بازدید 9681

دره فرحزاد از حالت پاتوق خارج شود

سرپرست خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در مسئله دره فرحزاد یک موضوعی است که تصمیم جدی می‌خواهد تا این دره از حالت پاتوق خارج شود که امیدوارم این موضوع محقق شود.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ 02 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر سید مالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ظهر امروز در نشست بررسی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی طرح ساماندهی روددره فرحزاد اظهار کرد: در مورد دره فرحزاد یک نقطه‌ای مغفول مانده است و آن هم این است که روش اجرای پاکسازی در دره فرحزاد روش خوبی نبود و بدون در نظر گرفتن تبعات اجتماعی، این کار انجام شد.

وی افزود: طبق اعلام پلیس فقط در مرحله اول ۷۰ خانم از این دره جمع آوری شدند و در گرمخانه یلدا نگهداری می‌شوند.

حسینی گفت: نگاه سلبی نگاهی است که در حوزه اجتماعی به جای اینکه کارآمد باشد آسیب می‌زند.

وی تصریح کرد: ما برای این موضوع (پاکسازی دره فرحزاد) باید همگی فکر کنیم و راه حل ارائه بدهیم و تنها به فکر نقد نباشیم. چرا که اگر نگاه ما فقط پاکسازی باشد این معتادان از دره فرحزاد جمع آوری می‌شوند و به محل دیگری هدایت می‌شوند.

وی افزود: آیا ما اجازه می‌دهیم مصرف مواد مخدر در جاهای خاص آزاد باشد؟ شاید فردی نخواهد که متادون درمانی کند و بخواهد گاهی اوقات مواد مخدر مصرف کند. آیا ما در اهداف خودمان به این موضوع دقت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در مسئله دره فرحزاد یک موضوعی است که تصمیم جدی می‌خواهد تا این دره از حالت پاتوق خارج شود که امیدوارم این موضوع محقق شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل