بازدید 6858

حمایت مجدد نخست‌وزیر انگلیس از طرح معامله قرن

نخست‌وزیر انگلیس در یک گفتگوی تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر از طرح آمریکایی-صهیونیستی موسوم به معامله قرن حمایت کرد.
کد خبر: ۹۵۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۳ 07 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از اسپوتنیک، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس روز پنج‌شنبه در گفتگوی تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر حمایت دولتش را از طرح آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» ابراز داشت.

یکی از مقامات دفتر نخست‌وزیر انگلیس درباره محتوای گفتگوی تلفنی بوریس جانسون و بنیامین نتانیاهو به خبرنگاران گفت: «نخست‌وزیر جانسون بار دیگر حمایت خود را از تلاش‌های ایالات متحده اعلام کرد. وی همچنین تأکید کرد که بریتانیا به اهمیت راهکار دو کشوری و معرفی اورشلیم [بیت‌المقدس]به عنوان پایتخت مشترک اسرائیل و فلسطین باور دارد و انضمام یکجانبه قلمرو [فلسطینی]را غیرقابل قبول می‌داند.»

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه گذشته در ادامه خوش‌خدمتی‌های خود به رژیم صهیونیستی، از طرح صلح ادعایی خود موسوم به «معامله قرن»، با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رونمایی کرد؛ طرحی واکنش‌های جهانی زیادی داشته است.

همه گروه‌ها و جریان‌های فلسطینی مخالفت خود را با این طرح اعلام کردند. اکثریت کشور‌های اسلامی نیز مخالفت شدید خود را با این طرح آمریکایی-صهیونیستی ابراز داشته‌اند؛ هرچند در این میان برخی دولت‌های عربی از جمله عربستان سعودی، امارات، قطر و بحرین که به دنبال برقراری روابط با رژیم صهیونیستی هستند، هریک به‌نوعی از این طرح حمایت کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار