بازدید 9592
۲

خنثی سازی ۷ بمب آمریکایی متعلق به جنگ جهانی دوم

،‌پلیس آلمان روز یکشنبه اعلام کرد یگان ویژه خنثی سازی بمب، ۷ بمب متعلق به جنگ جهانی دوم را در نزدیکی برلین خنثی کرد. این عملیات در محلی به اجرا در آمد که قرار است خودروساز آمریکایی تسلا نخستین کارخانه خود را در خاک اروپا بنا کند.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰ 27 January 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک سخنگوی پلیس آلمان به خبرگزاری این کشور گفت: عملیات خنثی سازی این ۷ بمب بدون هیچ گونه مشکلی انجام شد.

بر اساس این گزارش، این بمب‌ها نسبتا کوچک بودند و بمب افکن‌های آمریکایی آن‌ها را اواخر جنگ جهانی دوم بر فراز برلین رها کرده بودند.

شرکت سازنده خودرو‌های برقی تسلا هفته گذشته ۳۰۰ هکتار زمین در شهر گرونهایده Grünheide، واقع در شرق برلین را به مبلغ ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار یورو خریداری کرده است.

تسلا پیش بینی کرده است اولین کارخانه این شرکت در اروپا در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شود. قرار است تعداد ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال، شامل خودرو‌های مدل اس یو وی مدل "وای" و برلین "مدل "۳ در این کارخانه تولید شود.

این پروژه به دلیل قرار گرفتن در منطقه‌ای جنگلی مورد انتقاد قرار گرفته است. منتقدین آن احتمال می‌دهند قطع درختان برای ساخت کارخانه به حیات وحش و تأمین آب آشامیدنی این منطقه آسیب وارد کند.

”ایلان ماسک“ مدیر عامل اجرایی و رئیس هیئت مدیره تسلا به نوبه خود خاطر نشان کرد که قرار نیست این کارخانه در منطقه‌ای جنگلی بنا نهاده شود و تنها بخش کوچکی از منطقه را اشغال خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سگها جوري نگاه مي كنند انگار اونا بمب هارو پيدا كرده اند.
در جنگ جهانی دوم حداقل ده کشور روی المان بمب می ریختند . شما ازکجا فهمیدی بمبها امریکایی هستند ؟!!! بیماری کرونا امریکایی نیست؟!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل