بازدید 4575

مذاکرات تجاری ایران و پاکستان

روز گذشته مذاکراتی بین هیأت‌های ایرانی و پاکستانی در راستای افزایش همکاری‌ گمرکی، کشاورزی و صنعتی و انجام مبادلات کالا به کالا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 07 February 2020

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از نیوز، یک مقام بلندپایه پاکستانی اعلام کرد: ایران و پاکستان روز گذشته مذاکراتی را در راستای انجام مبادلات کالا به کالا و افزایش همکاری‌های دو جانبه در حوزه کشاورزی، گمرک، صنعت  و تجارت انجام دادند.

علیا حمزه‌مالک معاون  امور بازرگانی مجلس پاکستان اعلام کرد: مقامات پاکستانی و ایرانی یک کمیته مشترک تجاری به سرپرستی وزرای بازرگانی دو کشور ایجاد کرده‌اند.

مالک گفت: هشتمین نشست کمیته مشترک تجاری دو کشور در ماه جولای سال 2019 در اسلام‌آباد برگزار شد.

وی گفت: دو طرف مذاکراتی را در راستای ایجاد مکانیزم مبادله کالا به کالا افزایش همکاری گمرکی، کشاورزی و صنعتی انجام داده‌اند.

به گفته این مقام پارلمان پاکستان، وزارت بازرگانی این کشور در جریان بازنگری در تفاهم‌نامه بین ایران و پاکستان قرار داشته است.

این تفاهم‌نامه به گسترش همکاری‌های تجاری بین دو کشور همسایه از طریق استفاده از ابزارهایی نظیر برگزاری سمینارهای تجاری و نمایشگاه‌ها منجر خواهد شد.

وزارت بازرگانی پاکستان همچنین مذاکراتی را در راستای امضای توافق تجارت آزاد با ایران انجام داده است و به همین منظور یک کمیته مذاکرات فنی در این زمینه ایجاد شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر