بازدید 6683

جشنواره ۳۸ فیلم فجر پوستر ندارد؟!

از قرار معلوم گویا هنوز نسبت به انتخاب یک طرح واحد در مورد پوستر امسال، اتفاق نظری میان مسئولان، سیاستگذاران، برگزارکنندگان و سایر تصمیم‌گیران وجود ندارد و همین باعث تاخیر در انتشار پوستر شده است.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ 26 January 2020

در کش‌و‌قوس‌های خبری و حاشیه‌های خواسته و ‌‌‌‌‌ناخواسته ای که سی‌و‌هشتمین دوره جشنواره فیلم با آنها روبرو شده، گویا متولیان این رویداد فراموش کرده‌اند از پوستر این رویداد رونمایی کنند!جشنواره ۳۸ فیلم فجر پوستر ندارد؟!

به گزارش بانی فیلم؛ از قرار معلوم گویا هنوز نسبت به انتخاب یک طرح واحد در مورد پوستر امسال، اتفاق نظری میان مسئولان، سیاستگذاران، برگزارکنندگان و سایر تصمیم‌گیران وجود ندارد و همین باعث تاخیر در انتشار پوستر شده است.

در این میان آنچه که متاسفانه مورد عنایت مسئولان، سیاستگذاران، برگزارکنندگان و سایر تصمیم‌گیران فجر۳۸ قرار نگرفته این است که جشنواره کارش را کمتر از پنج روز دیگر آغاز می‌کند!

شاید باید به تیم برگزارکننده و مشاوران‌شان این حق را بدهیم که این مشکلات به واسطه بدعت‌های تیم رسانه‌ای و روابط‌ عمومی ‌آن و درگیر شدن با برخی از مسایل حاشیه‌ای است که موجب غفلت متولیان از موارد اصلی شده از جمله همین انتخاب و منتشر نشدن پوستر فجر۳۸!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار