بازدید 2594
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد

فراخوان مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم در بهمن ۹۸

کد خبر: ۹۵۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 04 February 2020

سازمان وظیفه عمومی ناجا، تمامی مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال جاری دریافت کرده اند را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد «کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۹۸/۱۱/۱۹ دریافت کرده‌اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است، مشمولان ساکن تهران بزرگ می‌بایست ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ نوزدهم بهمن ماه امسال و مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

شایان ذکر است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مطلع شوند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان