بازدید 7010
۱

شیوع آنفلوآنزای پرندگان در چین همزمان با «کرونا»

وزارت کشاورزی چین در بحبوحه تلاش‌های پکن برای مقابله با ویروس کرونا، از شیوع آنفلوآنزا پرندگان در یکی از شهرهای چین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 02 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، در حالی که تلفات ویروس کرونا در چین به ۳۰۴ کشته افزایش یافته است، مقام‌های چینی خبر دادند شیوع آنفلوآنزای پرندگان در استان «هونان» به تلف شدن ۴۵۰۰ مرغ انجامیده است.

وزارت کشاورزی چین روز شنبه (دیروز) از شیوع آنفلوآنزای پرندگان در یکی از استان‌های این کشور خبر داده است.

طبق این گزارش، این آنفلوآنزا که قابلیت انتقال به انسان را هم دارد، در نزدیکی شهر «شائویانگ» در استان مرکزی هونان چین شیوع یافته و تاکنون ۴۵۰۰ مرغ را تلف کرده است.

مقام‌های محلی چین در اقدامی به منظور مهار این بیماری، نزدیک به ۲۰ هزار پرنده را معدوم کرده‌اند. تاکنون گزارشی درباره انتقال آنفلوآنزای پرندگان در چین به انسان مخابره نشده است.

سازمان جهانی بهداشت پیشتر گزارش داده که از زمان اولین انتقال این بیماری به انسان در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی که در هنگ‌کنگ صورت گرفته بود، بیش از ۳۵۰ نفر جانشان را از دست دادند.

انتشار خبر شیوع آنفلوآنزای پرندگان در چین در شرایطی صورت گرفته که ویروس کرونا در این کشور همچنان قربانی می‌گیرد و اولین مورد مرگ بر اثر این بیماری در خارج از چین هم ثبت شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
همه اینا حملات بیولوژیک آمریکا به چینه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان