بازدید 3832

اصلاحات دفترچه کنکور ارشد ۹۹ اعلام شد

کد خبر: ۹۵۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ 04 February 2020

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور اعلام شد.

به گزارش مهر، متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند تا فردا ۱۶ بهمن نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین اصلاحات اعلام شده در ۲۵ آذر و ۱۵ بهمن ۹۸ و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

موارد اصلاحی دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹

ردیف مجموعه امتحانی نام مجموعه موارد اصلاحی
۱ ۱۱۰۲ مجموعه علوم جغرافیایی در رشته «جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری»، نام گرایش اول به «برنامه ریزی فضایی و مجتمع های گردشگری» اصلاح می شود و گرایش دوم با نام «مجتمع های گردشگری» حذف می شود.
۲ ۱۱۱۲ مجموعه فقه و حقوق رشته «معارف اسلامی و حقوق گرایش حقوق خانواده» به عنوان رشته دهم با کد ضریب «۱» توسط دانشگاه امام صادق (ع) پذیرش می شود.
۳ ۱۱۱۷ مجموعه علوم تربیتی رشته گرایش «تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی» حذف شده است و رشته «تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش بدون گرایش» جایگزین آن می شود.
۴ ۱۲۹۴ ایمنی، بهداشت و محیط زیست پذیرش در این مجموعه امتحانی و در رشته « ایمنی، بهداشت و محیط زیست» همانند سال قبل صرفاً توسط «دانشگاه تهران» انجام می‍شود و «دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی» در آزمون سال ۱۳۹۹ صرفاً در مجموعه امتحانی «۱۲۹۳» و در رشته «مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)» پذیرش خواهد داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر