بازدید 17764

درگیری عریقات با داماد ترامپ

پس از آنکه داماد ترامپ، گفتگو کننده ارشد تشکیلات خودگردان را به رکورد شکنی در شکست در امضا توافق متهم کرد، عریقات هم پاسخ دندان شکنی به وی داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ 02 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از اسپوتنیک، جرد کوشنر داماد ترامپ به صائب عریقات گفتگو کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین حمله کرد و گفت که عریقات که به مدت ۲۵ سال مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان بوده است نتوانسته است که توافقی را به امضا برساند و در این زمینه رکورد از خود به جا گذاشته است.

وی افزود: طرح ترامپ ۱۸۱ صفحه جزییات دارد و آن‌ها طرح را بررسی و با دوستان و کشور‌های همسایه مشورت کنند و سپس به پای میز بیایند. بسیاری می‌گویند که تشکیلات خودگردان مدتهاست که معامله امضا نکرده است و این بدان خاطر است که میلیارد‌ها دلار کمک و ثروت بزرگی هست و چرا باید قرارداد امضا کنند. رئیسی که به امور ملت خود اهتمام داشته باشد به سوی میز مذاکره می‌دود و امور را به جلو می‌برد!

در مقابل صائب عریقات گفتگو کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین در پاسخ به کوشنر گفت: اینکه قراردادی امضا نشده است به خاطر امثال توست که می‌خواهید دیکته کنید و نیز کسانی است که فکر می‌کنند می‌توانند که آپارتاید نتانیاهو ضد ملت فلسطین را تحمیل کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر