بازدید 5408

هشدار وزارت خارجه انگلیس درباره سفر به فلسطین

به دنبال رونمایی از طرح معامله قرن و اوضاع غیرقابل پیش‌بینی در منطقه، وزارت خارجه انگلیس برای مسافران عازم فلسطین اشغالی و کرانه باختری هشدار‌های امنیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۴ 29 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، به دنبال رونمایی از طرح صلح معامله قرن از سوی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، وزارت خارجه انگلیس روز سه‌شنبه توصیه‌های مسافرتی برای شهروندان خود که عازم فلسطین اشغالی هستند، صادر کرد.

«وزارت خارجه انگلیس» در توصیه‌نامه‌ای که در وبگاهش منتشرشده، هشدار داد با توجه به برپایی تظاهرات در کرانه باختری از ۲۸ ژوئن (سه شنبه ۸ بهمن) در کرانه باختری در واکنش به رونمایی از معامله قرن، شهروندان باید از حضور در تجمعات و تظاهرات گسترده خودداری کنند.

در بیانیه وزارت خارجه انگلیس نسبت به مسافرت به غزه، مزارع «شبعا» و «قجر» در ۵۰۰ متری مرز با لبنان و اراضی در امتداد مرز با سوریه هشدار صادر شده است.

در این بیانیه همچین آمده است که اوضاع امنیتی در اسرائیل و اراضی اشغالی غیر قابل‌پیش‌بینی است و می‌تواند به سرعت به تنش کشیده شود، بنابراین، شهروندان انگلیسی باید با حفظ هوشیاری، نسبت به پیگیری اخبار به روز شده در رسانه‌های محلی اهتمام ورزند.

«دونالدترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا سه‌شنبه شب در یک نشست مشترک با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح معامله قرن رونمایی کرد.

ترامپ رونمایی از این طرح را «گامی به سمت صلح» برای اسرائیل توصیف کرد و مدعی شد این طرح به مقابله با «افراط‌گرایی» کمک می‌کند. این طرح قدس را به رژیم صهیونیستی اعطا کرده، خواستار کنار گذاشتن سلاح مقاومت شده و آوارگان فلسطینی را از حق بازگشت منع کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر