اگر مشکل ندارید جوسازی نکنید. رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور دفاع رهبری از شورای نگهبان را یک موضوع حقیقی و جدی دانست و ادامه داد: اگر این شورا تحت فشار افکار براندازانه مورد تخریب قرار گیرد فاسدان در مناصبی قرار خواهند گرفت که ۴ یا ۸ سال باید حسرت بخوریم و با خود بگوییم چرا به این اشخاص رای دادیم. جلالی تاکید کرد: دولت قوی و انقلابی از دل مجلس قوی و انقلابی بیرون می‌آید و دولت انقلابی است که نظام انقلابی از دل آن بیرون می‌آید. اگر تفکر حاج قاسم وارد مجلس شد این تفکر وارد دولت هم خواهد شد و در آن هنگام خواهیم دید که مولفه‌های اقتدار ملی ما تا چه اندازه می‌توانند هم‌افزا و قوی بشوند.

ترقی: عیسی شریفی به دستور مافوقش تخلف نکرده است

ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی درباره اینکه عیسی شریفی قائم مقام قالیباف بوده، اما هیچ اتهامی به آقای قالیباف وارد نشده است، افزود: این‌ها بستگی به نوع پرونده و نقش فردی که مورد بررسی در آن پرونده دارد که چقدر نقشش پر رنگ بوده یا اصلاً رنگی داشته یا نه؛ اگر بر حسب جایگاه قانونی خودش و بر اساس مسئولیت‌ها و وظایف تخلفی را انجام داده باشد خودش مسئول است، اما اگر کسی بر حسب سفارش مافوقش یا به دستور مافوق تخلفی انجام داده باشد طبیعتاً مافوقش باید پاسخگو باشد. این سیاستمدار اصولگرا گفت: پرونده آقای شریفی نشان‌دهنده این است که این فرد از وظایف قانونی خودش تخلف کرده است نه اینکه به آن دستوری داده شده باشد.
 
الویری: گله ما به معنی قهر با صندوق رأی نیست
 
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی می‌توانیم بهترین افراد را راهی مجلس کنیم، اما این بدین معنی نیست که گلایه‌های خودمان را نادیده بگیریم. مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای اصلاحات و حل شدن مشکلات کشور راهی جز حضور در پای صندوق‌های رأی وجود ندارد و باید سعی کنیم که انتخابات دوم اسفند پرشور برگزار شود. او ادامه داد: با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی می‌توانیم بهترین افراد را راهی مجلس کنیم، اما این بدین معنی نیست که گلایه‌های خودمان را نادیده بگیریم.رئیس شورای عالی استان‌ها افزود: گله ما به معنی قهر با صندوق رأی نیست.
 
مجید انصاری انصراف می‌دهد؟

داریوش قنبری در خصوص این شائبه که ممکن است مجید انصاری از انتخابات انصراف دهد، گفت: «من این را از زبان خود آقای انصاری نشنیده‌ام و این موضوع صرفا در حدگمانه‌زنی است. خود ایشان باید خصوص سیاست انتخاباتی‌اش اظهارنظر کند».
 
کنایه مطهری به شورای نگهبان
 
علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس، تاکید کرد که نباید خودمان را در جایگاه خدا قرار دهیم و نیات و افعال مردم را بررسی کنیم و در ادامه گفت: نباید با سخت‌گیری‌های بیجا مانع حضور مردم در انتخابات شویم. باید اجازه دهیم مردم خودشان تصمیم بگیرند و نگران فریب خودن آن‌ها هم نباشیم. علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، نگاه بازتر شورای نگهبان به مساله تایید صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی مجلس را ضروری خواند و گفت: نباید با سخت‌گیری‌های بیجا مانع حضور مردم در انتخابات شویم.
 
خباز از تهران می‌رود؟
 
اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره احتمال تغییر حوزه انتخابیه محمدرضا خبار از تهران به کاشمر گفت: دقیقا اطلاع ندارم، اما آقای خباز قاعدتا باید تغییر حوزه بدهد، چرا که طبق مصوبه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان امکان لیست دهی در تهران وجود ندارد.

توصیه‌های انصاری به روحانی برای حل مشکلات کشور
 
عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه در فضای موجود آقای روحانی باید با شجاعت و ذکاوت بیشتری مشکلات و موانعی که بر سر راه دارد را با مردم در میان بگذارد و با اقتدار و جدیت بیشتری کار‌ها را دنبال کند، گفت: باید در فضا‌هایی که به وجود می‌آید و در جریان جابه‌جایی‌ها که بسیار هم ناچیز است، تلاش شود تا نیرو‌های وفادار به دولت را استفاده کنند، شاید بخش ناچیزی از مشکلات را بتوان به این نحو حل کرد. غلامرضا انصاری، عضو سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پارسینه درباره راهکار دولت در شرایط فعلی برای پیشبرد اهداف کشور گفت: دولت هم به اصلاحات راهبردی و سیاستگذاری و هم به نیرو‌های تازه نفس و مصمم نیاز دارد. او با تاکید بر این که در حال حاضر بخش قابل توجهی از تصمیمات خارج از دولت اتخاذ می‌شود، عنوان کرد: آقای روحانی هم در دولت دوم جسارت و اقتدار دولت اول را اعمال نکرد.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه با اشاره به اجرای قانون بازنشستگی بیان کرد: در دولت اول تعدادی مسئولان کارآمد داشتیم، اما متاسفانه اجرای قانون بازنشستگی بر اساس فشار مخالفان دولت موجب شد تا بخش قابل توجهی از مدیران میانی در رده معاون وزیر، استانداران و مسئولان استان‌ها از دولت خود به خود حذف شوند و جایگزین آن‌ها نیرو‌های غیرکارآمد و منفعل بودند.
 
اصلاح‌طلبان در شُرف وحدت، اصولگرایان در مسیر تفرقه
 
همزمان با انتشار اخباری مبنی بر ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب برای ارائه لیست واحد، زمزمه‌هایی از تفرقه در بین اصولگرایان به گوش می‌رسد.به دنبال خروج جبهه پایداری و پافشاری این حزب برای ارائه لیست جداگانه از سایر گروه‌ها و احزاب نیرو‌های جبهه انقلاب، برخی احزاب و چهره‌های دیگر نیز در اعتراض به این موضوع خواستار لیست جداگانه شدند. در همین رابطه خبرنگار فارس باخبر شده است که برخی افراد با فشار بر روی محمدباقر قالیباف، خواستار ارائه لیست جداگانه توسط وی شدند. با این حال قالیباف معتقد است عدم وحدت نیرو‌های انقلاب منجر به شکست این جبهه در انتخابات مجلس خواهد شد.گفتنی است ائتلاف نیرو‌های انقلاب از چندی قبل با سازوکاری که رسما اعلام کرده بود، لیست نود نفره خود را مشخص کرد و قرار بود تا امروز جمعه فهرست نهایی سی نفره را اعلام کند.
 
علم‌الهدی: در کجای دنیا یک کرسی پارلمان، ۵۲ کاندیدا دارد؟
 
امام جمعه مشهدمقدس با بیان اینکه هر کرسی در مجلس برای مشهد، ۵۲ کاندیدا دارد، گفت: ابتدا که برای هر کرسی ۱۰۰ نفر داشت و امروز به ۵۲ نفر رسیده است. در کجای دنیا یک کرسی پارلمان، ۵۲ کاندیدا دارد. آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه نخست درباره مصادیق تقوا در زندگی خانوادگی بود؛ مصداق تقوا عملکرد هر یک از همسران به وظیفه و تکلیف زندگی مشارکتی خود است.نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در مقام تقسیم وظیفه و تکلیف زن و مرد در کانون خانواده عرض شد کفالت زندگی برعهده مرد و مدیریت زندگی برعهده زن است و در زمینه کفالت مردان نکاتی ارائه شد. خانواده، آرامشگاه است و در این کانون باید آرامش برای افراد خانواده فراهم بشود و این خانواده کانون پرورش و تربیت انسان‌هایی است که در آینده سازنده جامعه بشری هستند.
 
راهکار کواکبیان برای منع ورود حامیان شعارِ لیاخوف کجایی؟! به مجلس
 
مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب اصلاح طلب مردم سالاری با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر از ارائه لیست واحد اصلاح طلبان در تهران حمایت کرد.کواکبیان در توییتر نوشت: هر چند متاسفانه اصلاح طلبان به دلیل رد صلاحیت‌ها در بسیاری از شهر‌ها نامزد ندارند، اما اصلاح طلبان پایتخت می‌توانند با ارائه لیست ثابت کنند؛ اولا اکثریت مردم تهران اصلاح طلبند؛ ثانیا هر تغییری از صندوق رای می‌گذرد و ثالثا مانع ورود افراطیون حامی شعارِ "لیاخوف کجایی؟! " به مجلس بشوند.

نماینده مجلس: رفتار اصلاح‌طلبان منافقانه است
 
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: رفتار اصلاح‌طلبان و برخی اعتدالیون در قبال انتخابات منافقانه و حرکتی برای مقابله با خواست مردم و زیر سوال بردن نهاد‌های حکومتی است. علی اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره افرادی که سلامت انتخابات را زیر سوال می‌برند، گفت: این امر واقعیت تلخی است. واقعیت تلخ این است که عده‌ای از بدو پیروزی انقلاب همواره سر سفره انقلاب نشسته‌اند یا در مناصب حکومتی حضور داشتند، اما همواره نقش اپوزیسیون را برای انقلاب بازی کردند.نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این افراد در فرآیند انتخابات مجلس ریاست جمهوری و شورا‌ها وارد نظام و در همین فرآیند احراز صلاحیت شدند. زمانی که احراز صلاحیت‌ها و نتیجه انتخابات به نفع آنان بوده است، بر سلامت انتخابات صحه گذاشته‌اند، اما اگر احراز صلاحیت‌ها و نتیجه بر خلاف آن‌ها بوده است، کل فرآیند انتخابات را زیر سوال برده‌اند. عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس این اقدام را غیر منصفانه و ناسپاسی نسبت به نظام خواند و تصریح کرد: این رفتار اصلاح‌طلبان و برخی اعتدالیون منافقانه است و حرکتی برای مقابله با خواست مردم و زیر سوال بردن نهاد‌های حکومتی است. وی افزود: این افراد پایگاه رأی مردمی ندارند و به جای اصلاح رفتار‌های سیاسی و اقتصادی‌شان برای جلب نظر مردم فضای انتخابات و نهاد‌های قانونی را زیر سوال می‌برند.
 
نماینده مجلس: اواخر بهمن در لیست سیاه FATF قرار می‌گیریم
 
شهاب الدین بی‌مقدار نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این‌که برخی از رفتار‌ها به برخی از نارضایتی‌ها دامن می‌زند، عنوان کرد: امروز در کشور کم تحریم نداریم، اما یک خودتحریمی هم خودمان با عدم پیوستن به «FATF» ایجاد می‌کنیم. متاسفانه مجمع تشخیص مصلحت یک سال وقت داشت که درباره FATF تصمیم بگیرد، اما این کار را انجام نداد؛ امروز هم عنوان می‌کنند وقت تمام شده است و نظر شورای نگهبان با توجه به قانون باید اجرایی شود، که اگر نظر شورای نگهبان ملاک باشد ما اواخر بهمن در لیست سیاه قرار خواهیم گرفت و هنگامی که این اتفاق بیفتد بانک‌های ما فلج خواهد شد و ایرانیانی که در اقصی نقاط دنیا کار می‌کنند با مشکل روبه‌رو می‌شوند.
 
عملیات عین‌الاسد به آمریکایی‌ها اطلاع داده شده بود؟
 
سردار شکارچی سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح در مورد اینکه آیا آمریکایی‌ها می‌دانستند که ما به پایگاه آن‌ها در عراق موشک شلیک می‌کنیم، گفت: یک ربع قبل از عملیات به نخست وزیر عراق اطلاع داده می‌شود، چون ما تجاوزگر نیستیم و در واقع به آمریکایی‌ها اطلاع داده نشده بود؛ خود آمریکایی‌ها آماده بودند و می‌دانستند که انتقام در پیش است، اما در عین حال تلفات سنگینی به آن‌ها وارد شده و مجبور هستند در روز‌های آینده به این تلفات اعتراف کنند و نمی‌توانند تلفات سنگین را مخفی نگاه دارند.
 
این‌ها نوبرانه است؛ غوغای روحانی نگر!
 
«محمد ایمانی» تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای رشیدپور آیا به یاد دارید که در دولت قبل از دولت روحانی، با وجود این که برجامی در کار نبود و امتیازات هنگفت هسته‌ای واگذار نشده بود، حتی یک مورد بنزین زدن این مدلی هواپیما اتفاق افتاده باشد؟! قطعا خیر! چون پیش نیامده بود. اما حالا مکرر اتفاق می‌افتد، حتی برای هواپیمایی که حامل وزیر خارجه در سفر به مونیخ آلمان بود. همچنان که سابقه نداشت دولت آمریکا، از صدور ویزابرای نماینده دولت ایران در سازمان ملل امتناع کند. اما دولت اوباما این کار را با نماینده دولت روحانی کرد. مشکل در این است که روحانی شاخ و شانه اش را در داخل و علیه نهاد‌های قانونی می‌کشد، اما در مقابل اجنبی کاملا منفعل است.طفلک مولوی که با نثار غزل پر مغز او برای روحانی، پیکرش را در گور لرزاندید. به یاد دارید که در تبلیغات انتخاباتی می‌خواندید: غوغای روحانی نگر سیلاب طوفانی نگر- خورشید ربانی نگر مستان سلامت می‌کنند؟!
 
توصیف شمخانی از جنگ هیبریدی آمریکا علیه ایران
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: جنگ هیبریدی آمریکا علیه ایران محکوم به شکست است. به گزارش ایسنا، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادواره شهیدجاوید الاثرامیر سرلشکر خلبان محمدرضا آذرفرکه امروز جمعه در فرهنگسرای هنر در تهران برگزار شد گفت: جنگ هیبریدی آمریکا علیه ایران که با هدف تسلیم سازی و فروپاشی دنبال می‌شود با دانش، علم، مسئولیت پذیری، هوشیاری، آمادگی و انسجام ملی محکوم به شکست است.
 
واکنش عباس عبدی به نطق آیت الله علم‌الهدی
 
عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی به نطق امروز امام جمعه مشهد واکنش نشان داد. عباس عبدی تحلیل‌گر سیاسی در کانال تلگرام خود درباره نطق امروز امام جمعه مشهد نوشت: در خبر‌ها آمده بود که آقای علم‌الهدی در نماز جمعه مشهد و در مقام رد منتقدان شورای نگهبان اظهار داشته‌اند که: "فقهای شورای نگهبان به اندازه وزن برخی آقایان نماز شب خوانده‌اند. "در حال فکر کردن درباره چگونگی کیفیت این واحد اندازه‌گیری نماز شب بودم که تلفن زنگ زد. آقای سعید لیلاز بود. به طور معمول هر کسی از تماس او خوشحال می‌شود. چون حتما یک جوکی و لطیفه بکری در چنته دارد که خنده را به لبان بیاورد. جالب بود که می‌خواست درباره همین موضوع نکته‌ای را تذکر دهد! گفت: به نظر تو نتیجه نماز شبی که "کیلویی" خوانده شود چه خواهد بود؟ پاسخ معلوم است. همین وضع.بهتر دانستم که این نکته را جهت اطلاع آقای علم‌الهدی منتشر کنم بلکه برای نماز شب‌های دیگران واحد اندازه‌گیری مناسب‌تری را به کار برند.
 
میرسلیم: نمایندگانی که به فکر جیبشان هستند عوضی رفته‌اند

عضو هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اداره امور کشور باید هر چه دقیق‌تر و واقعی‌تر باشد، خاطرنشان کرد: همان گونه که تاکید شد حکومت اسلامی امانت خدا و تکلیفی اساسی است که باید هرچه بهتر و دقیق‌تر اجرا شود؛ این گونه نیست که هرکس و ناکسی بیاید و بگوید که من باید اداره کشور را بر عهده بگیرم. چطور جرات می‌کنیم که به آن بی اهمیت شویم؟ میرسلیم با اشاره به اهمیت مشارکت سیاسی مردم در انتخابات اظهار کرد: اگر مشارکت مردم بالا باشد استحکام و شهرت نظام در دنیا و اقتدار آن بیشتر خواهد بود و از نظام ایران حساب خواهند برد البته هم اکنون نیز رتبه مشارکت مردم ما در انتخابات‌ها به خیلی از کشور‌ها بهتر و مناسبت‌تر است.وی با تاکید بر اینکه دشمن شمشیر را از رو بسته، اما انقلاب بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد، افزود: تحریم، ترور سرداران رشید ما و تجهیز گروه‌های تروریستی برای تضعیف و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود، اما حضور یکپارچه و متحد در صحنه انتخابات در دنیا نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی خواهد بود.عضو هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است که مشارکت بالای مردم سبب می‌شود دشمن با خود بگوید ما هرکاری کردیم نتوانستیم آن‌ها را شکست دهیم. دست خدا با حضور یکپارچه و فعال مردم است. میرسلیم با تاکید بر اینکه نمایندگان نباید به فکر جیب خودشان باشند، گفت: نمایندگانی که به فکر جیب خودشان هستند عوضی رفته اند و مطابق با این عوضی رفتن کشور را نیز دچار به مصیبت کرده و می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۶۱
نماینده مجلس: رفتار اصلاح‌طلبان منافقانه است) این حرف از فراکسیون ولایی که با نقاب اطلاح طلبی وارد شد و بناگهان تغیر چهره داد بعید بود
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
با اوصافی که ازو گفتید پس بعید هم نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
درود بر احمدی نژاد که سفرهای استانیشم از سر گرفته اخ قربونش بشیم رییس جمهوری اینده از قیافش معلومه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
این جماعت حزب بادن ، فعلا نون تو گردش به راسته و موقع تعین صلاحیت و رای جمع کردن
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها تسلیت باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
به جان هر چی مرده احمدی برمیگرده
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
چه اصولکرا چه اصللح طلب . اتفاقات سال قبل و امسال باعث شد از رای منصرف بشم . در طول چهل سال رای دادم . نتیجه این شد که در حوزه اقتصاد و سیاست و حاکمیت سرنوشت مررم هیچکاره هستند . باز سیاست ها را شخص مشخص میکند .
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
بنده به عنوان یک کارشناس مسایل نضامیگری باید به ارزتان برساند کع اینکه میگویند از عملیات عین الاسد خبرداشتند یا نداشتند مهمیتی ندارد مهم این است که ما هیمنه را شکستیم و همین هیمنه که شکست مهم است و حتی به گفته شاهداتهای عینی نزدیک عین الاحسن میگویند تا چند روستا آنورتر از این پایگاه صدای شکستن را شنیدند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
چقدر سخت هست در داخل که هم با ۹۰‌درصد مردم اختلاف داشته باشی و در خارج با ۹۰ درصد کشورها هم اختلاف داشته باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
قبلا فقط میگفتید آمریکا زورداره حالا ثابت شد ایران هم قدرت داره مهم اینه که کدوم طرف باشی ولی این نامردیه که باز هم طرف آمریکا باشی و حرف اونو بزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
کارشناس؟؟
؟؟؟ نضامیگری؟؟؟ ارزتان؟؟؟ برساند؟ کع؟ مهمیتی ؟؟؟شاهداتهای ؟؟؟عین الاحسن ؟؟؟میگویند ؟؟؟
آخه مگه میشه
احمدینژاد1400
| Germany |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
اگر فردی غیر از روحانی می‌گفت انتخابات پیش رو انتصابات است مهم‌ نبود، اما روحانی که سال ۷۳ دنبال حذف انتخابات و مادام العمر کردن ریاست جمهوری هاشمی بوده وحالا دغدغه انتخابات پیدا کرده جالب است!
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
خطاب به احمدی نژاد ۱۴۰۰ :
احسنت بهت
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
گوش کنید نماینده تبریز فرمودن اجرا نشدن اف ای تی اف خود تحریمیست !! واقعا چقدر اسم ایشان با مسما و مصداق دارد ،!!!! همین بزدلها اوضاع مملکت را به این روز انداختن ! مردم چشم و گوشتون رو باز کنید خودتان را باز بیچاره نکنید یه مشت آدم اینجوری بفرستید تو مجلس !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
ساده نباشید اصولگرا و اصلاح طلب یکی هستند حتی یکی هم نباشند باز عملکردشان فرقی ندارد اصلاح طلبها بدتر از اصولگراها هستند براشون دل نسوزانید و فعالیت نکنید با این دو باند کشور به جای نمیرسه
خود این اصولگراها هم به دو سه باند تقسیم خواهند شد و تظاهر خواهند کرد که تکثر وتنوع هست ولی باز منبع یکی بوده
وضع بدتر خواهد گردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
اگه پشت گوشتان را دیدید احمدی نژاد رو هم خواهید دید اجمدی نژاد اینقدر خراب کرده که دیگه در هیچ کجای ایران جایی نداره
در دوران روحانی اگه اضاع خراب شد بخاطر کارشکنی احمدی نژادیها و گروهی تند رو بود که چوب لای چرخش گذاشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
"امام جمعه مشهدمقدس تاکید کرد: دشمن می‌خواهد مسئله مشارکت مردم در انتخابات را از بین ببرد"
لازم نیست دشمن از بین ببرد . شما با اعمال و رفتارتان مشارکت مردم و در حقیقت امید مردم را از بین برده اید
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
خوب اینکه خیلی خوبه اگه مردم اینارو نمی خواهند این افراد پایگاه رأی مردمی ندارند شما چرا می ترسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
آقا نعمت!
در دوران مدرسه دیکته چند می شدی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
جناب ترقی ، وقتی معاونت در شهرداری چندین خطای بزرگ و بلند مدت و پرهزینه را انجام میدهد ، علاوه بر خودش ، مدیر او هم مقصر و باید مسولیت بپذیرد و محاکمه و مجازات شوند
ما نفهمیدیم بالاخره ، مواضع حزب موتلفه در خصوص مبارزه با فساد را جناب ترقی با این حمایت از قالیباف تعیین و توجیه می کنند ؟
و یا آن تهمت های بی حساب و نام که جناب میرسلیم صادر فرمودند!!!؟؟
بهترین کاری که جناب انصاری و دوستانشان در جبهه اصلاحات میتوانند ، انجام بدهند ،
عمل کردن به کاری است که اکثریت مردم در این انتخابات خواهند کرد ، است !!!؟؟؟
انشاالله که اینبار به خواست اکثریت مردم تمکین کنند
حامد الوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
آقای غلامرضا انصاری هرکس از گروه شما نباشد و حرف شما را اجرا نکند منفعل و ناتوان است و ....
از خبرگزاری وزین تابناک درخواست میشود که یک تحقیق درمورد صحت و سقم مهاجرت خانم مریم صادق زاده 《گوینده اخبار شبکه یک سیما》 به سوئد انجام بدهد و اگر صحت ندارد، علت عدم حضور ایشان در صداوسیما چیست
پاسخ ها
بری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
جالبه که یه صفحه اینستاگرام هم به اسم طرفداران بانو صادق زاده ساختن با ۲۵هزار دنبال کننده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
هرکس که توان مهاجرت کردن داره قطعا از ما بهتران است و همان بهتر که بِمُهاجرَد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
حالا شما چرا افتادی دنبال زندگی شخصی خانم صادق زاده؟ اگر هم بی اجازه شما به سوئد رفته است، لطفا ایشان را ببخشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
به تو چه؟ به من چی، هر کسی در برابر اعمال خودش مسئوله!تو ی قیامت تو رو به خاطر مهاجرت این خانم مورد سوال قرار نمی دن!ازت می پرسن تو رو سننه؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
شاید وضع حمل کرده!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
صادق زاده : عه ؟! طالب زاده راست میگه ها
از اعضای موتلفه به فکر جیب نبودن و درویش مسلکی بیاموزید.ببینید که اکثر انها از مال دنیا چیزی ندارند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
بخصوص مرحوم عسکراولادی سلطان خشکبار جهان،؟
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
آقای ترقی اگر مافوق بی درایتی کرده و معاون مال اش هر کاری که خواسته کرده، قاعده عقلی حکم می کنه او رو هم رد کرد. فردا نیاد باز بگه من نبودم معاونم بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
نمی دانم اگر آقای قالیباف همفکر آقای ترقی نبود باز آقای ترقی چنین توجیه سستی برای دفاع از ایشان می کردند؟

آقای ترقی ! مدیری که خبر از آنچه قائم مقامش انجام میدهد ندارد لیاقت مدیریت را دارد ؟چه برسد در پستهای بالاتر که ایشان سودایش را در سر می پروراند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
حزب بازاریان مستضعف !!!!!!!!؟
که در بهترین حالت ، صاحب ۳۰۰ هزار رای در انتخابات ریاست جمهوری شدند
یعنی در حقیقت ، نتوانستند حداقل ۲۵ درصد رای بازاریان
کشور را هم کسب کنند !!؟؟
ولی سهم خواهی از قدرت ؟
الی ما شاء الله !!!!!؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
تریلی آهن قراضه
گرمم هست لاکن احساس سرما میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
آب و روغن قاطی کردی، سر سیلندر سوزوندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
گمونم چائیدی
احسان
| Netherlands |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
رای بی رای بخداقسم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
اینطور نباشد که گرمت باشد لاکن سردت باشد
جناب عبدی یاد حدیثی افتادم ولی فقط قسمت دوم انرا بیاد اوردم.....‌....بهتر از هفتاد سال عبادت است!!
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
یک ساعت اندیشه بهتر از هفتاد سال عبادت است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
واقعا سعادت می خواهد که مثل آقای علم الهدی همیشه در صدر اخبار و گزارشات باشیم ، خوشا به حال ایشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
علی آقا !
بستگی دارد با چه عنوانی همیشه در صدر اخبار باشی
من دیگه نظری ندارم وقتی علم الهدی رفتار شورای نگهبان رو با رفتار حضرت رسول مقایسه کردن ؟؟ از کی تا حالا معیار سنجنش نماز شب بر خسب کیلوگرم است ؟؟ا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
اختراع مقیاس جدید، نماز شب برحسب کیلوگرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
اندازه گیری سردار جلالی هم معلوم نیست از کجا اومده ، تلورانسش هم خیلی بازه ، فرموده با تخریب شورای نگهبان چهار تا هشت سال باید حسرت بخوریم . نمیدونم تناسب مستقیم گرفته یا معکوس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
واحد یا یکای وزن نیوتن است.کیلوگرم یکای جرم می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
منظور، کیلو ژول بوده !! سواد ما برای فهمیدن اینجور چیزها کم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
اندازه گیری سردار جلالی معلوم است . یعنی تا میتواند سخت بگیرد تا در منصبهای ریاست جمهوری و خبرگان و مجلس که 4 یا 8 ساله هستند آدمهای خاصی بروند .
آنوقت وقتی میگوییم با اینهمه (رد صلاحیت) یا به قول خودشان عبارت (عدم احراز صلاحیت) انتخابات را مهندسی می کنند ناراحت می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
پس به فکر اضافه کردن وزن بیافتیم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
من پنج کیلو نمازشب وبیست کیلو نماز صبح بدهکارم نماز ظهر بدهکار نیستم چون تو اداره خوندم
ماله کش هستم و به زبان انگلیسی مثل زبان مادری مسلط هستم اما زبان چینی نمیدانم.
اواخربهمن ، ماه عسل بورس بازان به پایان میرسه ؟؟؟؟ موج دهم تورم , تا ۷۰ درصد اقتصاد کشور دو فلج خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
داداش شما در جریان نیستی توی بورس تورم یعنی سود بیشتر کمی تحقیق کن. مذاکره بورس رو فلج میکرد این خبر خوشه
ایمانی: حتی یک مورد بنزین زدن این مدلی هواپیما اتفاق افتاده باشد؟! قطعا خیر! چون پیش نیامده بود.اما حالا مکرر اتفاق می‌افتد، اما در مقابل اجنبی کاملا منفعل است) اقای ایمانی کسی در برایر قدرتها تعظیم نکرده خروج چند مرحله ای از تعهدات ما نشان از همین دارد شما مطمئن باش اگر ان دولت یا امثال ان دولت قبل بودند از همان سال 94 هیچ هواپیمایی هیچ کشتی و ... دیگر اجازه پرواز و تردد نداشت و قطره ای نفت نمی توانستی بفروشی و ذره ای دارو و غذا وارد کنی تازه اگر مثل عراق دنیا بر علیه ما وارد جنگ نشده بود که وضعیت مان در سازمان ملل به این شکل بود حتی روس و چین بر علیه ما بودند بله داداش از خواب بیدار شو و باد کله ات را خالی کن ان موقع تازه تحریم ها شروع شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
چیزی هست که تحریم نشده باشد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
اینها همان تحریم هایی است که در سال ۹۲ تعلیق شد با مذاکرات اولیه برجام و بعد با برجام نیامد هرگز.
در دوره اقای احمدی نژاد پول بنزین هواپیماها را در گونی نقد میدادند فرودگاههای مقصد و بنزین میزدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
این اگر و اگر ها رو ول کن. ترامپ قرار بود 52 نقطه رو بزنه چی شد؟ خیلی لین حرفا رو جدی نگیر اگر روحانی مبود چنین میشد و چنان میشد. دنیا دنیای زوره سواری بدی باختی.
عزیزان من

مواد غذایی شیرین مثل مواد مخدر اعتیاد آور هستند و هیچ سودی برای انسان ندارند به جز اینکه ما را چاغ مینمایند و بدن را به تولید چربی تحریک میکنند.

چاقی مادر بسیاری از بیماریهاست. پیشگیری بسیار آسانتر و کم هزینه تر از درمان هست به خصوص در ایران که مافیای پزشکان کشور را به ورطه نابودی کشانده.

امیدوارم همیشه سالم باشید.
خب انتصابات كه درستر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
رای بی رای
منطقی و عاقلانه تر است
من با اینکه پزشکم اما زندگی فقیرانه ای دارم و برای گذران زندگی مجبورم عصرها بلال فروشی کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
تو یک پزشکی نیستی...تو کسی هستیی که آرزوی پزشک شدن داری و چون نتونستی داری از شدت عقده میمیری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
چندین سال بوده که باقر لاریجانی یکی از برادران خاندان لاریجانی ها معاون آموزشی وزارت بهداشت در دولت های مختلف بوده و هر وزیری آمده ایشان را برکنار نکرده بود این معاونت سهمیه پذیرش در رشته های پزشکی را هرسال در کنکور مشخص می کند ایشان با عملکردشان رانت و انحصارعظیمی در رشته های پزشکی ایجاد کرده اند و مردم را گرفتار .....
تابی جون یه نظر سنجی در باره حضور مردم در انتصابات بگذار و به اطلاع بخصوص اعلی حضرت والی خراسان برسون ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
من و هم محله ای ها و هم شهری ها و هم استانی ها و هموطنام که رای دادیم و رای خواهیم داد شما بشین تو خونت تا بقیه واست انتصاب کنن خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
رای نمیدیم
ناشناس
| France |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
تو و فامیلات و هم استانی هات و... رای هم ندی برات حساب میکنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
در دنیا تعداد زیادی آدم هست که شناسنامه ندارند . در کشور ما هم تعداد زیادی شناسنامه هست که آدم ندارند که مفبد است
با سلام
یک تذکر به آقای محمد ایمانی در بابمطلب نوشته شده تحت عنوان: این‌ها نوبرانه است؛ غوغای روحانی نگر!
احتمالاً اگر همه آن چه را گفتید در زمان دولت مورد علاقه شما اتفاق افتاده بود نشانه استکبارستیزی آن دولت بود ولی حالا نه. آیا درست فکر می کنم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
اگه برجام در زمان دولت قبل بود، روز تصویب ان به عنوان روز ملی شدن صنعت هسته ای در تقویم ثبت میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
مهم اکثریت مردم هستند که خوب می دانند
چه کسانی در راه نجات کشور
و رفاه مردم سنگ اندازی میکنند
بورس ایران دقیقا شبیه پدیده مشهد شده خدا اخر عاقبت اماتورها رو به خیر کنه ،؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
خخخخ اطلاع نداری داداش هنوز قیمت سهام نصف ارزش واقعیشو پر نکرده .
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
دقیقا ...بورس یک پدیده جدیده برای نابود کردن نقدینگی مردم
در تایید فرمایشات علی اکبر کریمی پیشنهاد میشود شورای نگهبان هر چه سریعتر تمامی نامزدهای شاخص اصولگرا را رد صلاحیت کرده و نامزدهای اصلی اصلاح طلبان را در اسرع وقت تایید صلاحیت نماید تا اصلاحطلبان و بقیه مردم از سعه صدر و ارامش این گروه و تمکین انها به نظر شورای محترم نگهبان و صحه گذاشتن به سلامت انتخابات درس خوبی بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
ممکن نیست ، تا چنین شود
لذا
رای بی رای
عبدی اگر جواب منطقی داری جواب بده وگرنه حرفی نزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
جواب کاملا منطقی بود. نماز شب را با اخلاص و تقوا وزن می‌سنجند نا با وزنه و کیلوگرم. خداکنه وزن آدمهایی مثل من ملاک نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
جواب منطقی را در مقابل حرف منطقی میزنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
ضربه ای که شما و آن آقایی که وزن نماز شب را با وزن آدمها مقایسه می کند به دین می زنید ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
تازه فهمیدم که دلیل اضافه وزن بیش از اندازه بعضی از آقایان چیست !!!؟؟
عبادت را ظاهرا به وزن بسنجند !!؟؟؟
البته به نظر ایشان و ظاهرا!؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
تو یکی دو واحد منطق بگذرونی بد نیست
بنظر منکه هوا داره گرم میشه چیز مهمتری هم تو خبرها ندیدم
خودتون رو خسته نکنید . رای بی رای .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
یا خودشی یا دامادشی. ولی بدون که کارت تمامه چه رای زیاد بدن چه کم. تا 1400 هنوز 2 سال مونده. نخوابیده شب درازه. خخخخخ
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
امروز را به یاد داشته باشید من قول میدهم 70 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت خواهند کرد البته من رای نمیدهم اما ما مردم از ماست که بر ماست
کارخوبی می کند
معنای علم الهدی: برترین هدایت کننده!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
یعنی میگی ایشان زبانم لال خدا هستندا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
اون اعلم هست معنی این میشه پرچم هدایت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
به کجا !!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اکبر کریمی . رفتار اصلاح طلبان‌منافقانه هست .
....گفت هر کس رای ندهد به جهنم میرود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
جهنم برا ایرانیا پر از خاطرست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
مگر اینجا همان جا نیست برای مردم فقیر ؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
خیلی وقته داخلش هستیم
خبر ندارید؟؟
اقای علم الهدی قیاس با حضرت پیامبر اصلا قابل قبول نیست خود شما هم شاید نماز شب بخوانید ولی در صحبتهایتان همیشه تهمت بی دینی و بی انقلابی به کسانی که مثل شما فکر نمیکنند زده میشود .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
خواندن نماز شب یک امر شخصی هست . . آیا امشب ورود یک توده برفی از مدیترانه بسمت ایران دلایلش چیست . چرا اینقدر همه مسایل سیاسی شده و هویت خود را از دست داده است . چرا کسی بفکر دل و شعور سیاسی و فهم و دل و دین‌مردم نیست . کی گفته که هدایت تکوینی خداوند به امر والی خراسان یا سمنان هست . هدایت تکوینی خداوند بی برو برگشت هست و انسان هیچ دخالتی در امر او ندارد ولی در هدایت تشریحی هم اینقدر سیاسی کاری زیاد شده که هویت خود و ارزش خود را از دست داده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
ایکاش به جای آنکه دین را سیاسی کردند
سیاست را دینی میکردند !؟
الان نه آن را داریم
و نه این را
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
هدایت تکوینی و تشریعی . اولی دست خداوند هست دومی با عقل و شعور و فطرت و ..... با انسان هست
نماز شبی که "کیلویی" خوانده شود
اصلا مگه علم الهدی نصف شب خونه اینا بوده که خبر از نماز شبشون داره؟ یا نکنه خدای نکرده ریا کردن و تعریف کردن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
شاید ؟!؟
ما اشتباهی تلفظ و ادا میکنیم !!!؟
اصولگرایان با هیچ گروه فکری و سیاسی دیگری نمیتوانند کار کنند یا تحمل کنند . انها دنبال اندیشه های افراطی خود هستند . یعنی از یکطرف دمکراسی را قبول ندارند ولی از شکلی دیگر بزور و با نطارت استصوابی بر مردم تحمیل میشوند . از طرف دیگر وقتی بخاطر رفتارهای خشن در جامعه محبوبیت سیاسی ندارند و اکثریت مردم سیلی خورده انها در طی مدت چهل سال هستند. حالا با روش های که اتاق فکرشان به انها اموزش میدهد شعارهای دهن پرکن را به خورد مردم‌میدهند . در واقعیت میدانی و اتفاقاتی که میفتد این هست که فشارهای سیاسی و اجتماعی را موکول به بعد از انتخابات کردند . اگر راست میگن چرا در خیابانها دوباره زنان بی حجاب و کم حجاب را در ملا عام شلاق نمیزنید؟ چرا در میادین شهر دار نمیزنید ؟ چرا سنگسار را اجرا نمیکنید . چرا در میادین شهر دست و پا را قطع نمیکنید . چر ا چرا چون‌مقبولیت از بین‌میرود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
اشتباهی منفی دادم
عباس عبدی گنده تر از دهنش صحبت کرده، اون موقع که از روحانی حمایت میکردی مثل اینکه یادت رفته ،خودتون هم نون به نرخ روز خوبید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
برای تایید صلاحیت در قدرت احزاب و کشورهای با تز دمکراسی چنین هست که افراد باید در شهرها و استانها میزان مقبولیت و محبوبیت و شعارها و اهداف خود از مردم امضا جمع کنند . ایا وقتی شخص شخص دیگری یا گروه گروه دیگری را تایید میکند . دوست جون جونی ؟ مردم این وسط چکاره هستند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
نه به انتخابات تشریفاتی. درود بر روحانی عزیز
آقای علم الهدی ! وقتی 5 کرسی از الان نفراتش مشخص باشه نه تنها 52 نامزد که 520 نامزد هم ثبتنام کنن ، این انتخابات اسمش نیست.
يه بنده خدايي مي گه وزن نماز شب اعضاي شوراي نگهبان از وزن منتقدين بيشتره والا هر چي فكر كني از اين عبارت معني در نمياد ؟ اصلا چه كسي مسئول اندازه گيري نمازخواني مسئولين هست ؟ از اون جالبتر يكي اينجا كامنت گذاشته اقاي عبدي اگر جواب منطقي نداري حرف نزن !!! حرف اين از فرمايش جناب علم الهدي واسم خنده دارتربود عجب جاي جالبي زندگي مي كنيم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
حمید جون . میزان آن‌پینه های هست که بر پیشانی نقش بسته . میزان و اندازه آن‌معلوم هست . پیشانی بهترین مکان برای اندازه گیری هست . هر چه پینه بزرگتر معیار بیشتر
اصولگرایان در همه جناح های ان اصلا خوش قیافه هم نیستند که حداقل اگر در حوزه سیاسی با اقشار مردم اختلاف دارند حداقل تا پای صندوق رای بخاطر قیافه به انها هم‌نمیشه رای داد . تحمل قیافه تکراری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
مرتضی آقا تهرانی
نوباوه
شریعتمداری
کریمی قدوسی
رسایی و کوچک زاده و
میرسلیم
یکی از یکی زیبا تر ماشاالله!!!؟؟
میر سلیم . نمایندگانی که بفکر جیبشان بودند اشتباهی رفتند ....... میرسلم ؟ قول داده بودی قطعه هواپیمای بویینگ‌را بسازی . ساختی ؟ نمایندگان دیگری برای ریاست مجلس تایید شدند که قبلا پرونده دارند . آن قبلی ها فقیر بودند جدید ی ها که تایید صلاحیت شدند پولدار هستند . کی جمع کنه این همه تناقصات را
هرگز رای نخواهم داد
شمایی که برای صبحانه نان و پنیر گردو میل داری ما در منوی خود ۵۲ نوع تخم مرغ داریم که میتوانی از بین ان انتخاب کنی.پس غر نزن
اصلاح طلبان هر چه زودتر تصمیم و خرد جمعی بگیرند و هم دولت و هم‌مجلس را دو دستی تحویل جناح انتصابی بدهند . دلیلم این هست که تندروها نمتوانند شماها را تحمل کنند . یعنی حتی اگر صد درصد مردم بشما رای دهند شما را بعنوان حریف سیاسی و جناح مخالف قبول ندارند در صورتی اختلاف اصلاح طلب و اصولگرا به یک درصد هم نمیرسد . تنها اختلاف بین دو جناح بر سر این هست که اصلاح طلبان علم و عقل در سیاست را بیشتر میپسندند . ولی اصولگرایان چشم بسته و مطیع هستند . حالا شما تحقیق کنید که وقتی جناحی چشم بسته و بدون تفکر فقط حرف گوش میکند چه حزبی هست . بگدارید یکسال زودتر بقدرت برسند تا مردم انها را بیشتر درک کنند . بهرحال قانون اساسی ایا برای برون رفت از اجازه ندادن رقیب سیاسی در انتخابات راه حلی ندارد . آیا وقتی یک حزبی را مردم دوست دارند ولی جناح تندرو کلا تعطیل میکند راه حلی ندارد. الان نباید اصلاح طلبان کلا بخاطر بن بست سیاسی از قدرت کنار بروند و انتخابات زود هنگام برگزار شود ؟
اینقد اصلاح طلب اصولگرا نکن اگه کسی رو میشناسی وبهش اعتماد داری یا مورد تایید فرد مورداعتمادته بهش رای بده واگر به نتیجه نرسیدی بهتره که اشتباهی به حزب رای ندی حتی مستقل چرا که
ارزش آدم ها به جناح سیاسیشون نیست رای جناحی یعنی روحانی یا احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
تا اطلاع ثانوی
رای بی رای
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
موندم این عددا رو از کجا میارید؟ خب یهو بگو 100 درصد . خلاص کن خودت رو. فقط بگو چرا 88 و 92 و 96 رفتی رای دادی؟ مذاکره با آمریکا هم که انجام شد. تحریم ها هم که بالمره لغو شد. دیگه چه انتظاری داشتید که انجام نشده و حالا شاکی هستید؟
باسه پس لطفا این پارادوکس که خبر خودتون هست منتشر کنید.یکربع قبل اطلاع دادیم.تلفات سنگین به انها وارد شد
رای بی رای تمام بیخود زور نزنید. رئیس جمهور میگه من جمعه خبر دار شدم که بنزین گرون شده ما مردم هم شنبه خبر دار شدیم که جمعه رای گیری بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
آفرین من هم همینو خواهم گفت!
کسی هست ما خوزستانی ها رو از دست این خودروهای شوتی نجات بده
حادثه هاس بدی به بار اوردن
اکثرا پلاک ندارن
اصلاح طلبان زمانی که در مجلس ۶ نفر از حقوقدانان شورایی را رایی اعتماد میدادند باید بیشتر فکر میکردند که این افراد در چهار سال سال بعد همین اصلاح طلبان را رد صلاحیت خواهند کرد .
ناشناس 23:15 جمله ات رو باید با آب طلا نوشت.
سوال اول؟ آیا اصولگرایان با این روند انتخاباتی خیلی ذوق کرده اند که بعد از انتصاب شدنشان میخواهند بمردم خدمت کنند . کدام‌خدمت ؟ خدمتان را هم دیدیم . آیا بعد از چهار سال وضعیت سیاسی و اقتصادی و بیکاری و گرانی را حل نکردید قول میدهید از قدرت کنار بروید ؟ آیا سندی هم در گرو مردم قرار میدهیید به انچه میگویید عمل میکنید ؟ سوال دوم‌من از روحانی هست که اگر همچنان بر مطالبات ۲۴ میلیون نفر از مردم که بشنا رای دادند پافشاری کنید بزودی شما را از قدرت کنار خواهند زد . پس بیشتر پا فشاری کنید . چون اصولگرایلن حتی یک نفر بشما رای ندادند . برای اصلاحات پافشاری کنید اگر برکنار شدید بنفع شما و بنفع ملت هم هست
بدون تشرف به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرج الشریف و کسب نظر و اجازه ایشان, نمیتوان مطلبی را که در روایات نیست یا استباط سطحی و شخصی را به امام نسبت داد که بدعت در دین است و موجب گمراهی مردم و ضلالت فرد و نشر ان هم گناه کبیره هست.
خوب در انعکاس نظرات افراد ملاک قران و عترت باشه نه افراد در هر جایگاه اعتباری خود خوانده باشند
چرا سوابق این آقای الویری منتشر نمی شود تا مردم ماهیت این فرد را بشناسند؟ اگر من بخواهم حرف بزنم نظرم را سانسور می کنید.
من در تعجبم که با اینهمه نماز شب های وزین، چرا در ایران اینهمه سیل و زلزله و کشته در تصادفات و بلایای طبیعی و غیر طبیعی دیگر داریم. مردم در قدیم می گفتند اگر در شهر شما یک مومن واقعی (همین آدمهایی که آقای علم الهدی می فرمایند) وجود داشته باشد ایمان او بلا را از شهر شما دور می کند و درگیر اینگونه بلایا نخواهید شد.
من. رای نمی دهم چون نه مجلس نه دولت راس امور نیستند و مملکت دست یک سری نهاد است.
به جناب ایمانی بفرمائید اتفاقا سوخت گیری هواپیماهای ایران ایر قبل از فرجام هم همین بود. پرواز لندن به تهران در یکی از کشورهای اروپای شرقی باید یک ساعت توقف میکرد برای سوخت گیری و از قضا پولش هم همین طوری پرداخت میشد.
جناب الم هدی مگر بجز انتصاب و تشریفات چیز دیگری نام دارد انتخابات شما
راییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی... بی رایییییییییییییییییییییی
ماهم شنبه میفهمیم که جمعه انتخابات بوده
تنها کسی که خبر نداشت تو دنیای سیاست و نظامیگری فقط و فقط حافظ شیرازی بود
واقعا رفتار اصلاح طلبان مردم فریب است
اصلاح طلبان با دست پس می زنند با پا پیش می کشند
آقای علم الهدی! تا اون 52 نفر از چه جناحی باشند!
به سلامتی همه سر کاریم
نه به انتخابات تشریفاتی و انتصابی.
ازسالها پیش سهام پتروشیمی رو بهمون دادن و الان چندسال عرضه اولیه پیام واسم میاد هزارتومنم نمیخرم.بورسی که یه هفته ۵۰ملیون سودمیکنی مشخصه ازونورم ۵۰ملیون بقیه ضررکردن پس قابل اعتمادنیست چون جریان منطقی رو طی نمیکنه
نه به انتخابات تشریفاتی
جناب علی مطهری با همین اظهار نظرها داره عدم صلاحیتشو با صدای بلند فریاد می زنه؛ باور کنید این چند روز اگه سکوت می کرد و حرفی نمی زد شاید بعضی ها از رد صلاحیتش تعجب می کردن؛ ولی حالا دیگه همون بعضیا هم به یقین رسیدن که کار شورای نگهبان درمورد علی مطهری کاملا درست بوده!!
جبهه پایداری هیچ جایگاهی در پیش مردم ندارد و بهتر است که اصولگرایان راه خودشان را از جبهه پایداری جدا کنند.
اگر باور ندارید ، سری به جمع مردم بزنید تا میزان محبوبیت جبهه پایداری برای شما مشخص شود
همانطور که رئیس چمهور مملکت جمعه خبر دار شده بود بنزین گران شده است ما مردم هم شنبه خبر دار میشویم که جمعه انتخابات بوده است .عوض گله ندارد!!
در کجای دنیا برای هر کرسی 52 کاندید هست؟ البته در کجای دنیا با اینهمه کاندید انتخابات را دستی برگزار می کنند؟ بیشتر بنویسم ..........
من نمیتوانم رد صلاحیت صادقی و مطهری و یا موضوع رد صلاحیت 92 نماینده و فساد آنها را هضم کنم .
تنها اعتراض من که صدایم برسد شرکت نکردن در انتخابات است علیرغم میل با طنیم
اگر مجلس انتصابی نیست چطو به روحانی می گویند هر وقت به ضرر شما است انتقاد می کنید؟؟؟؟!!!!!! طبیعی است که از نتیجه اطلاع دارند!!!
این مونده که نیروی انتظامی در هر خانه ای یک سیستم مدار بسته بذاره تا مردم هنگام خواب وحمام رفتن کشف حجاب نکنند مردم باید باد بگیرند که با لباس وحجاب کامل حمام بروند
یعنی برای یک کرسی ۵۲ نفر رقابت می‌کنند. این ردصلاحیت رقابت را از بین برد؟ ابتدا که برای هر کرسی ۱۰۰ نفر داشت و امروز به ۵۲ نفر رسیده است. در کجای دنیا یک کرسی پارلمان، ۵۲ کاندیدا دارد
رقابت الان بنی افراد یک گروه است و بقیه گروه‌ها حذف شده ان بیشتر تایید صلاحیت شده ها از یک گروه و بیشتر رد صلاحیت شده ها از گروه مقابل است
شما در دل جامعه نیستید مدتی صبر کنید نتیجه انتخابات را خواهید دید البته مجریان باید مراقب شناسنامه ها و کارتهای در دست عده ای باشد
من نمی فهم چرا روی حمله ایران ن به پایگاای امریکایی حساسیت عراقی ها را برا می انگیزند که ایران عراق از حمله مطلع کرده یا نه چرا یک نفر نمی نویسد ایا امریکایی موقعی که حاج قاسم را ترور کردند عراقیها در حریان این حمله فراردادند یا اینکه این افراد که این خرفهارا می زنند فکر میکنند امریکایی حق هرکاری دارند واحتیاجی نیست عراقیها را خبردار کنند
بی عرضگی، طماعی و نخبه کشی به همان اندازه یا حتی بیشتر می تواند به کشور و ملت ضربه زده و باعث حسرت شود!
البته اکثر رد صلاحیت شده و نشده ها بدنبال سفره پهن شده می گردند تا خدمت به مردم!
با این اوصاف بهشت هم کیلویی است!!!!
انتخابات فرمایشی نیتجه اش معلوم است!!
مدیریت اقای میر سلیم در شرکت دیزل سنگین ایران یا دسا با صرف صدها میلیارد تومان هزینه باید ارزیابی شود. ایشان خیلی ادعا دارند ولی توان اداره یک شرکت را هم ندارد.
عده ای ملا نصرالدین مسلک بر امور ملت ،و مملکت ایران سوار شده اند ،و همهٔ‌دعواها بر سر لحاف ملت است
باز هم میگویم یک میلیارد تومان بدهید تا رای بدهم
راي بي راي
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان