بازدید 30460
هزار و نهصد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پژمانفر:مشکلات با مذاکره حل نمی‌شود / واکنش چمران به تخریب‌ها علیه قالیباف / سلحشوری: اصلاح طلبان بدون لیست وارد انتخابات شوند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نتایجی عجیب‌تر از آنچه احمدی‌نژاد انجام داد، تجربه خواهیم کرد / الله‌کرم: دولت و اصلاحات با جنگ روانی دنبال ایجاد شکاف بین انقلابی‌ها و اصولگرایان‌اند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ 29 January 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
ارزیابی مرتضی مبلغ از اظهارات اخیر روحانی

مرتضی مبلغ فعال سیاسی، معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات و عضو شورای مرکزی عضو اتحاد ملت در ارتباط با اظهارات روز گذشته حسن روحانی به خبرنگار «انتخاب» گفت: «بعد از اعلام هیات نظارت استانی مشخص شد چه اتفاقی در شرف وقوع است، بر اساس برآورد‌های دقیق میدانی، حدود دو سوم کرسی‌های مجلس بعد از این اعلام به نحوی از پیش تعیین شده برای یک جناح سیاسی تعیین شده بود. بدون وجود هیچ‌گونه رقابتی از قبل می‌توان تعیین کرد چه کسانی به مجلس راه پیدا می‌کنند. تعدادی بدون هیج رقیب جدی هستند و تعدادی نیز در رقابت درون جناحی اصولگرایان به پارلمان راه پیدا می‌کنند.» وی افزود: «سایر جناح‌های سیاسی حضوری بسیار محدود و حداقلی در انتخابات دارند، بنابراین طییعی است که این روند به معنای رقابت نیست؛ انتخابات بدین معناست که همه سلایق و جریان‌ها در میدان رقابت باشند و مردم از درون آن‌ها انتخاب کنند. اگر یک سلیقه و یک جریان وجود داشته باشد، آن هم به نحوی که تعداد کثیری از آن‌ها مشخص باشد چه کسانی هستند، به گونه‌ای که حتی رقابت درون جناحی هم وجود نداشته باشد، دیگر به معنی رقابت نیست. متاسفانه اکنون این اتقاق افتاده است؛ هرچند در گذشته نیز شاهد چنین روندی بودیم، هیچ‌گاه به اندازه روند کنونی بی‌سابقه نبوده است. تمامی این وضعیت در شرایطی است که کشورمان با مخاطرات گوناگون در زمینه فشار‌های خارجی و ناکارآمدی اجتماعی مواجه بوده و خواهد بود.»
 
سلحشوری : اصلاح طلبان بدون لیست وارد انتخابات شوند
 
سلحشوری می‌گوید: معتقدم در این شرایط ارائه لیست توسط اصلاح‌طلبان به صلاح نیست. البته حرف من فقط یک نظر شخصی است و بهتر است نامزد‌های اصلاح‌طلبی که تایید صلاحیت شدند بدون لیست و به پشتوانه عملکرد خود در انتخابات ظاهر شوند.نماینده مجلس دهم گفته عده‌ای می‌گویند میدان را خالی نکنید که مجلس یک‌دست در اختیار اصولگرایان قرار نگیرد، ولی باید در جواب این افراد بگویم در مجلس دهم که تعداد اصلاح‌طلبان به نسبت گذشته افزایش پیدا کرده بود هم کار خاصی نشد، زیرا وقتی برای هر موضوعی باید تایید شورای نگهبان باشد چطور می‌شود کاری را جلو برد، مگر اینکه کار مدنظر آن‌ها انجام شود.
 
سلحشوری در پاسخ به اینکه چرا با این تفکر نامزد انتخابات مجلس دهم شد، گفت: این حرف‌ها مربوط به پروانه سلحشوری سال ۹۸ است نه ۹۴. من در سال ۹۴ این میزان علم و آگاهی را نداشتم، ولی اکنون متوجه جایگاه نمایندگی هستم. شک نکنید اگر این سطح آگاهی را در چهار سال پیش داشتم، هرگز وارد این رقابت سیاسی نمی‌شدم. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: می‌گویند نماینده طبق قانون اساسی در بیان نطق و اظهارنظر آزاد است، اما تا چهارتا حرفی که عده‌ای خوششان نمی‌آید می‌زنیم از چند جای مختلف احضار می‌شویم. این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان زمانی رای می‌آورند که غیر از حامیان خود، آرای خاکستری هم به صحنه بیایند و به نامزد‌های آن‌ها رای دهند، اما با وضع موجود و دلخوری بسیاری از مردم از اتفاقات سال‌های اخیر خیلی به حضور حداکثری آرای خاکستری در انتخابات امیدوار نیستم و تصورم بر این است که مشارکت در کلان‌شهر‌ها و مخصوصاً تهران با افت شدیدی روبه رو خواهد شد، ولی بعید می‌دانم مشارکت در شهرستان‌ها با کاهش محسوسی روبه رو شود.
 
عضو موتلفه: با احمدی‌نژاد هیچ مذاکره‌ای نداشته‌ایم
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، گفت: احتمال دارد اصلاح‌طلبان به لیستی شفاف و کامل نرسند که این موضوع در آرایش درون اصولگرایی تاثیر خواهد گذاشت؛ اگر جریان اصلاحات در تهیه لیست مشکل داشته باشد، باید با گرم کردن عرصه انتخابات، مشارکت را بالا ببریم. حمیدرضا ترقی آرایش سیاسی جناح‌ها را در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را "مبهم" ارزیابی کرد و گفت: آرایش و جریان‌های سیاسی موجود تاثیر زیادی در تصمیمات خواهد داشت که در چند روز آینده و هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم فضا شفاف‌تر می‌شود. باید ببینیم رقیب در چه شرایطی قرار می‌گیرد و چه لیستی ارائه خواهد داد.عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: باید رصد کرد که رقابت با اصلاح‌طلبان تا چه اندازه جدی است، احتمال دارد اصلاح‌طلبان به لیستی شفاف و کامل نرسند و این موضوع در آرایش درون اصولگرایی تاثیر خواهد گذاشت.
 
واکنش چمران به تخریب‌ها علیه قالیباف
 
رئیس پیشین شورای شهر تهران به تخریب نیرو‌های انقلاب و قالیباف واکنش نشان داد. مهدی چمران در پاسخ به این پرسش که هدف اصلاح‌طلبان از تخریب نیرو‌های انقلاب و خاصه محمدباقر قالیباف چیست، اظهار کرد: «از قبل هم پیش‌بینی می‌شد که هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم، تخریب‌ها بیشتر می‌شود و افراد و گروه‌های سیاسی برای اثبات خود تلاش می‌کنند رقیب‌شان را تخریب کنند. واقعا چنین رویکردی با هیچ یک از معیار‌های اخلاقی منطبق نیست، زیرا تخریب‌شونده هم گرچه رقیب است، به هر حال هم‌وطن و هم‌کیش که هست. نیرو‌های مخالف آقای قالیباف حتی همین میزان از اخلاق و انصاف را هم رعایت نکردند. موضوع زمانی بغرنج‌تر می‌شود که چنین تخریب‌هایی غیرواقعی و کذب باشد؛ یعنی علاوه بر آنکه صحیح نیست که در فضای انتخاباتی به جای تکیه بر داشته‌های خود بر تخریب رقیب تکیه شود، به طرح موضوع مسائلی پرداخته شود که اساسا خلاف واقع است؛ این دیگر اوج بی‌اخلاقی سیاسی است. البته این را هم بگویم که تخریب آقای قالیباف امر تازه‌ای نیست و اصلاح‌طلبان هر چندسال یک‌ بار گزاره‌های نادرست خود را تکرار می‌کنند که هیچگاه با پذیرش افکار عمومی همراه نشده است. به‌نظر می‌رسد که این‌بار هم مردم توجهی به چنین تخریب‌ها نمی‌کنند و قطعا آنچه در ذهن مردم مانده، اقدامات مؤثری است که آقای قالیباف در دوران مسئولیتش در شهرداری تهران انجام داده و همین اقدامات باعث شکل‌گیری سرمایه بالای اجتماعی او شده است».
 
جزئیات طرح خروج ایران از NPT
 
رئیس کمیسیون اقدامات پیش دستانه علیه آمریکا از تدوین طرح خروج از NPT از سوی این فراکسیون خبر داد و شروط اجرای این طرح را تشریح کرد. سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با مهر، اظهار داشت: طرح خروج از پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (ان پی تی) از سوی فراکسیون اقدام پیش دستانه علیه آمریکا تدوین و در جلسه دیروز صحن علنی مجلس از سوی هیأت رئیسه اعلام وصول شد. نماینده مردم مشهد در مجلس در تشریح جزئیات این طرح گفت: در صورت تصویب نهایی این طرح، دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است به منظور اقدام متقابل در برابر نقض تعهدات طرف‌های آمریکایی و اروپایی برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در صورت ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل، بلافاصله ضمن خروج از پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (ان پی تی) اجرای تمامی الزامات ذیل این پیمان را ملغی و انجام کلیه همکاری‌های نظارتی با آژانس بین المللی انرژی اتمی را قطع کند. عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی موظف هستند طی یک هفته پس از ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل گزارش جامعی درخصوص اقدامات انجام شده مبتنی بر این قانون را به مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.
 
نامه لاریجانی به روسای پارلمان‌های کشور‌های اسلامی
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به روسای پارلمان‌های کشور‌های اسلامی، با اعلام انزجار از اقدام رئیس جمهور آمریکا در اعلام رونمایی از طرح قلابی معامله قرن، مقابله کشور‌های اسلامی با این طرح و حل بحران فلسطین با حمایت از همه پرسی و استفاده از دیپلماسی پارلمانی را خواستار شد.
 
توضیحات آشنا به همتاى افغان درباره اظهارات روحانی
 
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری در توئیتی به همتاى افغانستانی درباره اظهارات رئیس‌جمهورى توضیحاتی ارائه کرد.حسام الدین آشنا روز چهارشنبه در توییتی خطاب به «شاه‌حسین مرتضوی» مشاور ارشد رییس‌جمهوری افغانستان نوشت: مخاطب دکتر روحانی مسئولان ایرانی بودند که گاه کمبود امکانات را بهانه می‌کنند.رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری تاکید کرد: تجربه خواهران و برادران ما در کشور افغانستان حاوی این درس است که با وجود تمام مشکلات تحمیلی می‌توان در مسیر پیشرفت گام برداشت. حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری روز دوشنبه (هفتم بهمن ماه) در سخنانی در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه صندوق آرا به شکلی کنونی را نمی‌پسندد، بر لزوم الکرونیکی شدن انتخابات در تمام مراحل تاکید کرد و افزود: به وزیر کشور در هر دوره‌ای تاکید کردیم و او نیز این موضوع را دنبال کرده است، اما نشد؛ این انتخابات را الکترونیکی کنید افغانستان هم این کار را کرد، این که چیزی نیست؛ مردم رای را روی کاغذ می‌نویسند، در صندوق می‌اندازند، فردی آن رای را می‌خواند و فرد دیگری آن را علامت می‌زند و البته معلوم نیست این فرد چه می‌خواند و آن یکی کجا را علامت می‌زند، هم اینکه علامت زدند در پایان نوبت به تجمیع آرا می‌شود که چه بساطی پیش می‌آید که باید همه آنجا مراقب باشیم.
 
هشدار صریح آیت‌الله خاتمی؛ دشمن می‌خواهد انتخابات کم رمق برگزار شود

عضو مجلس خبرگان رهبری، بیعت با تکلیف مداری را یکی دیگر از ارکان‌های راهپیمایی فاطمیون عنوان کرد و دو تکلیف را برای شرایط کنونی لازم الاجرا دانست و افزود: در هر مقطعی انسان باید بداند تکلیفش چیست، در این این ایام دو تکلیف بر ما لازم است؛ تکلیف اول حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است. وی افزود: این راهپیمایی توطئه‌ها را خنثی می‌کند، توطئه‌هایی که با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی می‌شوند، با حضور گسترده در راهپیمایی و تو دهنی محکمی به دشمنان زده خواهد شد، همانطور که حضور گسترده مردم در تشییع جنازه سردار شهید قاسم سلیمانی تودهنی محکمی به دشمنان زد. خاتمی در ادامه هشدار صریحی در رابطه با توطئه دشمن برای انتخابات پیش رو اعلام کرد و گفت: خط دشمن این است که انتخابات کم‌رمق برگزار شود، این یک توطئه حساب شده و بیش از ۴۰ سال است آن را دنبال می‌کنند و هر ساله در انتخابات به‌دنبال آن هستند، متأسفانه گاهی برخی در داخل نیز به این توطئه دامن می‌زنند.
 
پژمانفر: مشکلات اقتصادی با مذاکره حل نمی‌شود

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: تا زمانی که دولتمردان همچنان به دنبال مذاکره مجدد با آمریکا و غرب باشند، مشکلات اقتصادی کشور پابرجا می‌ماند. نصرالله پژمانفر با بیان اینکه اروپایی‌ها ثابت کرده‌اند که کاملاً همسو با مواضع آمریکا و علیه جمهوری اسلامی هستند، گفت: اروپایی‌ها آنقدر جرأت و جسارت ندارند که بر خلاف میل آمریکا اقدامی انجام دهند و به همین دلیل به تعهداتشان در برجام ذره‌ای عمل نکرده و نمی‌کنند. وی با بیان اینکه سرسپردگی اروپا به آمریکا کاملاً روشن و اثبات شده است، ادامه داد: مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان فرمودند که جز آمریکا می‌توان با دیگر کشور‌ها مذاکره کرد، اما نکته مهم دیگر آن است که مسئولان وزارت امور خارجه باید در مذاکرات خود با مقامات کشورها، به نتیجه بخش بودن مذاکرات هم توجه کنند تا سرنوشت برجام که هیچ عایدی برای کشور نداشت، تکرار نشود.
 
اگر به بولتون گوش می‌کردم، الان در جنگ جهانی ششم بودیم

رئیس جمهوری آمریکا درباره‌ی جان بولتون نوشت: شخصی که نتوانست سال‌ها پیش برای سمت سفیری در سازمان ملل متحد تایید شود و نتوانست برای هیچ چیزی تاییدیه بگیرد، از من شغلی را که نیاز به تایید سنا نداشته باشد "گدایی" کرد. من هم با وجود اینکه خیلی‌ها می‌گفتند «آقا این کار را نکنید» این شغل را به او دادم و او به اشتباه در مصاحبه‌ای تلویزیونی حرف از «مدل لیبی» زد و اشتباهات بسیار بیشتری درباره قضاوت داشت و اخراج شد، چون صادقانه بگویم، اگر به حرف‌های او گوش می‌دادم، تا الان ما در جنگ جهانی ششم بودیم! /ایسنا

این «معامله» مُرده زنده کن نیست!؛ اصل قضیه بازی روانی است

نصرت الله تاجیک سفیر اسبق ایران در اردن به خبرآنلاین گفت: به نظر می‌رسد اصل قضیه بازی روانی است و ترامپ و تیمش رسانه‌ها و افکار عمومی را به بازی گرفته اند و در این زمینه هم تبحر دارند، چون قرار نیست در معامله قرن و یا بازی قرن اتفاق خاصی بیفتد. یکی از دلایلی که می‌گویم معامله قرن در هسته مرکزی خود چیزی ندارد و قرار نیست طرحی مرده زنده کن باشد این است که ترامپ در دو سال و نیم اخیر حمایت صد درصدی از نتانیاهو داشته است و تمام تخم مرغ هایش را در سبد نتانیاهو گذاشته این در حالی است که وی با مشکلات متعدد بین المللی، داخلی و مسائل مرتبط با فساد مواجه است.

کرونا به مرز‌های کشور نزدیک شد

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: ️از آنجا که موارد ابتلا به کرونا در کشور امارات و اقلیم کردستان مشاهده است و برخی از کشور‌های اطراف ما از نظام شناسایی قوی برخوردار نیستند و در کشور عربستان نیز مواردی از ابتلا مشاهده شده است به افرادی که قصد سفر به این کشور‌ها را دارند توصیه می‌شود نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند. توصیه می‌شود تا حد امکان از سفر به این کشور‌ها پرهیز شود همچنین در صورت سفر به کشور‌هایی که موارد ابتلا در آن‌ها مشاهده شده است نکات بهداشتی از قبیل: شست وشو و ضد عفونی کردن مداوم دست‌ها را انجام دهند. تاکنون موردی از ابتلا در کشور ما گزارش نشده است و بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد مشکوک نیز به این بیماری مبتلا نبوده اند. /فارس

اگر نتوانیم نامزد اصلاح‌طلب معرفی کنیم، از ارائه لیست معذوریم

سید حسن رسولی رئیس ستاد انتخابات مرکزی شورای عالی جبهه اصلاح طلبان گفت: ما به عنوان ستاد مرکزی انتخابات اصلاح طلبان منتظر روز ۱۲ بهمن هستیم که ببینیم چه نتیجه‌ای از سوی شورای نگهبان درباره افراد تایید صلاحیت شده به دست ما می‌رسد. در حوزه‌های انتخاباتی که بر اساس شاخص‌هایی که به تصویب شورای عالی سیاست گذاری انتخابات اصلاح طلبان رسیده است نامزد داشته باشیم در آن حوزه حضور فعال تشکیلاتی خواهیم داشت. در حوزه‌هایی که نتوانیم نامزد اصلاح طلب معرفی کنیم از ارائه لیست و انجام فعالیت تشکیلاتی معذوریم. /باشگاه خبرنگاران

ایرانی‌ها چگونه بازار مسکن ترکیه را داغ کردند؟

مسعود بنابیان، عضو اتاق بازرگانی تبریز در گفتگو با خبرآنلاین: ️مرکز آمار ترکیه در آماری اعلام کرده ایرانی‌ها ۷۶۳ واحد مسکونی تنها در ماه دسامبر در این کشور خریده‌اند که رکورد جدیدی محسوب می‌شود. ایرانی‌ها در سال گذشته میلادی در حالی اقدام به خرید پنج هزار و ۴۲۳ واحد مسکونی در ترکیه خریده‌اند که این مهم بیانگر افزایش ۵۰ درصدی آن نسبت به سال ۲۰۱۸ و افزایش ۶۰۰ درصدی آن در سال ۲۰۱۷ بوده است. چنانچه خانه‌ای که خریده می‌شود بیش از ۲۵۰ هزار دلار ارزش داشته باشد دولت ترکیه خریدار و خانواده او را به شهروندی ترکیه می‌پذیرد. همچنین هر سرمایه گذاری بیش از ۲۵۰ هزار دلار و یا داشتن یک میلیون دلار در یکی از بانک‌های ترکیه هم به اعطای شهروندی ترکیه به سرمایه‌گذار منجر می‌شود. ️وضعیت بغرنج بازار مسکن در تهران هم مزیدبرعلت شده است. معنا ندارد قیمت مسکن در تهران تا این حد گران باشد و این خود به فرار سرمایه در کشور یاری می‌رساند.
 
زیباکلام: هجمه تندرو‌ها علیه ظریف، نمایشی بیش نیست

صادق زیباکلام براین باور است که تندرو‌ها با هجمه علیه ظریف، از یک سو قصد دارند به دولت روحانی لطمه و ضربه وارد کنند؛ به هر حال ظریف بخشی از دولت مستقر است. از سوی دیگر، تندرو‌ها قصد دارند کانون توجهات و تمرکز‌ها را از مشکلات اساسی و بنیادی کشور منحرف کنند. صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و استاد علوم سیاسی در ارتباط با هجمه‌های اخیر نمایندگان و برخی از تندرو‌ها علیه محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، به خبرنگار «انتخاب» گفت: «آن‌چه علیه محمد جواد ظریف صورت می‌گیرد نمایشی بیشتر نیست که از جانب تندرو‌ها به اجرا درمی‌آید. تندرو‌ها می‌خواهند بگویند ما انقلابی هستیم، ما سازشکار نیستیم، ما به دنبال مذاکره نیستیم، ما به دنبال خون شهید قاسم سلیمانی هستیم و آن‌ها می‌خواهند روی موج مخالفت‌ها سوار شوند.»

الله‌کرم: دولت و اصلاحات با جنگ روانی دنبال ایجاد شکاف بین انقلابی‌ها و اصولگرایان‌اند

حسین الله کرم تحلیلگر مسائل سیاسی می‌گوید: با وجود جنگ روانی دولت و اصلاح طلبان برای ایجاد شکاف بین نیرو‌های انقلابی و اصولگرا، در نهایت رقابت دوقطبی بین جریان انقلابی و غیرانقلابی شکل می‌گیرد. انتخابات مجلس یازدهم بین دو جریان انقلابی و جریان غیرانقلابی دوقطبی خواهد شد. البته به نظر می‌رسد جریان غیرانقلابی دنبال اجرای جنگ روانی است، چون می‌گویند «به دلیل ردصلاحیت‌ها امکان ارائه لیست ۳۰ نفره در تهران برایشان مقدور نیست». حال آنکه حداقل سه لیست ۳۰ نفره از نیرو‌های غیرانقلابی در تهران تأییدصلاحیت شده اند. از این رو به نظر می رسد جریان غیرانقلابی بدلایل ریزش آراء ناشی از چالش ها، ناکارآمدی و مشکلات معیشتی می‌خواهد با پروژه جنگ روانی، نیرو‌های انقلابی، و اصولگرایان سنتی را دچار اشتباه محاسباتی نماید تا آن‌ها با دولیست وارد انتخابات شوند. نیرو‌های غیرانقلابی فکر می کنند با موفقیت در این عملیات روانی می‌توانند مجلس دهم را تکرار کنند.

امام جمعه تهران: سقوط هواپیمای آمریکایی، پاسخ خداوند به استکبار است

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، ظهر چهارشنبه (۹ بهمن ماه) در مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) که در میدان فاطمی برگزار شد گفت: زدن هواپیمای آمریکایی در افغانستان پاسخ خداوند به استکبار است، در این هواپیما جاسوسان حرفه‌ای زیادی حضور داشتند که به درک واصل شدند، آمریکا تصور کرد با ریخته شدن خون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همه چیز تمام است، اما نمی‌دانستند که خون‌های دیگری می‌جوشد.

نتایجی عجیب‌تر از آنچه احمدی‌نژاد انجام داد، تجربه خواهیم کرد

عباس عبدی: من فکر می‌کنم چنین مجلسی اگر شکل بگیرد یعنی نیرو‌هایی که تصمیم دارند اکثریت مجلس را تشکیل بدهد وارد مجلس بشوند دیگر نیاز به چهار سال نیست تا بفهمند چنین مجلسی چه نتایجی را به بار خواهد آورد، بلکه در یک مدت بسیار کوتاهی نتایج عجیب تر از آنچه محموداحمدی‌نژاد به بار آورد تجربه خواهند کرد. عبدی هم‌چینن درباره پیش‌بینی خود از رفتار آرای خاکستری در انتخابات پیش روی نیز گفت: آرای خاکستری مربوط به یک نظام انتخاباتی است که دو یا سه قطب داشته باشد و عده‌ای در این میان حیران مانده باشند که باید به کدام طیف رای بدهند. این در حالی است که در برنامه اسفند ماه اساسا ما چیزی به این نام نداریم که بخواهیم بگوییم آرای خاکستری شکل خواهد گرفت. در حقیقت تنها یک عده از یک جناح معرفی می‌شوند و افرادی هم به آن‌ها رای می‌دهند. در چنین شرایطی دیگر عرصه‌ای برای ظهور و بروز آرای خاکستری وجود ندارد و اساسا کسی در موقعیت خاکستری قرار نمی‌گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۸۸
من میدونم منشا بوی گند تهران چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
بوی گندِ نابرابری
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
درست فهمیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
الله کرم بهتره که بره قاطی همون رفیقای اصلاحطلبش و کمتر افاضات...
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
#ما_در_انتخابات_شرکت_میکنیم
و
#با_قدرت_قالیباف_رو_رییس_میکنیم
شماها شرکت نمیکنید؟
اکشال نداره
باشه
مرسی
هههخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
75 درصد پزشکان با انواع و اقسام سهمیه ها وارد پزشکی شده اند که یکیش هم همین اعضای هیات علمی هاست. 25 درصد مابقی هم چند صد میلیون خرج کلاس های کنکور و معلم خصوصی کرده اند. در واقع این رشته انحصاری که تعداد بسیار کمی پذیرش دارد به نوعی طبقاتی است و افراد عادی بسیار سخت میتوانند به آن ورود کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
چقدر زیباست. میزان عیدی کارمندان دولت 1100 ولی میزان عیدی کارمندان خصولتی که دو برابر هم حقوق میگیرند 4550. یعنی کارمند اداره کار و معلم و کارمند محیط زیست ربع بک کارمند پتروشیمی یا شرکت توزیع برق یا شرکت آبفا عیدی میگیرد آن هم در شرایطی که حقوقشان هم یک دوم یا یک سوم خصولتی هاست. علی برکت ا... .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
خان محمدعلی آقا جون قالیبافتونم خواهیم دید که چه گلی به سر این ملت میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
چطوره پزشکای سهمیه ای رو با ستاره نشان دار کنند ، مثلا هرچه سهمیه بیشتر ستاره بیشتر.
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
درگذشت دو تن از مجروحان اعترضات آبان‌ماه که تحت درمان بودند ولی بهبودی نیافتند را به خانواده انها تسلیت و تهنیت میگویم . چیزی که در دنیا بی ارزش هست بنزین هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
من تخم مرغ زیاد میخورم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
هشدار صریح آیت‌الله خاتمی؛ دشمن می‌خواهد انتخابات کم
رمق برگزار شود
به نظر شما دشمن خودی نیست که با فعالیتهایش باعث ناامیدی ملت از مسئولین و تصمیم بر عدم شرکت در انتخابات شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
یک کلام ختم کلام ، همه چی فیلمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
فقط جنگ قدرته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
ما شیفتگان قدرتیم ، فقط استفاده ابزاری از اسلام و ملت
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
بنده خودم ویروس کورونلا داشتم خواهشمند دارم من را با موشک کوروز اشتباه نگیرید
درود بر دکتر احمدی نژاد انشاالله که در انتخابات تشریفاتی ۱۴۰۰ رد صلاحیت نمیشود و میبینید که چطور مثل ولادیمیر پوتین بازهم بر کرسی ریاست جمهوری تکیه خواهد زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
ایول
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
احمدی نژاد عزیز همه ما بود ولی متاسفانه بعدا گمراه شد..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
نه به کاندیدای پزشک.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
بسیاری از مشکلات الان مملکت از زمان احمدی نژاد شروع شد و کلیدش خورد , کلاه گشاد یارانه ها که سر ملت رفت و همینطور تحریم های ریز و درشت سازمان ملل که ورق پاره ای بود از نظر ایشان که کماکان نفس مردم را بریده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
زنده باد محمود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
فرق احمدینژاد بابقیه اینه که اگه نظرش با لاریجانیها وروحانی همگن نباشه علنی میگه ولی دیگران علنی نمیگن
دیشب خواب عجیبی دیدم

خواب دیدم فردی داره به تنهایی 290 کیک و ساندیس را با هم میخوره.

کسی میدونه تعبیرش چی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
اینکه با همین مزخرفات لیست امید رو فرستادید به مجلس و بدترین مجلس تاریخ ایران ازش بیرن اومد هههخخخ
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
اول قیچی کرد، بعد کیک و ساندیس ها رو خورد؟! تعبیر خواب شما ساده است
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
تعبیرش اینه که به زودی کیک و ساندیس فراوان میشه و به حدی افزایش پیدا می کنه که دیگه کسی جرات نمی کنه کیک و ساندیس بخوره.دلیل اینکه کسی جرات نمی کنه کیک و ساندیس بخوره هم کاملا مشخص هست.چون می ترسن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
خیره انشالله
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
شبا کم بخور کابوس نبینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
لطفا پزشکانی که با سهمیه پزشک شدن را در وادار به اعلام این موضوع روی تابلو مطب ها نمایید. همچنین پزشکانی که از دانشگاه آزاد و پردیس بین الملل مدرک گرفته اند.
ناشناس
| France |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
خخخ دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
قبل از خواب به لیست امید فکر کرده بودی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
تعبیرش اینه که امثال شماها همیشه در خواب هستید اما دنیای واقعی حضور میلیونی مردم در انتخابات و برگزیده شدن نیروهای سالم و پاکدست انقلابی و جهادی خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
لیست امید چه تاجی زد به سر مردم؟
یه افغانستان با ایران خوب بود امون رو هم رحانی بخاطر حمایت از اصلاحطلبان از ایران گرفت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
فقط در ایران:
درآمد یک پزشک = 1000 برابر یک کارگر
مالیات یک پزشک = نصف یک کارگر.
ناشناس
| Canada |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
میبینم که شیخ حسن تبریزیان در تابناک طرفدار زیاد داره!
رادیو مثل تلوزیون صدا دارد ولی تلویزیون تصویر هم دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
من به عنوان یک پزشک از سازمان مالیات که برای نصب نکردن کارتخوان زیاد سخت گیری نکرد و جریمه دو درصدی را برای من و همکاران تعیین کرد بسیار تشکر میکنم و آرزوی طول عمر برای این عزیزان دارم. بنده هم جریمه 2 درصدی رو با کمال میل میپذیرم و از نصب کارتخوان انصراف میدهم. در ضمن دو درصد درآمد یک میلیون تومانی بنده در ماه میشود بیست هزار تومان که پرداخت خواهم کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
هم تو بیمزه ای و هم تابناک که اراجیفت رو منتشر میکنه. بسه دیگه. تو این همه مشکلات دو زار تریبون در دست مردمه اجازه بدید استفاده درست ازش کنیم و صدامون رو به گوش اونایی که نمیخوان بشنون برسونیم. از آمریکا گرفته تا انگلیسش و به خصوص مسیولین خودمون.
اقای خاتمی این دشمن نیست که میخواهد انتخابات بی رمق برگزار شود بلکه شورای نگهبان خودتان است که این برنامه را دارد اجرا میکند.ظاهرا هر کاری دلتان میخواهد انجام میدهید و گردن دشمن می اندازید.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
ظاهرا نه، باطنا همینطور است که گفتید
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
کاش می شد این واژه و لغت دشمن رو به طور کامل از هرفنگ لغت ایران حذف کرد. یعنی هر چیزی بر خلاف میل و سلیقه اقایون باشه، بدون شک کار دشمن هست. به خدا دیگه خسته شدیم از بس این کلمه دشمن رو شنیدیم.تو به قران مجید دیگه بسه!
حق گو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
اگه شورای نگهبان هر چی جاسوس و اشرفی مسلک رو تایید میکرد به مزاقتون خوش می آمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
وقتی که سیاست چندین ساله وزارت بهداشت کم نگه داشتن تعداد پزشک در کشور باشد مردم به پزشکی تبریزیان روی می آورند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
بله خوشمون میامد آقای حق گو که ناحق حرف میزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
واقعا چه اصراری هست که چیزی به نام اصلاح طلب باشه وقتی حذف بشه اصولگرا باز چون نیاز به رقیب داره تجزیه میشه و یه اصلاح طلب متولد میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
شهید باکری: اگر نیروهای خودی را گم کردید ببینید دشمن کجا را می کوبد بدانید همانجا جبهه خودی است
الان هم بی بی سی و صدای آمریکا و صهیونیست ها شورای نگهبان را می کوبند نتیجه کار شورای نگهبان
خواسته و انتظلرات بر حق عموم مردم است
الودگی هوا به جای مذاکره نیاز به موتور تاکسی برقی داره اشتغال نیاز به کار تلاش ارزان شدن مایحتاج مردم نیاز به گلخانه های نوین داره خیلی کارها میشه کرد ولی نشستن فقط حرف از مذاکره میزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
آدم تنبل عادت داره انجام کاری رو به کار دیگه وابسته کنه.
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
بله خیلی کارها میشود کرد دوست عزیز، ولی همین موارد که فرمودین مثلا برقی کردن اتومبیل،نیاز به پول دارد.وقتی تحریم نفتی هستیم (روزی 120میلیون دلار بخاطر تحریم نفتی درآمد کشور کم شده)وپول نداریم چگونه این کار را انجام دهیم.اول باید .
باگفتگوتحریم ها را رفع کرد.
آقای صدیقی گرفتاری وزجری که ما مردم(بجز عده ای ژن خوب) میکشیم کار کیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
از چه کسی هم سوال کردی ! خب معلومه که میگه علت همه بدبختیهای ما، آمریکای جهان خوار است .... تکبیر
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
کار دشمن هست دیگه!
اقای چمران چطور افراد همفکر جناح شما هر چی دلشان میخواهد در مورد رییس جمهور منتخب و وزرا و بخصوص ظریف درافشانی میکنند ،مهر سکوت به لب زده اید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
چمران نفر ۳۱ تهران . خیلی زورش را زد که بتواند حداقل عصور شورا نشد شهردار بشه . ولی نشد . خیلی روش فکر کردند که بتوانند یکی از اعضای شورای شهر را شوت کنند مثل سپنتا در یزد منتها با بهانه اینکه اشرافی گری هست . فتنه گر هست ...... متعهد نیست .....اما از بین این‌کاندا ها مطلبی که را بیان کند نداشتند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
واقعا فرق این چمران با آن چمران، از زمین تا آسمان است
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
میان ماه من تا ماه گردون
تفاوت از زمین تا آسمان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
واقعا که نمیدونم چطور چمران به اینجا رسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
پرچم خارجی ها چقدر هوای اصلاح طلبان را دارند!!!!!!!!!!!!!1
یه سوال:















































































































































موقعیکه احمدی نژاد سال ۹۶ ردصلاحیت شد و روحانی و دارودستش میخندیدن و شاد بودن و بدون رقیب پیروز شدند آیا آن موقع انتخابات تشریفاتی نبود؟!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخههخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخههههههههههههههههههههههخخخخهههخخخهخهخهههخخخخههههههخخههههههههههخهههههههخخهخهخههههخهههههخههخخخخخخههههههخخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
سوالت بخوره تو سرت . کیج ....چرا اینقدر فاصله انداختی . تو جامعه در فضای حقیقی مردم از دست شما گرفتار شدند در فضای مجازی هم‌مردم آزارید
Admin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
ناشناس فیلترشکن فرانسه ای کاش بجای توهین سوالشو جواب میدادی هرچند که جوابی ندارید!
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
از نحوه سوال پرسیدن شما معلومه که چه حالی داری! به نظر من یه وقت دکتر بگیر تا دیر نشده.
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
آخه احمدی نژاد رفته عزای کوبی برایانت بسکتبالیست معروف آمریکایی برای عرض تسلیت ودلداری داغدیده
گان مخصوصاً داغ دیدگان مونث
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
جواب دادم پخش نشد . پس مجبورم جور دیگری جواب بدم ..... آیا وقتی گروه فکری اصولگرایان وقتی حق و حقوق سیاسی برای مردم قایل نیستند فکر نمیکنید که بدست گرفتن قدرت توسط اصولگرایان از طریق آرا مردم توهین به مردم هست ؟ چون در نگاه سیاسی انها کسب قدرت و ثروت برای رفاه حال مردم که نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
اصلاح طلبها رد صلاحیت را قبول دارن فقط میگن ما را رد صلاحیت نکنید
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
تابی خسته نباشی .باز هم کلی از نظرم را سانسور کردی که ؟ خیلی خیلی خیلی خسته نباشی .
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
تابی دوباره نظرم را حذف کردی . وقتی حذف میکنی جمله مفهوم را نمیرساند . مگر اینکه دلایل رد نظر دلیل قاطع داشته باشی . امیدوارم که دلیل رد نظر کاربران دلیل علمی و عقلی نباشد فقط دلیل سیاسی و حکمی باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
واقعا طرفداران احمدی‌نژاد مثل خودش بیمزه هستن
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
تابناک با انتشار خوشمزگی های این افراد که دو صفحه سفید درست کرده وزن خودتو به شدت پایین می آری کسی اگر سئوال داره مثل بچه آدم سئوالشو می نویسه نیازی به این لوس بازی ها نیست
عزیزانم

با توجه به خطر همه گیری جهانی بیماری کشنده و جدید چینی، مرتب دست های خود را با آب و صابون بشویید.

قبل از غذا خوردن
بعد از سرفه و عطسه
بعد از اجابت مزاج
بعد از لمس کردن حیوانات

و از همه مهمتر سعی کنید از حضور در محل های پر ازدحام و بسته خودداری کنید.

امیدوارم همیشه سالم باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
آفرین، نخسوزا داخل مترو.
درود بر احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین که رییس جمهور اینده ایران اوست
همگان میدانن که ترامپ بازهم رییس جمهور خواهد شد و کسی مثل احمدی نژاد باید رییس جمهور ایران باشد تا جواب درخور و محکمی به امریکا و اروپا بدهد مخصوصا با ابراز علاقه ی او به ورزشکاران و هنرمندان محبوب در امریکا مردم امریکا هم طرفدارشند
احمدی برمیگرده بجون هرچی مرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
انشاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
به جون هر چی مرده احمدی برمیگرده
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
امیرکبیر زمان!!!!!! کوروش معاصر؟؟؟؟ واییی چقدر خندیدم. متاسفم که هنوز همچین تفکراتی وجود داره. متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
امیر کبیر و کوروش کبیر اشتباه کردن اگر مثل محمود بودن
اونا کجا و محود کجا ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
فیلترشکن کانادا ماهم واسه انتخاب رحانی و انتخاب لیست امیو و انتخاب اصلاحطلبها شرمنده و متاسفیم
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
مگه مُرده ها جون دارند که بجونشون قسم می‌خورید آره احمدی نژاد بیاد فقط شما که طرفدارشین بگین با هاله نورش بیاد چون به غیر اون اصلا حال نمیده
ناشناس
| Canada |
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
اتفاقا محمد جان بیاد تکلیف ما یکسره میشه
یا شوی میر قلعه یا میری
اگه ایران متحد بود و هیچ اصلاحطلبی وجود نداشت و همه یکپارچه بودند این مشکلات وجود نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
حرف دل همه ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
انشاالله که همیناهم میرن فرانسه و آلبانی
ناشناس
| Sweden |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
اصلاح طلبان باید برای همیشه از پاستور و اکثریت شدن در مجلس خداحافظی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
الان هم همینطوره , همه هیچکاره هستند و دولت در سایه مملکت را به این روز انداختند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
اصلاح طلبها که بروند باز اصولگراها دو دسته میسشن یه دسته میشه بد یه دسته خوب و بعد باید برن دنبال حذف یکی دیگه این اصلاح طلبها با اصولگرایان فرق چندانی نداشتن ندارن ولی الان حذف شد اصولگراها هم دو دسته میشن و یکی حذف میشه و ای تقسیم ایتنقدر ادامه پیدا میکنه که کسی باقی نماند
اگر به جای پارلمان که از کلمه مجلس یا خانه حکومت استفاده کنید خیلی بهتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
کلمه انتخابات رو هم باید عوض کنن و به جاش انتصابات باشه.
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
عملا همین جور هم شده اینا نمایندگان مردم نیستند
یادمه دوران شاه هیچ گروه و حزبی حق اظهارنظر نداشت و نباید وجود میداشت اما با انقلاب اسلامی ازادی بیش از حدی بوجود امد که اصلاحطلبان که همان نمایندگان استکبار در ایرانند باعث شده اند که ایران هیچگاه پیشرفت نکند و در دعواهای خاله زنکی خود باقی بماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
مهمترین جای کامنتت :
در دعواهای خاله زنکی خود باقی بماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
اینو راست میگی همه احزاب رو تیرباران میکرد و میگفت فقط یه حزب رستاخیز باید وجود داشته باشه
ایرانی‌ها چگونه بازار مسکن ترکیه را داغ کردند؟

با کارانه و حقوق های نجومی کارکنان شرکت نفت، وزرا، نمایندگان و اعضا هیات علمی
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
کارانه و حقوق های نجومی کارکنان وزارت نفت؟؟؟؟؟؟ نمی دونم شغل شما چیه و کجا کار می کنی اما اگه تو عسلویه کار می کردی یا تو جزیره سیری یا هر منطقه محرم دیگه اون وقت می فهمیدی که بخش زیادی از کارکنان وزارت نفت پول خون خود رو می گیرن نه ارث بابای شما رو.
فردوسی فرمود:

همه راستی خواستم زین سخن / به کژی نه سر بود پیدا نه بن

همه ترس یزدان بد اندر میان / همه راستی خواستم در جهان

چو آباد دادند گیتی به من / نجستم پراگندن انجمن

مگر همچنان گفتم آباد تخت / سپارم به سه دیدهٔ نیک بخت

شما را کنون گر دل از راه من / به کژی و تاری کشید اهرمن

ببینید تا کردگار بلند / چنین از شما کرد خواهد پسند

یکی داستان گویم ار بشنوید / همان بر که کارید خود بدروید

چنین گفت باما سخن رهنمای / جزین است جاوید ما را سرای

به تخت خرد بر نشست آزتان / چرا شد چنین دیو انبازتان

بترسم که در چنگ این اژدها / روان یابد از کالبدتان رها

مرا خود ز گیتی گه رفتن است / نه هنگام تندی و آشفتن است

ولیکن چنین گوید آن سالخورد / که بودش سه فرزند آزاد مرد

که چون آز گردد ز دلها تهی / چه آن خاک و آن تاج شاهنشهی

کسی کو برادر فروشد به خاک / سزد گر نخوانندش از آب پاک

جهان چون شما دید و بیند بسی / نخواهد شدن رام با هر کسی

کزین هر چه دانید از کردگار / بود رستگاری به روز شمار

بجویید و آن توشهٔ ره کنید / بکوشید تا رنج کوته کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
آقا شما بجز این شعر، چیز دیگه ای بلد نیستید؟! هرجا میرسی، این شعر تکراری رو میزاری که دیگه خیلی بی مزه شده
باقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
پرچم انگلیس
با تشکر از شما باید عرض کنم تکراری در کار نیست . هر شب قسمتی از شاهنامه خدمت دوستان تقدیم می
شود
آبدارچی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
ول کن دیگه بابا بدبخت فردوسی تنش تو گور داره از دست میلرزه ول کن دیگه این شعر به قول بنده خدا
شما بغیر از ولدی
چیز دیگه ای هم بلدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
احسنت جناب باقی
واضح است اینهایی که به اشعار فردوسی معترضند به عنوان یک ایرانی حتی یک بار شاهنامه را نخوانده اند
فقط ادعای فرهنگ و تمدن و هنر دارند وبس
زندگی در ایران برای مردم عادی طاقت فرسا و بسیار دشوار است.
نامزدهای مستقل انتخابات همان ائتلاف های پس از ورود به مجلس هستند

مراقب شعارهای نامزدهای مستقل باشید. نامزد مستقل از اساس وجود ندارد
نامزد مستقل در مجلس عملا بی معناست و حتما به یک گروه از اصلاحطلب یا اصولگرا تعلق دارد

همه اینها بشرط آنکه اگر رای میدهید !!!!!!
مامان دستبند رنگیم کجاست؟

امشب ولنجک پارتی مختلط داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
هههخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
خیلی جالب بود
کبوتر مثل هواپیما پرواز میکند ولی کبوتر نیاز به باند نشست و برخاست ندارد.
انتخابات رو باید گل گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
با کسره یا با ضمه
خ خ خ ⁣نظر معاون وزیر بهداشت در مورد علت افزاش سرطان در ایران

ملک‌زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت:

سرطان‌ها در ایران رو به افزایش است که دلیل آن را می‌توان به افزایش طول عمر ایرانیان و وجود ریسک فاکتورهایی مانند مصرف تریاک و سیگار مربوط کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
دقیقا، پدر من سیگاری که هیچی شصتگاری می کشید تازه اون که هیچی نبود به جای تریاک خشکیاک می کشید ولی از سرطان ریه مرد.
میگم بهترین روش برای ماله کشیدن سقف طوری که نریزه پایین چی هست؟
پاسخ ها
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
ماله را با زاویه 45 درجه در جهت شمال شرقی با دست چپ وبین انگشت شصت واشاره بگیر
ماله کش اعظم
حاجی دشمن غلط بکنه بخواد انتخابات کمرنگ باشه ما مردم می خوایم بی رنگ بشه ... حاجی رای بی رای .
پاسخ ها
ناشناس
| Slovakia |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
خخخخ . عالی بود مهران .
بی زحمت یک نفر لطف کنه به سوال بنده جواب بده.
مگه بسیاری از این حضرات اصلاح(!) طلب وقتی رای میارن و وارد مجلس میشن، نمیگن که مجلس فرمایشیه و اختیاری نداره. پس چطور دم انتخابات این طور یقه پاره می کنن تا وارد این مجلس بدون اختیار بشن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
برای اینکه خواست مردم هست . اگر مردم نمیخواستند و طرفدار نبودند اصلاح طلبان اصلا کاندید نمیشدند . من میخواهم‌از گفتمان افراطی اصولگرایان در سیاست و در اقتصاد از زور و چماق استفاده میکنند عبور کنم . سوالی دیگری نیست ؟ من خواستم شرکت کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
حرفاو باید با طلا نوشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
شماها که میگید ما تو انتخابات شرکت نمیکنیم هههخخخخ
هرچند که بعید میدونم با این نظرات ناپخته حتی به سن قانونی رای دادن هم رسیده باشید خخخ
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
برای اینکه همین آقایان اصلاح طلب، قصد سواری دادن به اصولگرا ها و انحصار طلبان دارند و برای این این کولی دادن،هیچ میدانی بهتر از مجلس نیست
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
راستش بحث اصلاح طلب و غیره نیست! بحث اینه که چرا نباید انتخابات ازاد باشه و هر کسی بتونه کاندید بشه؟ مگه ادعا نمی کنیم که 99 درصد مردم همین وضعیت رو می خوان، مگه ادعا نمی کنیم که 99 درصد مردم به اصولگرا و تفکرات اونا رای می دن، پس دیگه از چی می ترسیم. چرا انتخابات رو ازاد نمی کنید تا اون کسایی که از جنس اصولگرا و هم فکر اونا نیستن، با خفت و خواری هیچ رایی نیارن و ابروی اونا بره؟ پس لابد داستان پیزه دیگه ای هست.
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
برای اینکه اگر نباشند ومجلس دست اصولگراها تندرو مثل شما بیفته باید بریم زیر هاله نور احمدی نژاد زندگی کنیم افتتتتتاد
شما بغیر از این کامنت دیگه ای یاد نداری بذاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
۲۲۲۶ ببین مردم از کجا بفهمند محکومیت قضایی داره
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
ممنون از دوستانی که زحمت کشیدن و پاسخ دادن
ولی بازم سوال داشتم.
1) آیا قبول دارین به کسی که فساد مالی داره نباید اجازه شرکت در انتخابات داده بشه؟
2) شما که می فرمایین همه بتونن کاندید بشن، در کجای دنیا به کسی که به قانون اساسی کشورش اعتقاد نداره، اجازه شرکت در انتخابات میدن؟
3) اگر واقعا شما فیلتر شورای نگهبان رو مانع رشد کشور می بینین، پس الان شوراهای شهر باید گل کاشته باشن و عالی و کارآمد باشن. چون اونجا دیگه شورای نگهبانی در کار نیست که افراد کارآمد(!) و اصلی(!) رو رد صلاحیت کنه. ولی فساد گسترده شوراهای شهر رو می بینین. توجیه شما چیه؟
4) دوستی فرمودند که چون نمی خواهیم بعضی ها رای بیارن می خوایم افراد دیگری انتخاب بشن. قبول دارین مجلس فعلی که اکثرش از لیست امید بودند ضعیف ترین مجلس در تاریخ جمهوری اسلامی بوده؟ (البته به بعضی از همونایی که نمیخواین رای بیارن انتقاد جدی وارده.)
با تشکر از دوستان عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
پویا جون اینها خوشون را بخواب زدند والا اگر آب باشه از اصلاح طلبا شناگر تر نداریم موج سوارن عزیزام
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
برای اینکه اصلاح طلب و اصول گرا و پایداری و بقیه همه اعضای یک تیم هستند یکی دفاع می کنه یکی حمله می کنه یکی میانه است مربی هم یک نفره بیرون هدایتشون می کنه!!!!!
آقا چه خبرتونه؟ . چه خبرتونه ؟ ..........
آقای الله کرم طبق کدام مقیاس وخط کش خود واصولگرایان را انقلابی وبقیه را غیر انقلابی میدانید؟
آقای خاتمی فعلا که خودمان داریم انتخابات را با رد صلاحیت ها کم رنگ میکنیم
من نمیخام از اصلاح‌طلبان دفاع کنم اما بزارید مردم خودشان انتخاب کنند واگر شخصی لیاقت نداشته باشد مردم به او رای نخواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
با قیاس ریش و تسبیح و نگین انگشتر و یقه گرد
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
مقیاس و خط کش نمی خواد که!!!! هر کسی تفکر و اظهارات و عمل اون بر خلاف میل و سلیقه اقایون باشه، غیر خودی و دشمن هست و باید نابود بشه.
آقای حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی لطفا دیگه از خدا میاه نزارین؟ میشه لطف کنید و بفرمایید خدا کی و چگونه این حرف رو زد؟ و یا به کی اطلاع داد که این اتفاق پاسخ خدا به استکبار هست؟
اصولگرایان حتی با همین رد صلاحیت ها و تعطیل کردن احزاب مستقل و انتخابات فرمایشی و نمایشی حتی نتوانستند قدرت مطلق را در دست بگیرند . هر جور با سیاست بازی کنند بازی میخورند . یعنی بقول خانم سلحشوری اگر قبلا میدانستم که مجلس با داشتن نطارت استصوابی کاره ای نیست اصلا شرکت نمیکردم و این چهار سال یک تجربه بود . ........ اشکال اساسی این هست که با رد صلاحیت احزاب مخالف تندروها انها حتی با خودشان‌نمیدانند در چه مسایلی میخواهند رقابت سیاسی کنند . این شکل از اجرای دمکراسی با خالی شدن قشر فهیم و پرسشگر جامعه کم کم رنگ‌میبازد . برای اینکه در طی ۲۰ سال اینده ان اقشار بی سواد دهه ۳۰ و ۴۰‌که از سیاست و شعار سیاسی سر در نمیاورند از دنیا میروند و جای انها جوانان با تحصیلات بالا هستند که همیشه میگویند چرا . چگونه . برای چی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
خب اگه فرمایشی بود چرا دوباره ثبت نام کرد که رد صلاحیت بشه
کشور ۳۲ میلیون نفر سالمند متولدین ۱۳۱۰ تا ۱۳۳۵داره ؟؟ ابن یک فاجعه برای کشور است ، البته در میان جناب جنتی حسابش با بقیه جداست ؟؟ او از جوان ۱۶ ساله سر حال تر است و همچنان ناجی اصولگرایان در هر انتخاباتی هست .
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی

درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
سقوط هواپیمای امریکای در افعانستان پاسخ خداوند به امریکا هست .......هزینه کردن سیاسی از این القاب واقعا از نظر سیاسی کشور به کجا میرود ؟ سیل بلوچستان چی ؟ خوزستان . زمین لرزه شیراز . اگر در چند روز دیگر زبانم لال چنین اتفاقی بیفته توجیه این موارد چگونه در دهن و عقل قابل هضم و تحلیل هست . حادثه کرمان ...‌‌ .‌‌ اینقدر از خداوند باری تعالی در چنین‌مواردی هزینه نکنید . اگر خواست خدا نبود امریکا نمتوانست بویینگ را بسازد که ۹۰ درصد پروازهای دنیا را انجام‌میدهد . اختلافات سیاسی دو کشور ربطی به خدا و شرع و معرفت و انسانیت ندارد مردم دو کشور امریکا و ایران دوست هستند . مردم امریکا پرچم کشور ما که در ان نقش الاه وجود دارد را اتیش نمیزنند . گرفتی
اینهایی که می روند مجلس حاضرند میلیاردها تومان هزینه کنند نه برای حقوق مجلس که چیزی نیست بلکه برای رانت قدرت که ده ها و صدها برار است وقتی نماینده ای به پایان نمایندگی می رسد خودش کنار می رود ولی صدها نفر از اقوام و دوستان و همشهریانش را که در پست های نون و آبدار گذاشته تا سال ها می خورند
فکر نکنم امسال مردم زیاد در انتخابات شرکت کنند زیرا دیده اند رای دادن آنها هیچ نتیجه ای ندارد ولی اگر احمدی نژاد جدی وارد انتخابات بشود که البته بعید است شاید یک بخشی از جامعه شرکت کنند اگر اصلاح طلبان هم تایید صلاحیت بشوند کمی تنور انتخابات گرم میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
ما که شرکت میکنیم
در جواب دوستانی که به سخنان روحانی انتقاد دارن
۱_ در سال ۹۲ کشور به شدت با بحران مقبولیت مواجه بود و شورای نگهبان بعد از رد صلاحیت مرحوم هاشمی ، روحانی رو چون فکر میکرد رای نمی اورد تایید کرد
۲_ در سال ۹۶ با یک سناریو دیگر جهاتگیزی و روحانی رو با هم تایید کرد تا شاید رای اصلاح طلبان شکسته شود ولی با تیرش به سنگ خورد
۳_ روحانی قبل از ریاست حمهوری ۵ روره نماینده اصولگرایان و بعد از ان دبیر شورای امنیت بود و کاملا خودی محسوب میشد متاسفانه افراطی گری ها باعث جدایی اقایان ناطق و هاشمی و روحانی و این اواخر لاریجانی از شماها شد
روحانی فقط دلش برای اینده ایران و ایرانی میسوزه ؟؟ شک نکنید اگه او نبود حالا کشور تلی از خاکستر بود ؟؟ او هر رو برای جلوگیری از جنگ داره تلاش میکنه افلا تعلقون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
تابی تازگی بد جوری هوای قالیباف رو داری ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
ميخواستم بگم ، من در دور اول به روحاني رآي ندادم ولي دور دوم رأي دادم نه براي برجام و غيره كه جز طرفداران برجام بودم . ولي من به روحاني در سال ٩٦ با تحليل امكان بروز جنگ رآي دادم . چون با روي كار آمدن دولت جديد آمريكا اين امكان وجود داشت و الان هم هست
به روحاني رأي دادم براي باور به تلاشش براي جلوگيري از جنگ و در صورت جنگ به آگاهي و تواناييش نسبت هر فرد ديگري
ما در اين كشور مگه چند مدير در سطوح بالا كه جنگ ديده باشه ( تجربه در دفاع مقدس ) داريم
منظورم فرد سياسي و مديريتي است نه فرمانده نظامي كه هر كسي را بهر كاري ساختن
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
سلام. لطفا مستنداتتون رو هم برای این موارد ادعا شده بیاورین. حتما می دونین که اگه سندی نداشته باشین شما گناه بزرگ تهمت رو انجام داده اید. به نظر شما کار درستیه؟
فقط احمدی نژاد میتواند یخ این دوره را بشکند با یک لیست 260 نفره و 30 نفره تهران که به جنگ 8 سال ناکارامدی روحانی برود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
عجب !!!
ترامپ ....جان بولتون را اخراج کردم . چون در پست های باراتر از من گدایی میکرد و میگفت باید برای پیشبرد اهداف باید مدل لیبی را در کشورهای دیگر پیاده کنیم و اگر با ایشان مخالفت کردم بخاطر این هست که آلان امریکا وارد جنگ ششم شده بود ....... من خودم در چند سایت داخلی خوانده بودم که جان بولتون بخاطر مخالفت با جنگ با ترامپ اخراج شد اما الان مشخص شد که ترامپ از اول دنبال جنگ نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
منم تا يك ماه پيش ( قبل ترور سردار ) اينطوري فكر ميكردم ولي الان مطمئن نيستم
اين بشر هر كاري ميكنه
الان اگه دغدغه انتخابات نداشت مطمئن باشين يك حمله لااقل كوتاه ميكرد تازه الانم چيزي هنوز معلوم نيست
اینقدر عملکرد آقای روحانی بد بوده است که سیستم انتخابات را فلج کرده تازه بعد از یک انتخابات که احتمالا مردم شرکت نمی کنند روحانی یک سال و نیم دیگر رییس جمهور است ایران عملا با این مدیریت مثل گلی پژمرده خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
احسنت
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
روحانی خرابش نکرد . بعد از انتخابات دوم روحانی گفت باید اینکار را بکنیم و آنکار را نکنیم. بعد گفتند همه این بایدها با روحانی هست . ولی وقتی روحانی شروع بکار از بایدها شد با او مخالفت‌کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
پرچم فرانسه به مطلب و يادآوري جالبي دست زديد ، انجام آن بايدها فقط دست دولت نبود، بيشتر دست ديگران بود
با نظر آقای پژمان فر کاملا موافقم. کسانی که به دنبال مذاکره هستند انسانهایی متوهم هستند که فکر میکنند در مذاکره به امکاناتی که تا به حال نداشتند ,دست پیدا خواهند کرد. چشم و گوش باز کنید تا ببینید نتیجه مذاکره کره شمالی با ترامپ به کجا رسید!
چشم باز کنید ببینید دوستی مجدد دولت لیبی با آمریکا به کجا ختم شد.وقتی متجاوز وارد منزل خانواده ای میشود,آیا مرد خانه با متجاوز وارد مذاکره میشود و بر سر ناموسش معامله میکند؟؟؟؟؟؟
اصلاح طلبان مهر باطل خوردند و تمام این چیزهایی هم که بهشان می گویند اعتدا و اصولگرا فوق العاده مطیع و مثل کبریت بی خطر هستند فقط احمدی نژاد با سبک سیاستمداری بی نظیر و غیر قابل پیش بینی که در دل دوست و دشمن هراس می اندازد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
درود بر احمدی نژاد و یارانش
تابی چرا نظرات مردم در باره قالی باف رو سانسور میکنی ؟؟ از کی تا حالا نمیشه انتقاد کرد ؟؟ بعد از جناب رییسی ، انتقاد از قلیباف هم شده خط قرمز ؟؟؟؟
پاسخ ها
Admin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
چون انتقادی بهشون وارد نیست و همش اتهامه ونه انتقاد افااااااد؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
جالبه انگار اين موضوع را فقط من متوجه نشدم خيلي از هموطنان هم متوجه شدن
آقايان رئيسي و قاليباف
خدایا شکر چماق به دستان دیروز یا فیلم ساز شدن یا قلم دست ؟؟ مواظب فشار خون خودتون یاشید سریع ادم سکته میکنه ؟؟
انتخاباتی که یک عده فرصت طلب بروند مجلس به درد نمیخورد
در کدام کشور هنوز انتخابات دستی انجام می گیرد مثل اینکه در عصر مسلسل با تفنگ سرپر بری جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
خب پس اطلاع نداری
در همون اتحادیه پیشششششرفته اروپایی دارند انتخابات رو دستی می کنند
تا امکان هک شدن نتایج وجود نداشته باشه
اقاي پژمانفر ! مگه تا الان دشمني و دشمن سازي باعث حل مشكلات شده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
آره مثل برجام
که هم مشکلات رو حل کرد و به ارزش دار چند برابر اضافه کرد
هم آمریکا رو در دنیا منزوی کرده
جناب پزمانفر الان دیگه زمونه ای نیس ک دیوار بکشی دور کشور و بگی من میخام پیشرفت کنم
کمتز از یک ماه دیگه اتفاقاتی در کشور خواهد افتاد که قیمت سوراخ موش رو نجومی خواهد کرد ؟؟
هر که با روحانی در افتاد ، شک نکنید خداوند او در بین خلق الله هر روز خوار ک ذلیل خواهد کرد ، همانطور که دقبقا همین اتفاق داره در میفته
در این انتخابات ممکن است اتفاقات غیر قابل پیش بینی بیافتد مثلا میلیون ها نفر رای منفی به روحانی بدهند یا شرکت زیر 10 درصد باشد یا میلیون ها نفر اسم خاصی را بنویسند...
ده دوره نماینده ها در مجلس رفت ،و آمد نمودند ؟ بجز اینکه برای خود ،و فرزندان ،و اطرافیان ،و اقوام ،و آشنا ، ثروت خلق کردند ، چه بهره ای نصیب مردم نمودند ؟ در ایران کنونی بود ،و نبود ،نماینده ،و ریس جمهور ،و وزرا ،هیچ فرقی نمیکند ؟ در روستاها ،و قصبات ،و حاشیهٔ‌ شهرها نیز چند روزی شام ،، نهار مجانی خورده میشود ،و باز هم روز از نو ،روزی از نو ؟،
ولی خدا را شکر دیگر از کارهای بی مزه ای مثل تکرار می کنم و روحانی مچکریم و یک دلار هزار تومان دور شدیم و هیچ وقت به آن ها بر نخواهیم گشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
اره ولی از اینکه قطعنامه های سازمان ملل تیکه کاغذ پاره است و
مردم ایران میان تحریم نمیندی. هم دیگه خبری نیست. الحمدالله
پژمانفر با چه مستنداتی این حرفهارو زده! با کدام ادله؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
حرف مفت که سند نمیخواهد
لطفا در مورد واگذاری املاک نجومی کاپیتان سردار دکتر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ،مرد عمل در دوره ی جنگ و بعد از جنگ،شهردار سابق تهران،اطلاع رسانی موثق بفرمایید.
از کی تا حالا احمد خاتمی شد آيت الله؟!
آیا آقای قالیباف اخلاق و انصاف را در موضوعات املاک نجومی میلیاردی در زمان مدیریتش در شهرداری تهران را رعایت کرد؟
اگر یک مذاکره حتی نمایشی وفرسایشی داشتیم یک مذاکره که فقط اسمش مذاکره بود آلان سردار گرانقدرمان زنده بود وهواپیمایی هم سقوط نکرده بود
در خصوص آقای قالی بافی نمی دونم دم خروس قبول کنیم یا قسم حضرت عباس
پژمانفر چون رد صلاحیت شده باید تا 12 بهمن حرفایی بزنه که بعضیا خوششون بیاد تا تایید بشه. امان از قدرت
هر کسی ریگی بپاشه تو دنیا از fatfمیترسه .
کدومتون اومدین و برای مردم تشریح کردین که چرا fatfبده برای کشور ؟بجز یهومشت شعارهای دهن پر کن مردم فریب چه توضیح کارشناسی به ملت داده شد ؟
اشکال اینه که با فعال شدن fatf دلارهای نفتی توسط شما و حذف میشه . دیگه خاوری و خاوری ها نمیتونن پول این ملت رو بردارن و برن
اصلاحات طلبی و اصول گرایی فقط دنبال پر کردن جیب خودشون هستن و اصلا پشیزی برای مردم بدبخت قائل نمیشن
میگن حداد عدل هر لغتی که فارسی سازی میکنه 13 میلیون میگیره. منم پیشنهاد میدم به جای لغت انتخابات، انتصابات رو استفاده کنیم. لطفا 13 میلیون منو بده تابی
مشکل نه اصلاح طلبان هستند و نه اصواگرایان و احمدی نژاد. مشکل تفکری هست که به خرد جمعی، مردم سالاری، شفافیت، مسئولیت پذیری و برابری در مقابل قانون اعتقاد ندارد. این تفکر در میان همه جریانها وجود دارد.
هیچ مسئله ای پاسخ از قبل تعیین شده ندارد و حل هر مسئله ای از جمله انجام یا عدم مذاکره و دیگر تصمیمات کلان کشور باید از مسیر مشخصی با مشارکت همه نخبگان و مردم انجام شود.
دراين كشور قوانين فقط براي تحت فشار گذاشتن قشر پايين كار برد دارد مانند برخورد خشن با دستفروشان ووووو پزشكها مطمعن باشيد كسي باشماها كاري ندارد
اگر قرار باشد با این سیاست خارجی با دنیا تعامل نمائیم و با این ادبیات با جهان حرف بزنیم به نظر من مذاکره هیچ ثمری نخواهد داشت و عدم مذاکره بهترین گزینه است
در انتخابات نمایندگی مجلس که به هیچ وجه شرکت نخواهیم کرد، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت میکنیم به شرطی که کاندیداهایی باشن که قصد تعامل با دنیا رو داشته باشن، درغیراینصورت اونم شرکت نخواهیم کرد
پس مشكلات با چي حل ميشه ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل