بازدید 4610
در روزهای افت وزنه برداران ایران؛

سهراب دوباره رکوردهای دنیا نزدیک شد

کد خبر: ۹۵۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 05 February 2020

در شرایطی که کیانوش رستمی با عملکرد ضعیف‌اش تقریباً آب پاکی را روی دست همه اهالی وزنه‌برداری ریخت و علی هاشمی و علی داودی که یکی به خاطر آسیب‌دیدگی و دیگری به خاطر فاصله رکوردی با مدعیان فوق سنگین، خیلی نگاه‌ها را به سمت خود جذب نکرده‌اند، باز هم امید همه به سهراب مرادی معطوف می‌شود؛ ورزشکاری که روز‌های سخت مصدومیت و جراحی را سپری کرده و این روز‌ها در سکوت آماده می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، سهراب مرادی از روند تمرینی و وضعیت مصدومیت سابق کتف خود ابراز رضایت کرد و گفت: اگر مشکل یا اتفاق غیرقابل پیش‌بینی برایش رخ ندهد، خیلی زود در رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو، طوری روی تخته حاضر می‌شود که همه از آمادگی و شرایط ویژه رکوردی او شگفت‌زده شوند.

علاوه بر این یکی از نزدیکان سهراب مرادی، فیلمی از تمرین چند روز پیش سهراب که در حال حاضر در زادگاهش (سده اصفهان) خیلی بی‌سروصدا مشغول تمرین است را در اختیار دارد که قابل توجه است. در این فیلم سهراب مرادی با مهار وزنه‌های ۱۷۰ کیلوگرم در یکضرب و ۲۲۵ کیلوگرم در دوضرب که به راحتی آن‌ها را بالای سر می‌برد، آمادگی نسبتاً ایده‌آل خود را بعد از سپری کردن دوره درمانی و عمل جراحی سنگینی که روی کتفش داشت، به رخ می‌کشد.

این تصاویر ضمن اینکه ما را به آینده این وزنه‌بردار و بازگشت دوباره فوق ستاره المپیکی وزنه‌برداری کشورمان به دسته ۹۶ کیلوگرم امیدوار می‌کند، باعث می‌شود همچنان به کسب یک سهمیه پرامید و نشان طلای خوشرنگ المپیک توسط سهراب مرادی قهرمان و رکورددار وزنه‌برداری جهان در این وزن امیدوارتر از قبل باشیم.

قطعاً تصمیم امروز سهراب برای اینکه بی‌سروصدا و چراغ خاموش خودش را مهیای حضور در تورنمنت‌های باقی مانده گزینشی المپیک (غرب آسیا در امارات و رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۰ قزاقستان) کند، تصمیمی منطقی است. خبر‌هایی که درباره سهراب به گوش می‌رسد، حکایت از این دارد که به زودی شاهد رونمایی از چهره سهراب مرادی باانگیزه و سرحال در دنیای وزنه‌برداری قبل از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهیم بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار