بازدید 132484
هزار و نهصد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کاپیتان شهبازی: هنوز هم می‌گویم هواپیما را با موشک نزده‌اند! / هشدار توکلی درباره نفوذ مفسدان به مجلس / بازگشت احمدی‌نژادی‌ها؟!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند جوادی‌آملی: اگر جامعه‌ای اهل ریا و باج خواهی نبود، دیگر تحریم کاری از پیش نمی‌برد / ذوالنوری: چرا دولت به دنبال گدایی مذاکره با آمریکا است؟ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ 26 January 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

معاون روحانی: شباهت رفتار ترامپ و دلواپسان نگران کننده است

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور نوشت: شباهت رفتار ترامپ و دلواپسان، شگفت‌آور و نگران کننده است. در یادداشت توییتری علی رضا معزی آمده است: شباهت رفتار ترامپ و دلواپسان، شگفت‌آور و نگران کننده است. به قول ظریف، اگر عادت به خواندن متن کامل یک مصاحبه ندارند، حداقل می‌توانند همان یک پاراگراف مورد بحث از گفتگو با@derspiegel را کمی دقیق‌تر بخوانند.

کاپیتان شهبازی: هنوز می‌گویم هواپیما را با موشک نزده‌اند

هر کجا هم که صحبت کرده بودم پشت سر آن بلافاصله این را گفتم که برای فهمیدن قطعی قضیه حتما باید به هواپیمای کشوری، امور سوانح و جعبه سیاه هواپیما مراجعه کرد. روز‌های اول بعد از سانحه و ساعت‌های بعد از گذشت سانحه بود و هنوز فیلمی در فضای مجازی پخش نشده بود و درواقع کارشناسی من این بود که اگر این هواپیما با موشک زده شده باشد آن بالا منهدم می‌شود. خب تازه فهمیدیم که هواپیما را با راکت مجاورتی زده اند. مردم عزیز ما باید بدانند راکت مجاورتی با موشک فرق می‌کند. اگر موشک به هواپیما بخورد هواپیما پخش می‌شود، ولی راکت مجاورتی خورده و احتمالا خلبان و کمک خلبان کشته شده اند. این‌ها احتمال است و هنوز اینکه با راکت مجاورتی کشته شده اند و یک یا سه راکت خورده و الان فیلمی درآمده که راکت عمود پرواز را نشان می‌دهد. هنوز این‌ها در ابهام است. چون بعد از گذشت هفت روز، با اینکه این همه روشنگری شده هنوز هم می‌گویم جعبه سیاه هواپیما باید بررسی شود تا ابهامات کامل رفع شود. بعد از آن می‌توان نظر قطعی داد.

جوادی‌آملی: اگر جامعه‌ای اهل ریا و باج خواهی نبود، دیگر تحریم کاری از پیش نمی‌برد

آیت الله جوادی آملی گفت: به ما گفتند روزی شما را ذات اقدس مقرّر کرده است هیچ کسی نیست مگر اینکه خدا روزی او را معین کرده، ما با این خدا روبه رو هستیم، اگر کسی آنچه سهمیه او نیست را به زور از دیگری گرفت، می‌شود مصداق بخش اول همین فرمایش حضرت که فرمود: دعای باج‌خواه و مالگیر مستجاب نیست و اگر خدای ناکرده کوشش کردیم دیگری را به چاه بیندازیم می‌شود مصداق قسم دوم فرمایش حضرت و باز هم دعای او مستجاب نیست و اگر خدای ناکرده عمری را به لهو و لعب گذراندیم روزی ما به ما نخواهد رسید، حضرت فرمود: این سه مانع، سه غده بدخیم است: مال حرام، دیگران را به چاه انداختن، عمری را به لهو و لعب گذراندن، اگر این‌ها را نداشته باشید راحت زندگی می‌کنید و انسانی که راحت زندگی می‌کند در هنگام مرگ هم راحت جان می‌دهد.

وی ادامه داد: حضرت فرمود: اگر جامعه‌ای اهل ریا، اهل ربا، اهل باج‌خواهی، اهل چاه‌اندازی و احتکار نبود، خداوند از آسمان و زمین برای او روزی می‌فرستد. آن گاه دیگر این تحریم کاری از پیش نخواهد برد، مگر روزی به دست دیگری است؟ در قرآن فرمود: کلید آسمان و زمین به دست خداست، چه کسی می‌تواند دیگری را تحریم کند؟! لذا در این بخش که بخش پایانی فرمایش حضرت است، فرمود: حرام خدا را حرام بدانید و حلال خدا را حلال بدانید، آن وقت راحت زندگی می‌کنید و هرگز مساله تحریم و امثال تحریم بر شما اثر نخواهد داشت، چون کار به دست خداست؛ ﴿إِنَّ اللَّهَ هُوَ الرَّزَّاقُ ذُو الْقُوَّهِ الْمَتینُ﴾.

هشدار توکلی درباره نفوذ مفسدان به مجلس

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر کار انتخابات شفاف باشد، یک گام رو به جلوست و باید از آن استقبال کرد. احمد توکلی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مساله شفاف کردن منابع مالی داوطلبان انتخابات و قانونمند کردن آن قدم مثبت بزرگی است که برداشته می‌شود. او ادامه داد: ممکن است به دلیل کمبود وقت (مدت زمان باقی مانده تا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس) و همچنین ابتدایی بودن این مسئله (شفاف‌سازی منابع مالی انتخاباتی) در کشور اشکالاتی هم وجود داشته باشد، اما نفس اینکه مجلس به این موضوع پرداخت و می‌خواهد هزینه‌های انتخاباتی را شفاف و نفوذ مفسدین به مجلس را کنترل کند قابل استقبال است.

ذوالنوری: چرا دولت به دنبال گدایی مذاکره با آمریکا است؟

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه چرا دولت باید از موضع ذلت به دنبال گدایی مذاکره با آمریکا برسد، گفت: این اقدام دولت خلاف شأن و اقتدار ملت ایران است. حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در گفتگو با فارس، با اشاره به اظهارنظر وزیر امور خارجه مبنی بر آمادگی دولت ایران برای مذاکره با آمریکا گفت: من نمی‌دانم که دولت به دنبال چه چیزی است؟ آمریکا جز شرارت و بدبختی چیز دیگری برای ملت ما نداشته و سر سوزنی هم از مواضع شیطنت‌آمیز و خبیثانه خود کوتاه نیامده است. وی افزود: منشأ تمام گرفتاری‌های ملت ما آمریکایی‌ها هستند. تحریم‌ها را بر خلاف همه تعهدات‌شان در برجام تشدید کردند. وقتی این چنین است چرا دولت باید از موضع ذلت به گدایی مذاکره با آمریکا بپردازد.

کوهکن: اهل به هم ریختن بازی نیستیم

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جبهه پیروان جلسه داشت. مجموعه صحبت‌های دوستان این بود که سازوکار شورای ائتلاف را پذیرفتند و تصمیم بر پایبندی به توافق و تفاهم است. جبهه پیروان همچون گذشته تابع و هماهنگ با جامعه روحانیت عمل می‌کند و دنبال به هم زدن بازی نیست.

بازگشت احمدی‌نژادی‌ها؟!

در حالی که جریان نزدیک به احمدی‌نژاد از اظهار نظر رسمی درباره انتخابات پرهیز می‌کند، به نظر می‌رسد آنان در جاده انتخابات با چراغ خاموش حرکت می‌کنند. داریوش قنبری در گفتگو با فرارو در این باره بر حضور جدی طیف نزدیک به احمدی‌نژاد در انتخابات در غیاب اصلاح طلبان تأکید کرد و از احتمال بالای موفقیت آن‌ها در انتخابات سخن گفت.

متهم ارزی دیگر محاکمه می‌شوند

دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۲متهم ارزی دیگر، روز دوشنبه ۷ بهمن ۹۸ برگزار می‌شود. اولین جلسه رسیدگی به اتهامات مرتضی فلاح اشتری و ۱۱متهم دیگر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی (ارزی) کشور فردا برگزار می‌شود. این پرونده در شعبه اول دادگاه‌های ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی رسیدگی خواهد شد. /مهر

۴۲ درصد متقاضیان مسکن ملی حذف شدند

وزیر راه و شهرسازی گفت: تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای طرح مسکن ملی زیاد بود به طوری که از این تعداد از ثبت‌نام‌کنندگان ۴۲ درصد واجد شرایط نبودند و ۵۸ درصد آن‌ها که حدود ۱۴۰ هزار نفر بودند حائز شرایط شناخته شدند. پیش از اتمام سال جاری تلاش می‌کنیم ثبت‌نام مرحله دوم اقدام ملی مسکن انجام شود، قطعا متقاضیان بیشتری در این طرح وارد خواهند شد. با سازمان‌های نظام مهندسی که خلاف دستورالعمل‌ها رفتار کنند برخورد جدی خواهد شد. /فارس

اظهارات ظریف موضع حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است

جمالی نوبندگانی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکایی‌ها در اعلام مذاکره صادق نیستند، آن‌ها مذاکره را جزئی از پروژه فشار بر جمهوری اسلامی تعریف می‌کنند و مذاکره را برای رسیدن به یک نتیجه منصفانه، عادلانه و مرضی الطرفین دنبال نمی‌کنند. آمریکایی‌ها به دنبال ژست سیاسی در دنیا و همچنین انشقاق جناح‌های سیاسی و مردم در داخل ایران هستند که مدعی شوند که مثلا آمریکایی‌ها اعلام مذاکره می‌کنند، اما ایران حاضر به مذاکره نیست. ما مذاکره را درقالب ۱+۵ می‌خواهیم و این سیاست حاکمیت ماست. این فقط حرف آقای ظریف نبوده است و حاکمیت این موضع را فعلا قبول دارد و وزیر امور خارجه نیز همان را اعلام کرده است، آمریکایی‌ها به وسیله ایادی خود در این مسیر فرافکنی می‌کنند. / ایرنا

پشت پرده کنسرو‌های ماهی ۷ هزار تومانی

در جــاده گلبهار، وانت بار‌هایی که به فروش کنسروماهی مشغولند، به فاصله چند کیلومتری از هم متوقف‌انـد و پلاکارد‌های بزرگی روی هر کدام از آن‌ها نصب شده که رویشان این جمله به چشم می‌خورد: «تن ماهی ۷ هزارتومان». «مهدی مقدسی» کارشناس دفتر نظارت و بازرسی سازمان صمت در این باره توضیح می‌دهد: «طبق بررسی‌های مقدماتی، در فروش این کنسرو‌ها کم‌فروشی، تخفیف کاذب و گران فروشی اتفاق افتــاده. در حالی که باید وزن محتوای خالص کنسرو، به گواه عددی که روی جعبه درج شده، ۱۸۰ گرم باشد، کل وزن هر کنسرو با ظرف ۱۶۰ گرم بود. /روزنامه خراسان

حداکثر هزینه هر نامزد انتخاباتی چقدر است؟

طبق مصوبه امروز مجلس، حداکثر هزینه هر نامزد انتخاباتی در هر دوره انتخابات متناسب با پراکندگی جمعیت و تعداد کرسی‌های هر حوزه انتخابیه باید به تایید هیات مرکزی نظارت برسد. همه نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی موظف شدند علاوه بر اعلام شماره حساب، شخصی را به‌ عنوان نماینده مالی، به‌همراه مشخصات کامل آن به هنگام درخواست مجوز و یا ثبت نام حسب مورد به وزارت کشور، فرمانداری‌ها و یا بخشداری‌ها معرفی نمایند. نامزد‌ها موظف شدند تمامی مصارف و مخارج مرتبط با فعالیت‌های انتخاباتی و هزینه‌های تبلیغاتی خود و منابع تأمین مالی این هزینه‌ها و میزان کمک‌های مالی نقدی و غیرنقدی دریافتی را به نحو شفاف در سامانه مالی انتخابات ثبت نمایند. /ایرنا

کاندیدا‌های مجلس فقط از این منابع می‌توانند هزینه تبلیغات را تامین کنند

طبق مصوبه مجلس، امکانات و منابع قانونی تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخابات، اعم از نقدی و غیرنقدی و مستقیم و غیرمستقیم منحصراً شامل موارد زیر است:
اموال و دارایی شخصی نامزد
کمک‌های احزاب و گروه‌های سیاسی
کمک‌های اشخاص حقیقی ایرانی
منابع و امکانات عمومی که مطابق این قانون و سایر قوانین مرتبط استفاده از آن برای انجام فعالیت‌ها و تبلیغات انتخاباتی مجاز است، از قبیل: سالن‌های اجتماعات، جایگاه‌های نصب تبلیغات، مستندات تلویزیونی (صوتی و تصویری) /ایسنا

همکاری با FATF مثل همکاری با فیفاست

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اف‌ای‌تی‌اف یک نهاد بین دولت‌هاست که برای مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم مقررات‌گذاری می‌کند. این کار را برای یک کشور خاص انجام نمی‌دهد و نسخه آن برای همه کشور‌های دنیاست. یکی از نهاد‌های بین‌المللی که خیلی از ما با آن آشنا باشیم فیفا است. آیا در مورد فوتبال فیفا برای ما و بقیه کشور‌های دنیا مقررات‌گذاری انجام نمی‌دهد؟ بزرگ‌ترین قربانی تروریسم ما هستیم. چه تروریسم دولتی و چه تروریسم سیاسی. ما با تروریسم و پولشویی مخالفیم و حتی با زخمی که از تروریسم خوردیم در این زمینه پیشتاز مقابله با آن هستیم. /روزنامه ایران

جانشین ملکه دوست دارد به ایران سفر کند

شاهزاده چارلز (پسر ارشد ملکه انگلیس و جانشین وی) ابراز تمایل کرد که در سفر رسمی به ایران سفر کند. وی که با روزنامه «ساندی‌تایمز» مصاحبه می‌کرد، گفت: «بله، واضح است که دوست دارم به ایران بروم.» شاهزاده چارلز افزود: «من می‌دانم که ایران برای قرن‌های متمادی بخش مهمی از جهان بوده و در دانش بشر، فرهنگ، شعر و هنر نقش زیادی داشته است. منظورم این است که مردم واقعا قابل توجهی دارد.» /فارس

تبریزیان: درمانِ کوری مالیدنِ پیراهنِ محبوب بر چشم است؟!

چند دارویِ ترکیبی که به زعمِ خودش برگرفته از روایات است ساخته و معتقد بود روایت داریم این دارو‌ها درمانِ همه بیماری‌هاست و در درمانِ هر بیماریِ جدید و قدیمی همین مُرَّکب‌هایِ دارویی را توصیه می‌کرد. معتقد بود طبِ اسلامی برای هر بیماری درمان دارد نه برای هر بیمار، بلکه بیمار برای نتیجه گرفتن باید ایمان داشته باشد، دارو‌های طبِ جدید را با خاک یکی می‌دانست. معتقد بود درمانِ کوری مالیدنِ پیراهنِ محبوب بر چشم است و بر این ادّعا به آیه‌ای استناد می‌کرد که یعقوب پیراهنِ یوسف را بر چشمان‌اش مالید و می‌گفت: اگر کوری پیراهن محبوبش را بمالد و بینا نشود چند حالت دارد: یا محبوب واقعاً محبوب نبوده و یا بیمار اعتقاد نداشته یا درست نمالیده.

شورای نگهبان خطای انسانی دارد

عباس سلیمی‌نمین، فعال سیاسی اصولگرا به خبرآنلاین گفت: شورای ائتلاف سازوکار مناسبی دارد و فکر می‌کنم خروجی آن می‌تواند لیستِ سی نفره جامعی باشد. جبهه پایداری در حال حاضر خیلی نقش مهم و تعیین‌کننده ندارد و حتی قدرت تخریب‌گری آن‌ها به شدت تنزل پیدا کرده است. پایداری‌ها عدد چشمگیری نبودند، اما قدرت تخریب زیادی داشتند، چون بی مهبا و بی پروا تخریب‌گری می‌کردند. در این انتخابات شناخت مبسوط‌تری از پایداری‌ها در جامعه ایجاد می‌شود که نهایتا به محو شدن آن‌ها می‌انجامد. نمی‌گویم که امکان خطای انسانی در شورای نگهبان نیست؛ قطعا شورای نگهبان خطا‌هایی داشته که باید آن‌ها را اصلاح کند. احمدی‌نژاد اصلا فرصتی برای بروز و ظهور در مجلس یازدهم ندارد. او در حالِ محو شدن از عرصه سیاسی کشور است. مردم از دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب عبور نخواهند کرد. در مورد آقای احمدی‌نژاد اشتباه کردیم و حرف‌های کسی که سابقه‌ای نداشت پذیرفتیم، اما دیدیم که به حرف‌های خود پایبند نبود.

واکنش سخنگوی سپاه به سخنان حسن عباسی

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در آن کارشناسی به بیان مطالب در خصوص" شیوه تامین بودجه سپاه " می‌پردازد؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌وگویی، با رد ادعا‌های این فرد، گفت: ماموریت‌ها و عملکرد سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و صیانت از امنیت و آسایش ملت ایران کاملاً در چارچوب قوانین و مقررات کشور و مبتنی بر عقلانیت، درایت و منطقی قوی است و طرح این گونه ادعا‌ها فاقد وجاهت قانونی می‌باشد. سردار شریف عملکرد سپاه نزد افکار عمومی را واضح، روشن و بی نیاز از حمایت با مستمسک قرار دادن موضوعات غیر واقعی توصیف و تصریح کرد: هرچند بیان برخی مطالب و تحلیل‌های غیر منطقی توسط کارشناس مذکور مسبوق به سابقه بوده و سپاه در مرداد ماه سال ۹۵ نیز بر اصلاح این رویه تاکید کرده است؛ اما اعلام می‌کنیم این فرد در برخی محافل دیدگاه‌ها و برداشت‌های شخصی و بی پایه و اساس را مطرح کرده ـ که در مواردی از جمله آنچه اخیرا مطرح شده توسط بدخواهان دستاویز قرار گرفته و هجمه به سپاه را سبب شده است ـ در حالی که صحت و واقعیت نداشته است. سخنگوی سپاه در پایان منطق سازمان اطلاعات سپاه در برخورد با عوامل نفوذی و جاسوس‌های سرویس‌های اطلاعاتی دشمن را نیز در چارچوب وظایف مصرح و قانونی و یکی از تاثیرگذارترین عملکرد‌های سپاه توصیف و تاکید کرد: اظهارات خلاف واقع و نادرست این چنینی که ثمره‌ای جز سوء استفاده دشمنان ملت ایران و ریختن آب در آسیاب آنان ندارد، هیچگاه مورد تایید سپاه نبوده و دستگاه‌های متولی امر اظهارات و ادبیات بکارگرفته شده توسط وی که خارج از روال منطقی است را در چارچوب قانون و مقررات مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

تلفات پرندگان مهاجر در میانکاله به ۵ هزار قطعه می‌رسد

معاون سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه تعداد تلفات پرندگان مهاجر در منطقه میانکاله به حدود ۵ هزار قطعه می‌رسد، گفت: احتمال دارد این پرنده‌ها با سم بوتولیسم مسموم شده باشند. / مهر

محسن هاشمی: شورای نگهبان که در کاخ فرح است

محسن هاشمی در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: «در مورد اظهارات آقای فتاح مبنی بر استقرار آیت‌الله هاشمی در کاخ مرمر، معتقدم این حرکت کاملا انحرافی و تخریبی و تنها برای تبلیغات و انتخابات بود. البته فکر نمی‌کنم منظور آقای فتاح تخریب بوده بلکه از صحبت ایشان سوءاستفاده شده. بعید می‌دانم آقای فتاح قصد تخریب آیت‌الله هاشمی را داشتند یا اینکه ایشان نمی‌دانسته در طول ۴۰ سال بیست‌و‌خرده‌ای سال قوه قضائیه در کاخ مرمر بوده است. در همه سال‌های پس از انقلاب، مقاماتی که مسئولیت‌های حکومتی داشته و دارند، در کاخ‌های بازمانده از دوره پهلوی مستقر هستند. مثلا محوطه ریاست‌جمهوری از قدیم معروف به کاخ سفید بود که آقای روحانی در آن مستقر است. یا کاخ شاهپورغلامرضا که قوه قضائیه در آن مستقر است. جایی که آقای جهانگیری در آن مستقر و هیئت دولت تشکیل می‌دهد هم کاخ نخست‌وزیری بوده، پایین‌تر از آن کاخ فرح است که شورای نگهبان آنجاست. کاخ مرمر، بعد از انقلاب اولین‌بار قوه قضائیه در آن مستقر شد، آقایان صانعی و موسوی‌اردبیلی و یزدی تا سال ۷۴ یا ۷۵ در همین کاخ مستقر بودند؛ بعد از آن، چون این کاخ به ترمیم نیاز داشت، قوه قضائیه جابه‌جا شد و به کاخ شاهپورغلامرضا رفت. پس از فوت آیت الله هاشمی، آقایان موحدی و هاشمی‌شاهرودی به مرمر رفتند، یعنی تا حدود یک سال و نیم پس از فوت حاج آقا. پس از آن، مجمع به مجلس قدیم نقل مکان کرد ادعای زندگی آیت‌الله هاشمی در کاخ مرمر هم کذب است، خانواده ما اصلا در این کاخ حضور نداشت و تنها جلسات مجمع در آن برگزار می‌شد.»

آیت الله سبحانی: چگونه مجلسی که در راس همه امور است یک سوم آن ردصلاحیت می‌شوند؟

حضرت آیت الله العظمی سبحانی در دیدار رئیس سازمان بازرسی کشور گفتند: جای شگفتی است که ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس رد صلاحیت شده اند، چگونه مجلس در راس همه امور است، اما یک سوم آن دارای روحیاتی غیر از انجام وظیفه باشند؟ این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به جریانات اخیر در کشور ابراز داشتند: «بسیاری از مشکلات، وجودِ فساد در ادارات دولتی و برخی مسئولان کشور است البته نمی‌شود گفت: همه مسئولان، بلکه گروه معتنابهی هستند که به وظایفِ خود عمل نکرده اند و برخلاف وظیفه خود قدم برداشته اند». ایشان تصریح کردند: جای شگفتی است که ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس رد صلاحیت شده اند، کاش این رقم را اعلام نمی‌کردند؛ چگونه مجلس در راس همه امور است، اما یک سوم آن دارای چنین روحیاتی باشند؟ این حاکی از نوعی مسامحه در انتخاب افراد در نوع تشکیلات، قضات و جا‌های دیگر است.

علاقه پرنس چارلز برای سفر به ایران

شاهزاده چارلز، پسر ارشد ملکه انگلیس و جانشین وی، ابراز تمایل کرد در سفر رسمی به ایران سفر کند. وی که با روزنامه «ساندی‌تایمز» مصاحبه می‌کرد، گفت: «بله، واضح است که دوست دارم به ایران بروم.» شاهزاده چارلز گفت: «من می‌دانم که ایران برای قرن‌های متمادی بخش مهمی از جهان بوده و در دانش بشر، فرهنگ، شعر و هنر نقش زیادی داشته است. منظورم این است که مردم واقعا قابل توجهی دارد.» /فارس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۱۲۵
انتشار یافته: ۱۶۶
اینکه چند نفر مخاطب این دلنوشته حقیر خواهند بود را نمیدانم! اینروزها میبینم فارسی زبانانی هستند که میتازند که چرا فلانی سرباز خوبی بوده و دیگرانی هم هستند که گروه اول را متهم میکنند بی انکه در مفهومِ کلامشان، تفاوتی با گروه اول باشد! اینکه چرا فلانی دیپلمات خوبی است و کارش را خوب بلد است؛اینکه چرا فلان سردار شهید سرباز خوبی بوده و کارش را به بهترین نحو انجام داده؛درست مثل اینستکه بخواهیم فلان پزشک کارش را درست انجام ندهد چون سیستم مشکل دارد !!!! .فلان بازیکن والیبال خوب بازی نکند چون مسئولان بی لیاقت داریم.اتش نشان پلاسکو اتش را خاموش نکند چون عده ای دزد مشغول غارت بیت المال هستند!!! هموطن میدانی چه میخواهم بگویم؟؟؟میخواهم بگویم اگر سیستم اداره جامعه مشکل دارد ان نه از سردار سرافرازی چون سلیمانی یا دیپلماتی چون ظریف یا نماینده ای چون مطهری صادقی یا سلحشوریست!!! من مقصرم !!! .منی که در بانک اشنا کارم را بی نوبت انجام میدهم منی که از فامیل دورم که در فلان اداره مسئول است انتظار پارتی بازی دارم. من که به فرزندم دروغ میگویم و....
اگر سیستم اداره کشور مشکل دارد چون هنوز نخواستیم بفهمیم باهوشترین مردم دنیا نیستیم.هنوز در توهم انکه ناسا توسط ایرانیها اداره میشود انتظار بهترین زندگیها را داریم!!! .بیایید خودمان را بهتر تشریح کنیم و نقاط ضعف و قوت خودمان را بیشتر بشناسیم.در اینصورت انتظاراتمان از افراد پایینتر خواهد بود.اینکه یک فرد در مقام رییس جمهوری و یا بالاتر عصای موسی داشته باشد و با استفاده از ان بتواند مشکلات عظیم یک مملکت را که ناشی از یک سیستم فشل است حل کند توهم است.فشل بودن یک سیستم از تک تک سلولهای ان که "افراد" یک جامعه هستند نشات میگیرد و با تغییر نظام از مدل الف به مدل ب یا رفتن اقای جیم و امدن اقای دال مشکل از بین نخواهند رفت."از بن بست پ به بن بست خ رفتن و دوباره برگشتن و ملتی که سرگشته و حیران دنبال روزهای خوب هستیم غافل از اینکه یک روز خوب از خود من شروع خواهد شد"
ارادتمند خواننده همشگی تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
75 درصد پزشکان با انواع و اقسام سهمیه ها وارد پزشکی شده اند که یکیش هم همین اعضای هیات علمی هاست. 25 درصد مابقی هم چند صد میلیون خرج کلاس های کنکور و معلم خصوصی کرده اند. در واقع این رشته انحصاری که تعداد بسیار کمی پذیرش دارد به نوعی طبقاتی است و افراد عادی بسیار سخت میتوانند به آن ورود کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
نه به کاندیدای پزشک.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
ظریف جندین اشتباه بد داشته که همشون صدمه به عزت ایرانی بوده. یکیش کوتاه آمدن در برابر حاکم کویتی بود و یکیش هم همین اعلام آمادگی به مذاکره با آمریکا اون هم پس از ترور کردن شهید سردار سلیمانی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
لطفا پزشکانی که با سهمیه پزشک شدن را در وادار به اعلام این موضوع روی تابلو مطب ها نمایید. همچنین پزشکانی که از دانشگاه آزاد و پردیس بین الملل مدرک گرفته اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
چقدر زیباست. میزان عیدی کارمندان دولت 1100 ولی میزان عیدی کارمندان خصولتی که دو برابر هم حقوق میگیرند 4550. یعنی کارمند اداره کار و معلم و کارمند محیط زیست ربع بک کارمند پتروشیمی یا شرکت توزیع برق یا شرکت آبفا عیدی میگیرد آن هم در شرایطی که حقوقشان هم یک دوم یا یک سوم خصولتی هاست. علی برکت ا... .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
حیف 100 سکه ای که به فردی مثل کیمیا علیزاده داده شد. این سکه ها میتوانست چندین زن سرپرست خانوار را از بدبختی نجات دهد .
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
خطاب به نظر اصلی ؟ اگر مطلبی که شما گفتید دو تفسیر دارد . یکی اینکه گفتید مردم‌مقصر هستند . دوست گرامی مردم میخواهند از گفتمان صدها سال پیش که الان‌مسولان به ان افتخار میکنند عبور کنند چون نتایج ان را امروز میبینیم‌که طرف کتاب علم‌پزشکی را اتیش میزند مقامات کشور سکوت میکنند . دوم اینکه مردم‌میخواهند از این مشکلات فعلی عبور کنند حزب حاکم جلوگیری میکند . یعنی خود مسولان‌کشور میخواهند مردم پیشرفت نکنند . همپای جهانی حرکت نکنند فقط کارشان این هست که به شرق تا غرب دنیا فقط انتقاد میکنند . مروم اینقدر هم‌شما ایراد میگیرید بی انصافی نیست ؟ از کدام‌مردم حرف میزنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
سلام آقای دکتر سری روبه پایین تکان میدهدبرروی نسخه ی فرد قبلی و دهان باز نکرده ام که شروع به نوشتن می کند
نسخه ام را پیچیده ! در آینده می خوای چه کاره شی چرامی
خوای پزشک شی چون می خوام بیمارارو خوب کنم چرا نمی خوای مسئول بهداشت شی تا مردم مریض نشند اونهم خوبه اما حالا یکی مثل تبریزیان پاشو توکفش ما دکترا کرده به ما
که یه عمر درس خوندیم حالا هم می خوایم حالشو ببریم
میگه پیامبر چنین فرموده ائمه چنین داروی گیاهی چنان حالامیگه سی درصد هم ما تعداد بیماران رو باطب اسلامی کاهش دادیم بگیریدش می خواد نون مارو آجر کنه
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
هموطن عزیز و خواننده همیشگی تابناک ممنون.
اما متاسفانه طرفداران هر حزب و گروه و تیم چشمها و گوشهاشون رو میبندند و نمیخوان واقعیت و نقاط ضعف خودشون رو برطرف کنند. و متاسفانه از مدیران و مسئولین کور کورانه طرفداری میکنیم
و بخاطر همین هست که با دارا بودن اینهمه ثروت و نعمت خدادادی که داریم اما مدیریت خوب نداریم و یک نمونش اینکه هنوز نمیتونیم چوب بستنی درست کنیم و مجبوریم از آلمان و یا دیگر کشورها وارد کنیم!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
چه متن زیبایی! اما افسوس از پاسخهای بیربط زیرش که نشون میده کسی درست نخوندش! هنوز میگن ظریف هنوز میگن پزشکی هنوز میگن هنوز میگن ما بیتقصیریم ....
علی حاجی
| Germany |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
باز هم پاسخ نویسی بی انصاف و بیخبر از نظام های کنونی در جهان سعی در تحمیق خوانندگان دارد.
این نویسنده تمام خطاهای گردانندگان کشورهایی مانند ایران هند و پاکستان تا برسد به امپراتوری آمریکا را بگردن مردم عادی آن کشورها می اندازد! زهی خاک پاشیدن بچشم هموطن.
آقا و یا خانم محترم ناشناس پاسخ بده که چرا کشوری مانند مصر در مدت کوتاهی با همان مردم از امروز بفردا دارای دونظام کاملا مختلف هستند. آیا ساکنین آن تعویض گردیده اند؟
کافیست نظری به کشورهای چهار قاره بیاندازیم خواهید دید که در همه آنها صادق است و چگونگی حکومت ها از دست مردم و انتخابات آن خارج بوده و نظام آنهاست که کشورشان را بسوی مستعمرگی ۱۳۴۲ ایران و یا جنگی دفاعی بهمن ۱۳۵۷ بجای مستعمره گی به خودکفایی سوق میدهد و کسی مانند سردار قاسم سلیمانی در قلب ده ها میلیون ایرانی جای باز میکند که تحت شرایط سخت زندگی که دولتهای آن بکمک آمریکا آنرا بوجود آورده اند به پشتیبانی دفاعی کشورشان بر میخیزند
این مردم، / گورخوابی، حاشیه شهر نشینی و نداشتن سقفی بالای سر و کلبه ای گرم در زمستان را فراموش مینمایند.
آری در دوران کنونی این طبقات حاکم در اجتماعات چهارقاره هستند که سرنوشت کشور ها را در دست دارند و بصورت جهانی بر مردم خود حکومت میکنند و سالی یکبار سردمدارانشان دورهم مثلاً در داووس جمع میگردند و برنامه سال بعد را تنظیم مینمایند و نه مردم!
چنین سبب هایی هم راه‌ حل های مختلفی دارند. از گفتن مردم خرابند و بدبخت دولت ها؛
فقط دارایی‌های روزمینی و زیرزمینی آن‌ها را به حساب بانکهای وال استریتی پاروکردن را در پی دارد.
امیدوار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
امیدوارم نظرم را بین همه نظرات ببینید . چیزی به اسم هم ذات پنداری شنیده اید؟ در مورد کمال همنشین چطور ؟ اینکه من و شما مسلمانیم چون پدرمان و مادرمان مسلمان هستند ؟ اینکه فرزندان معتاد ، پدر معتاد دارند ؟ متوجه شدید؟
فردوسی فرمود:

چنین گفت پر دانش اسفندیار / که ای مرد دانای به روزگار

مکن خویشتن پیش من بر تباه / چنین بود بهر من از تاج و گاه

تن کشته را خاک باشد نهال / تو از کشتن من بدین سان منال

کجا شد فریدون و هوشنگ و جم / ز باد آمده باز گردد به دم

همان پاک‌زاده نیاکان ما / گزیده سرافراز و پاکان ما

برفتند و ما را سپردند جای / نماند کس اندر سپنجی سرای

فراوان بکوشیدم اندر جهان / چه در آشکار و چه اندر نهان

که تا رای یزدان به جای آورم / خرد را بدین رهنمای آورم

چو از من گرفت ای سخن روشنی / ز بد بسته شد راه آهرمنی

زمانه بیازید چنگال تیز / نبد زو مرا روزگار گریز

امید من آنست کاندر بهشت / دل‌افروز من بدرود هرچ کشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
فقط در ایران:
درآمد یک پزشک = 1000 برابر یک کارگر
مالیات یک پزشک = نصف یک کارگر.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
من پزشک نیستم. یک کارگر مثلا اگر دو میلیون درآمد دارد با این ادعای شما پزشک باید دو میلیار ماهانن داشته باشد در حالی که چنین پزشکانی اگر هم باشند کمتر از انگشتان دست اند. شاید یک درصد پزشکان در آمد ماهانه چند ده میلیونی داشته باشند. کمتر از پنج درصدشان ماهانه به سی میلیون می رسند و درصد بالایی از آنها (نود درصد) ماهانه حدود ده میلیون و برخی هم کمتر در خیلی از کشور های دنیا هم متداول است که در آمد پزشکان دو برابر مهندسان همتراز است. مثلا یک مهندس اگر پنج میلیون در آورد طبیعی است که پزشم ده در آورد. در مورد آن درصد کم بیست میلیون به بالا و درصپچد نادر صد میلیون به بالا هم که در هر طیفی بگردید داریم. آیا مهندس عمران نداریم که ماهانه چند صد میلیون داشته باشد آیا مهندس صد ساز یا کارخانه دار یا وکیل یا دفترخانه ثبت دار یا یا حتی سالن آرایشگاه و زیبایی دار و سوپر مارکت بزرگ نداریم که ماهانه به چند صد میلیون هم راضی نباشند.
البته همه دارایان باید دستشان به دل بینوایان برسد و خود خواسته از در آمد بیش از اندازه که نیاز ندارند چشم بپوشند و این به خیر نزدیک تر است. اما به هر حال این همه تبلیغ منفی علیه یک طیف از جامعه کتری عاقلانه نیست و جز تفرقه و کینه و حرف هم نفهمیدن و فروپاشی اجتماعی به دنبال ندارد..
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
حسادت پزشک با پزشک دیگر را امروز متوجه شدم که وقتی عکس و ازمایش پزشک دیگری دستورش داده شده بود به علت پر بودن نوبت پزشک اول نتایج را نزد پزشک دیگری نشان دادم که با کمال بی میلی و بی رقبت و بی انگیزه حتی نگاه درست و حسابی به آزمایشات نکرد و دست اخر حتی دارو را هم‌ننوشت . عمق حسادت بین‌پزشکان در بیمارستانها و مطب ها بی داد میکند در صورتی من تا حالا فکر میکردم سواد پزشکی اخلاق هم میاورد . ان از افرادی که شعار اخلاق دادند وارد سیاست شدند گرفتار شدند این از پزشکانی که فرهنگ سازی در جامعه نشده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
یه لحظه فک کردم نوشتی "فردوسی پور" فرمود
کاپیتان شهبازی عزیز به شهادت شاهدان عینی ان خلبان با تجربه و با شرف اوکراینی تمام تلاشش را کرد تا هواپیما روی منازل مسکونی مردم نیفتد تا انسانهای بیگناه بیشتری کشته نشوند. حال شما میگویی احتمالا کشته شده بوده؟لطفا ۳۵ سال سابقه خود را بیش از این در معرض قضاوت مردم قرار نده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
من به عنوان یک پزشک از سازمان مالیات که برای نصب نکردن کارتخوان زیاد سخت گیری نکرد و جریمه دو درصدی را برای من و همکاران تعیین کرد بسیار تشکر میکنم و آرزوی طول عمر برای این عزیزان دارم. بنده هم جریمه 2 درصدی رو با کمال میل میپذیرم و از نصب کارتخوان انصراف میدهم. در ضمن دو درصد درآمد یک میلیون تومانی بنده در ماه میشود بیست هزار تومان که پرداخت خواهم کرد.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
درود به شرافت و شجاعت ان خلبان اوکراینی که با اینکه میدانست لحظات اخر عمرش است و بزودی سقوط خواهد کرد باز شجاعانه هواپیما را به خارج از مناطق مسکونی هدایت کرد.او قهرمان من است خدایش بیامرزد
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
خداییش خیلی هنر کرد دو تا موشک بهش خورده ولی در منطقه ای فرود اورد که تقریبا خالی بود . مردانگی را باید یاد بگیرند و مسولیت پدیر باشند حتی در موقع مرگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
سی ان ان در توییتر به نقل از مقامات اوکراینی نوشته بود که موشک دقیقا به کابین خلبان برخورد کرده و اولین نفراتی که کشته شدند خلبان و کمک او بوده اند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
شما فکر کنم پشت کنکور پزشکی موندی که انقدر داری حرص میخوری! این کامنتای بیربط چیه میزاری؟ اولش رو که میخونیم دیگه ادامه نمیدیم خودت رو خسته نکن پشت کنکوری عزیز
جهت اطلاع کاپیتان شهبازی با ۳۵ سال سابقه موشک معادل فارسی راکت میباشد.اینکه بگی موشک مبوده راکت بوده مثل این میمونه که بگی این کامپیوتر نیست رایانست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
موشک معادل فارسی میسیل است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
استMissile واژه موشک معادل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
موشک با راکت متفاوته، چیزی که ایران زد موشک بود، چیزی که غزه میزنه راکته
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
اونها که میگن معادل فارسی میسایل میشه موشک میشه لطف کنن معادل فارسی راکت رو هم بگن؟
این بازی با کلمات هست. حالا راکت خورده یا میسایل! چه فرقی میکنه. مساله اینه به دلیل نقص فنی سقوط نکرده. کاپیتان شهبازی هم بهتره با کلمات بازی نکنن و بگن احتمال سقوط با موشک مجاورتی رو درنظر نگرفته بودند مثل خود من!
بياد اينجا ما خلاصش كنيم
راحت شه زبون بسته
خرما شیرین است ولی فلفل تند است.
کاش یک برگ درخت در کانادا بودم اما یک ایرانی نبودم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
هر چیز که اندر پی آنی آنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
ایرانی بودن فقط به شناسنامه نیست، بع غیرت ملی هم هست، نگزان نباش شاید ایرانی نباشی، حالا کحایی هستی بحث دیگه‌ایه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
ابله برو دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
ناشناس ۲۳:۰۶ دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
خوشبحالت.همون برگهایی که بچه ها با یک تکه چوب توی وسطش کباب برگ درست میکنن.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
روزى كه آدمى آنچه را با دو دست خود پيش فرستاده ا
.مى بيند و كافر مى گويد: اى كاش من خاك بودم
آیه 40 از سوره النبا
میگم خر مطیع تر هست یا گوسفند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
گوسپند
سایه جنگ برطرف شد،
ترامپ فارسی توییت میزنه
حالا دیگه نوبت بهونه واسه احمدی نژادی هاس
روح گوبلز تو کالبد کاپیتان شهبازی حلول کرده. کاپیتان رها کن
نیروهای نظامی ما قدرت ایران را جهانی می کنند ولی دیپلمات های ناپخته ما ان را خراب می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
ادعایی بی پایه و اساس است این سخن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
پرچم امریکا خیلی ناراحتی که امریکا جونتون جرات نکرد پاسخ بدهد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
این منفیها همون گروهی هستند چند ده نفر که طبق قرار در گروهها وکانالها وسایتها سرک میکشن ونظر منفی میدن تا نشون بدن که زیادن .گول نخوریم
مثبتها وقتشان را سرگرم الافها نمیکنن.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
از الاق نوشتنت معلومه که بیسواد سهمیه ای هستی
اصلاا این اقای عباسی نمیداند بهصی از موضع عات تو این کشور قابل بحث وقابل گفتمان نیست و به مثداق همان جریان هولاکاست میباشد چون این گفتمان مرتد هست ومن چیزی نمیدانم با درود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
بابا یه کن فارسی بنویس
درست نماليده !
ان پی تی هم بین دولت ها است ولی وقتی همسو با چند کشور خاص نباشی می روی زیر تحریم
اقای دژپسند بهانه های شما کارایی ندارد
از بس ذوق ورود پسر ملکه را داریم خبر را دوبار گذاشتی. ممنون
اقای هاشمی نهاد حاکمیتی را با یک فرد یکی نکنید برای اسکان دادن لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
هاشمی دنبال فتنه انگیزی است
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
راستی این همه کاخای بجا مانده از دوره پهلوی را چه کسانی الان استفاده میکنند.یک کمی هم شفاف اینها را برای مردم گزارش بدید بدنیست اقای فتاح تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.
آفرین به کاپیتان شهبازی.حرف مرد یکیه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خجالت اور است ان حرف های وزیر خارجه با اینکه خیلی هم ادعای بلد بودن داشتند ولی از خیلی وقت پیش معلوم شده بود ......
ذالنور جان نفس شما از جای گرم در میاید جایتان گرم است ومن هر چه منویسم یا شما نمیخوانی یا جناب تابناک سانسور میکند مردوم از نفس مثل اسبی که چهار نل رفته از نفس افتاده اند چشمشان به دنبال حضرت ازرائیل هست تا جانشان را بگیرد وخلاص شوند
فکر کنم ۳۵ سال سابقه ی این کاپیتان در پرواز با هواپیما نبوده
فکر میکنم ایشان به فضا سفر هایی داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
بنده هم با تحلیل ایشون موافق نیستم ، ولی این دلیل نمیشه سوابق شون رو زیر سوال ببرید و مسخره کنید
ایشون حداقل در یک فقره حان صدها مسافر رو نجات داد و بدون چرخ هواپیما رو سالم نشوند
اون وقت من و تویی که معلوم نیست هیچ کار مثبتی انجام دادیم اومدیم تمیخر می کتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
کسی که از موشک اطلاعاتی ندارد بیخود می کند اظهار نظر می کن توکه نمیدونی موشک مجاورتی چیه چرا اومدی اظهار نظر کردی الان هم که دیگه هیچ اعتباری نداری
با توضیحات آقای هامی بیشتر روشن شد که نه کاخ ها از بین رفت نه کاخ نشینان!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
بیشتر هم شدند سری به لواسانات بزنید تا ببینید کاخ نیاوران در برابر آنها هیچ است
مجاورتى مثل تفنگ ساچمه پخش كن يا شاتگان بزبان فرنگى براى اشياى پرنده در حال حركت استفاده ميشه
موشك مثل آر پى جى مانند تفنگ گلوله زن كه براى هدفهاى ثابت و كم سرعت خوبه
طبيعتا اكثر موشكها ( راكت ها ) ضد هوايى مجاورتى هستند چون شانس برخورد بالا تره
در ضمن خلبان پرواز هم اشتباهى موتور سالم را خاموش نكرده
خدا همه را بيامرزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
کف دستش را بود کرده بوده که حمله نظامی بهش میشه که موتور خاموش کنه؟ حالا می خواهید بندازید گردن خلبان دوباره؟ اونم در این حادثه ای که اینقدر تابلو هست
عجب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
شهردار تهران رو بذارن مسئول هواپیمایی که بره از این به بعد هواسر بیاره برای پرواز مثل دوچرخه هایی که آورد برای تهران
متاسفانه مشابه سخنان جناب دکتر عباسی را چندین ماه قبل از بزرگواری دیگر شنیدیم وخواندیم لذا تکذیب مطلب در ذهن خوانندگان آن نمیتواند تاثیر مثبتی بگذارد . مشکل آنجاست که تا زمانیکه همین جناب دکتر قصد تکه وپاره کردن دیگران را دارند از هوادارانشان صدای اعتراضی شنیده نمیشود اما امروز که بجای زدن جوالدوز به دیگران بخودیها سوزن میزند خیلیها را برنمیتابد
سال 1372 معاون ریس جمهور وقت بودم. به پیشنهاد تعدادی از دوستان و آقای ... برای خرید ملک به کانادا رفتیم. در تورنتو حدود 1 ماه مشغول گشت و گذار و تفریح بودیم و هر کداممان چند ملک ویلایی خریدیم. من پیشنهاد دادم حالا که تا اینجا آمدیم مدرک دکترای خود را هم بگیریم. ... زیر بار نمیرفت و میگفت من از آمریکا مدرک دکترا خریدم بهتر هست برای گرفتن مدرک به آمریکا بریم چون اونجا مدرکش در ایران اعتبار بیشتری داره.

اما من سرسختانه مقاومت کردم و گفتم آمریکا کشور ما را تحریم کرده و درست نیست در این شرایط اقتصادی کشور خرج اضافه روی دست بیت المال بگذاریم. در نهایت همه دوستان با نظر من موافقت کردند و هر یک با پرداخت 800000 دلار یک مدرک دکترا خریدیم. به قدری خوشحال بودیم که حد نداشت چون از این به بعد دیگر همه ما را دکتر صدا میکردند.

در نهایت سوار هواپیما شدیم و به طرف امارت حرکت کردیم. در میانه های اقیانوس اطلس بودیم که موشک به بدنه هواپیما برخورد کرد و بدنه آن را به اندازه یک توپ تنیس سوراخ نمود. وحشت همه مسافران رو فرا گرفت. در همین زمان که همه نگران بودند ... پای خود را در سوراخ ایجاد شده در بدنه هواپیما فرو کرد و جان همه را نجات داد.

من پس از بازگشت به تهران این موضوع را برای ریس جمهور وقت تعریف کردم و ایشان بسیار خوششان آمد و گفتند حیف است که فردی با شجاعت بیکار باشد و ما به فردی با شجاعت ایشان برای درآمد زایی و فروش سیم کارت های 5 دلاری به قیمت 1000 دلار به مردم نگون بخت نیاز داریم.

ایشان درآمد زایی خوبی با فروش سیم کارت داشتند و خوشبختانه پله های ترقی را طی نمودند و فرزند ایشان نیز با کمک ایشان توانست چندین شرکت مخابراتی با پول بیت المال به نام خود تاسیس نماید در حالی که تنها 17 سال سن داشت.
اقای جوادی آملی حالا منظور شما چیست?
بیداری پس از چهار دهه که کمر مردم زیر ربا شکسته و فقر از در اصلی وارد شده و ایمان همزمان فرار کرده که اجماع فقر و ایمان فقط در اولیا خدا میسر است نه شما و ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
چه عجب بالاخره ایشان هم یک حرفی زدند !؟
هر چند زیاد تفاوتی نمی کرد ، اگر مثل همیشه مصلحت می کردند
و سکوت می کردند
پرنس چارلز ایشان در زمان شیخ ریس دولت اصلاحات سفری مخفیانه به ایران داشتند اما گویا اینک در زمان شیخ کلید ساز هم سودای سفر به ایران دارند.
دیشب خواب دیدم فردی با 290 حلقه انگشتر عقیق به طرف من می آید . بسیار ترسیده بودم. او یک حلقه انگشتر عقیق که از همه بزرگتر بود به من داد. گفتم این برای چیست. گفت این برای این است که تو نماینده مجلس میشوی. گفتم چرا این از بقیه بزرگتر هست. گفت چون تو ریس مجلس میشوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
از قدیم گفتند: خواب زن چپه . خخخ
چرا یه بار برای همیشه این امریکا ستیزی رو به رفراندوم نمیزارید تا نظر کل جامعه معلوم بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
ان کسی که در دهان شما رفراندوم انداخته اعتقادی به ان ندارد و برای پرت کردن حواس ها گفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
رفراندوم ؟؟؟ رفراندوم مربوط به کشورهای مردم سالار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
حرف درست و منطقی و عادلانه ای است
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
راهکار اصولگرایان در باب جلوگیری از طلاق را دیدید ؟ طول دادن زمان طلاق با در نظر گرفتن سقف طلاق در هر شهر با ذکر نوبت و زمان و یا در صورت پر شدن اجرایی آن در شهر مجاوری که کمتر طلاق صورت میگیرد . اما هیچوقت نخواستند راهکار علمی را قبول کنند . علم‌میگوید توسعه اقتصادی استان به استان باید متوازن باشد ‌ . توسعه آموزش فرهنگی و رشد و شعور سیاسی و اجتماعی مردم باید روشنفکرانه باشد . یعنی جامعه از نظر سطح فکری به دوران ماقبل تاریخ برنگردد .
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
ناشناس 23:04 نگران نباشید. احتمالا در راستای اشتغالزایی این تصمیم گرفته شده. از این به بعد لابد دفاتر اخذ نوبت طلاق در ماه جاری به صورت تضمینی افتتاح خواهد شد که با اخذ مبالغی نااااچیز برای شما نوبت خواهند گرفت. البته واضح و مبرهن است دفاتر فوق الذکر ملزم به نصب کارتخوان و پرداخت مالیات بر درآمد و عوارض و ... خواهند بود
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
یعنی انتظار داری بعضی از سر سفره پاشند به شما بگند بفرما
شهبازی شهبازی ،،
تو گند زدی حسابی..!!
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
ادب داشته باشین لطفا و یکم در مورد حرفی که ایشون زدن تحقیق کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
شهبازی! فکر کنم خلبان کایت بودی!
من در مورد طب سنتی و ادعاهای درمانی آقای تبریزیان تخصصی ندارم اما با دیدن صحبت های ایشان و ادعاهایی که برای درمان همه بیماری ها داشتند و تجارتی که با فروش مواد عطاری راه انداخته اند فهمیدم که ایشان یک کذاب هستند.

من قاطعانه از طب نوین حمایت میکنم البته نه به شکلی که در ایران و برای پرکردن جیب پزشکان و شرکت های دارویی هست بلکه به آن شکلی که در سویس، آلمان، ترکیه، انگلستان، کانادا و کشورهای اسکاندیناوی ارائه میشود و هدف اولیه اون پیشگیری و درمان انسانی هست نه خالی کردن جیب بیماران.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
شما یک چند ماه در کانادا زندگی کنید بعد از سیستم درمانی آن حمایت کنید. اگر برای دیدن یک پزشک متخصص 4 ماه در نوبت باشید (آنهم اگر پرشک عمومی تشخیص داد که لازم به ارجاع به متخصص است) آن موقع قدر سیستم پزشکی ایران را میدانید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
لطفا تا اطلاع ثانوی از ارائه هر گونه خدمات پزشکی و درمانی و داروخانه ای
به این جناب طبیب !؟ اسلامی قلابی خودداری گردد
تا خودش به غلط کردم بیفتد
مملکت سراسر متناقض.
شورای نگهبان تایید می‌کند حاکمان فعلی فاقد صلاحیت اند.
حاکمان میگویند آن شورا شخصی و جناحی عمل میکند.
رییس جمهور پس از حاکمان واقعی از امور باخبر میشود
او می‌گوید کسانی با در اختیار گرفتن پول و قدرت همه کار میکنند
مردم در فقر و تورم غوطه میخورند و بانک مرکزی می‌گوید همه چیز در کنترل است.
دولت داعیه رابطه مناسب با جهان دارد و در خارج کسی نفت ایران را نمیخرد و حتی یک کشور درست پیدا نمی‌شود با ابران روابط عمیق داشته باشند. همه از ایران برای امتیاز گرفتن از آمریکا استفاده می‌کنند.
طنز تلخ حاکمان و ملت مظلوم ایران ادامه دارد،
پس مطلب مربوط به کاپیتان شهبازی کو؟
دیگه خراب کردی کاپیتان با ۳۰ سال تجربه !!!
محسن هاشمی: شورای نگهبان که در کاخ فرح است

خ خ خ

پس اون همه شعار برای مبارزه با کاخ نشینی همش کشک بود

خیلی زیباست. تنها پس از 2 سال از گذشت انقلاب اشرافیگری به همان وضعیت قبل از سال 57 رسید تازه با این رویه که وضع مردم عادی بسیار بدتر شد و اقتصاد کشور هم فلج و ورشکسته شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
مرگ خوبه برای همسایه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
جالب انکه همشون در کاخها نشسته اند
و از کاخ نشینی بد می گویند !؟
فرق موشک وراکت چیست؟
من سال هشتاد وشش کارگر بودم هم صاحب خانه شدم هم ماشین ...چه اشکالی داره دوباره آن مسئولان برگردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
سال ۷۸با حقوق شرکت دولتی هم زمین خریدم هم خانه ساختم هم‌ازدواج کردم . یعنی تورم تحت کنترل بود
وقتی که سیاست چندین ساله وزارت بهداشت کم نگه داشتن تعداد پزشک در کشور باشد مردم به پزشکی تبریزیان روی می آورند.
آقای توکلی زیاد حرف میزنه و من تا حالا عملکرد مثبتی از ایشان به خصوص در دوره ای که در مجلس بودند ندیدم و ایشان همیشه حافظ منافع شرکت نفت، خودروسازها و پزشکان بوند مثل سایر نماینده های مجلس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
اگر پای صحبت های ایشان نشسته باشید اصلا متوجه نمی شود ایشان چه می گویند
ما به بعضی از هم وطنانمان حق میدهیم که با ایده تعامل با غرب مخالف باشند. اما نمیشود هم خدا را بخواهند هم خرما را . نمی شود هم مخالف مذاکره باشند و هم وقتی زمان انتقاد از کاستی ها فرا میرسد به عنوان اولین منتقد بر سر دولت داد بزنند. مخالفان مذاکره باید کم حرف ترین ، راضی ترین و قانع ترین افراد در مقابل رییس جمهور باشند . فعلا که چنین نیست .
دنیا برای فرهنگ ایران ارزش قائل است ولی در داخل..‌.
واویلا احمدی‌نژادی ها یعنی بازم هاله نور این بار میخاد از مجلس دربیاد چه مجلس نورانی و درخشانی بشه اون مجلس
دیگه اون مجلس مجلس نیست چلچراغه
آقای شهبازی از ملا نصر الدین پرسیدن ملا چند سالت هست جواب داد چهل سا ل بعد از ده سال از او پرسیدنملا چند سال داری جواب چهل سال گفتن ده سال پیش گفتی چهل سالم است گفت اچهل سال بعد هم بپرسید بازم خوااهم گفت چهل سالم هست حرف مردیکی است اونیکه ذده اقرار کرده وسرموشک آنجا پیدا کردن بازم شما چیز دیگری میگویی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
کلا در این سیستم ، اعتراف کردن به اشتباه
مثل خودکشی سخت است !؟
میگم درآمد ماهانه یک ماله کش ماهر الان چقدر هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
ماله کش داریم تا ماله کش . ماله کش داریم وقتی از روی پرچم رد میشه به بقیه هم تشویق میکنه تو هم رد شو . یعنی تو هم‌مثل من عقلت را تعطیل کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
بستگی داره چیو بخاد مال کشی کنه باید اول محل را ببینه بعد قیمت بده
کاپیتان شهبازی: هنوز می‌گویم هواپیما را با موشک نزده‌اند!!!!!!!؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
صاعقه زده ؟ . میدونی تمسخر برای بازماندگان این کشتار چقدر سخت هست .
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
خوب راست میگه دیگه!
موشک نبوده،راکت مجاورتی بوده!میفهمی؟مجاورتی!!!
لوک خوش شانس
اسحاق جهانگیری
زندگی در ایران
کاپیتان !! از موشک هیچ چیز نمی دانی . شما یک مورد مثال بزن که موشک به هواپیما خورده باشد . موشکهای رهگیر تقریبا همگی با کنترل تناسبی هستند و هیچگاه به هدف پرنده نمی خورند و تقریبا همگی علاوه بر فیوز در سر خود فیوز تناسبی دارند و با آن منفجر می شوند . بنابر از اینکه شما یک هویی. متوجه شدی که مجاورتی بوده و سر حرفتان مانده اید نمی دانم از چه چیز شما است ؟
اقا یه پیشنهاد, این شیخ تبریزیان رو بگیرید کورش کنید بعد پیراهن محبوبشو بهش بدید تا بماله روچشمش اگه خوب شد معلومه که به قول خودش مومنه واگه نشد بازهم به قول خودش کافره ....با یه تیر دونشون می زنیم....
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
چرا کورش کنند . اینکار گناه داره . چند تا قمه به سرش بکشن ببینند که با اراده خودش درمان‌میشه یا نه .
پس بگو برخی آقایان کاخ نشین هستند به همان منظور به نامه های ارسالی وشکایتی جواب نمیدهند
آقای ذوالنور عزیز ای کاش اینقدر دشمن ملت نبودی. مصاحبه ظریف را کامل نخواندی . شاید هم نمیفهمی یا خودت را به ندانستن زده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
مامور است وعذور
با قدرت رسیدن جناح اصولگرا بدون رقیب سیاسی را تبریک عرض میکنم . از همین‌حالا جشن پیروزی با رای اقلیت جامعه . لذا با شعارهای بهبود وضیعیت زندگی و معیشتی و بیکاری و از بین بردن تورم . رشد اقتصاد . رشد فرهنگ . رشد تولید ..... با کدام الگو و کدام برنامه ؟
چه چیزی باعث شده تا هر روز یکی مثل تبریزیان ظهور کنند؟ .روزگاری به این دلخوش بودیم که کم کم بساط خرافه و خرافه پرستی در حال جمع شدن است ! ولی این سالها هر روز مثل قارچ به تعداد اینها اضافه میشود .

بهترین راه اینست که کورشان کنند و پیراهن محبوبشان هم در اختیارشان قرار دهند . تا سیه روی شود هر که در غش باشد.
تبریزیان: درمانِ کوری مالیدنِ پیراهنِ محبوب بر چشم است؟!
جناب آقای محسن هاشمی ،متاسف هستم که به شما ،و افراد شورای شهر تهران رای دادم ؟‌در این چند سال بجز افزایش عوارض ،و هزینهٔ‌ حمل پسمان یا همان طلای کثیف ، چه کاری برای شهر انجام داده اید ؟،، بازنشسته ای که حقوق ۲/۷ میلیون تومان در ماه میگیرد ،‌و سالمند ،و بزرگ خانواده است ، با اینکه مشکل معیشت دارد ، نه یارانه و نه کمک هزینهٔ معیشتی میگیرد ، چگونه این ارقام سنگین عوارض ،و حمل پسمان را پرداخت نماید ؟ ویا فکر نمیکنید این پول زور است ،و مردم ناراضی ،، پول زوری که مردم ناراضی باشند حرام است ؟،بخشی از مردم شهر تهران را قرنطینه نموده اید که فقط پولدارها میتوانند در این بخش تردد کنند ؟ اهالی ساکن چه گناهی کرده اند ؟ که حتی داخل محدودهٔ زندگی شان حق تردد نداشته باشند ، بخشی که بیش از نیمی از ساکنان آن جزیی از قشر پایین جامعه هستند ؟ پس لااقل آزاده باشید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
شما هنوز در حال رای دادن هستین؟
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
حتما منظورت از پسمان ؛ پسماند است
شهبازی باید واضح بگوید آیا حمله بقول خودش راکتی به هواپیمای مسافربری اکراین عمدی بوده؟ توسط چه کسی یا چه دولتی این حمله مرگبار انجام شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
کلباسی جان پاشو برو بخواب صبح زودتر بیدار شی بقیه مشقاتو بنویسی.بدو گلم
ناشناس
| Canada |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
دولت که خودش سه روز بعد فهمید!
من یک موی کوخ نشینان را با کاخ نشینان عوض نمی کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
ولی ما عوض کردیم وشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
من عوض میکنم
دمت گرم کاپیتان، الان اگه اظهار نظر شما نبود، ما نمی دونستیم چطوری طیاره سقوط کرده!!
به نظرمن هم به هواپیما موشک نزدند هواپیما را به موشک زدند!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
باور کن اگه این حرفا زودتر زده بودی بهنرین توجیه را به مسولان داده بودی که بگویند خلبان اینکاررا کرده اما حیف که دیر گفتی
اینکه کاپیتان شهبازی میگه احتمالا خلبان و کمک خلبان کشته شدن نشون میده که خلبان و کمک خلبان زنده بودن و سعی در نجات هواپیما داشتن که به موشک دوم گرفتار شدن.
وقتی هنوز هیچ اطلاعاتی اعلام نشده چطور استدلال میکنن که خلبان کشته شده ؟
تورا به خدا یه گزارش در مورد کوهها و معادن بنویسید که توسط عده ای غارتگر در حال نابودی است در اطراف یزد و کرمان تمام خاکهای معدنی رو به اسم صادرات ، غارت میکنند
همه میدونن که دفتر سوانح هوایی صلاحیت رسیدگی به حادثه هواپیما رو نداره. چون یک نهاد مستقل نیست و مدیرش رو رییس سازمان هواپیمایی تعیین میکنه. طبیعتا دفتر سوانح هوایی هرگز سازمان بالادستی خودش رو زیر سوال نمیبره و همه تقصیرها رو از گردن سازمان هواپیمایی پاک میکنه .
همونطور که در سقوط هواپیمای شهرکرد سعی داشتن همه تقصیرها رو به گردن خلبان مرحوم حجت اله فولاد بندازن . همه داده های هواپیما رو گلچین کردن تا نشون بدن خلبان مقصر بوده و کوه رو ندیده (!) ولی بعدها مشخص شد که هواپیما یخ زده بوده و خلبان همه دستورالعمل ها رو دقیق اجرا کرده ولی به علت موثر نبودن سیستم یخ زدا نتونسته هواپیما رو کنترل بکنه. و در واقع مقصر اصلی حادثه سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل صدور اجازه پرواز در شرایط نامساعد آب و هوایی و استفاده از هواپیمای نامناسب بوده.
شرط تاهل برای مسکن ملی عادلانه و منصفانه نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
شرط تحمل بوده بعد شده شرط تاهل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
آفرین
بیایید به اصولگرایان و تندورها رای بدهیید که خیابان و دانشگاه و اتوبوس و مترو و تاکسی را مردانه و زنانه کنند . حجاب را اجباری کنند . زنان نصف مردان دیه و حق و حقوق بگیرند . بیایید رای دهیید که زنان حق وزیر شدن ندارند . اقتصاد را زمین‌گیر و تحریم کنند . بیکاری و گرانی با اقتصاد تحریمی رشد نکند . علم پزشکی را تمسخر کنند . آرایش و زیبایی را بی اهمیت و جلو گیری کنند . دمکراسی را و نماینده را خودشان انتخاب کنند . ...... انتخابات فرمایشی و نمایشی تا چند سال چند سال .بس نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
حجاب را امثال اقای روحانی اجباری کردند.شما با سن بالای ۵۰ سال حتما به خاطر داری دوست عزیز.اصلاحطلبانی چون عباس عبدی و معصومه ابتکار سفارت امریکا را اشغال کردندو.... امروز انها فهمیدند که اشتباه فکر میکردند و به یک بلوغ سیاسی رسیدند.اصولگرایان نیز نیاز به اداره کشور و رسیدن به بلوغ سیاسی دارند تا در ان کوره راه ازمایش سخت پس بدهند و نیروهای خود را غربال کنند.بنابراین ادعای شما رد میشود.در دموکراسی نوبت به همه میرسد تا هر چه در چنته دارند نشان بدهند.ادعای دموکراسی هر شب شما با مطالب اینچنینی تناقض دارد.بعد از نوبت اصولگرایان البته باید نوبت به ملیگرایان و دیگران هم برسد تا خودی نشان بدهند.در نهایت این ملت است که تصمیم میگیرد کدام گروه بهتر خواست انها را براورده میسازد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
رای نمی دهیم
تا دقیقا اینها بیایند
و اینکارها را دوباره بکنند
و تکلیف مان برای همیشه روشن شود
سعدی فرماید :
تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد.
به ما گفتند روزی شما را ذات اقدس مقرّر کرده است
ولی مسئله این است که چرا یکعده نجومی بگیرند و یکعده ذره ای حقوق بگیرند

































+
سبحانی- جای شگفتی است که ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس رد صلاحیت شده اند، کاش این رقم را اعلام نمی‌کردند:
باز هم پیشنهاد مخفی کاری و ماله کشی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
در پایان گفتند : احتمالا از مسامحه شورای نگهبان بوده !؟
یعنی ، خواستند تا شرایط را سخت تر کنند !!!؟؟؟
واقعا خسته نباشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
نگران نباشید راه یافتگان جدید که الان حامی مستضعفین و پا برهنگان هستند نیز بعد از دو دوره سرنوشتان همین است.
دستت درد نکنه کاپیتان شهبازی!
آخیش خیالمون راحت شد،ما فکر میکردیم موشک بوده که هواپیما رو زده،نگو راکت مجاورتی بوده!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
خخخخخخ
با تیرکمون زدن حالا چه فرقی داره
به نظرم باید تبریزیان را به جرم دخالت در علم پزشکی محاکمه کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
به جرم کمک به شیوع سونامی سرطان و برهم زدن نظم عمومی
ظاهرا حضرت ایت الله وصیت نامه امام ره را نخوانده اند که ملاک وضع فعب افراد است . نماینده ای که رات خواری کرده مدافع ضد انقلاب شده فساد را تزویخ و خود مفسد اقتصادی شده رد صلاحیت نهایت محبت است اینان باید دز میدان وسط شهر اعدام بشوند که به مزدم خیانت کزدنئ
یکی این کاپیتان شهبازی رو ساکت کنه ... حرف نزنی نمیگن کاپیتان نیستی..!!!
یکی به این شهبازی نادان بگوید که ماست مالی نکند بهر حال هواپیما سرنگون شده است چه با راکت مجاورتی یا موشک ،چون اظهار نظر ایشان مبنی بر نقص فنی بوده و نه نوع وسیله اصابت کننده
كسي مجبورت نكرده إظهار فضل كني. اگر حرف نزني سنگينتري
خداییش اول که خبر شنیدم پیش خود گفتم خب حتما نقص فنی بوده. ولی وقتی نظریه های کارشناسی پخش شد مطمئن شدم عامل سقوط نقص فنی نبوده.
خدا را شکر که کاپیتان شهبازی همیشه توی مطبوعاته و پشت فرمان هواپیما نیست.
راستی ایشان کاپیتان کدام تیم ورزشی هستند؟
چون اگر با شبیه ساز هم پرواز یاد گرفته بود این فرمایشات را نمیکرد
من بر خلاف ان بنده خدا که میگوید میخواستم در کانادا برگ باشم و ایرانی نباشم
این حرف غلط است ایرانی بودن برای من افتخار است این ایران نیست که بد است بلکه گیر مسولین بسیار بدی افتاده باید دعا کنیم.
متاسفانه این اقای شهبازی هنوز از بابت باز نشدن چرخ جلوی هواپیمای ۷۲۷ ،پرواز مسکو به تهران دارد همه گونه بهره برداری می کند .
اول اینکه باز نشدن چرخ جلوی هواپیما مشکل خیلی جدی و اساسی ایی نیست ، سه سال قبل از این حادثه در شیراز همین اتفاق افتاد و خلبان هواپیما را به سلامتی فرود اورد و اینقدر تبلیغات و پروپاگاندا نکرد .
مطلب دوم اینکه سرخلبان اون پرواز ،کاپیتان عقدایی بودند که مسئله را مدیریت کردند و خلبان شهبازی خلبان دوم پرواز بودند ولی تا امروز همه جا جار زدند که کا ایشان بوده ! به همین دلیل هما عذر ایشان را خواست و هیچ شرکت هواپیمایی دیگری حاضر به استخدام ایشان نگردید .
متاسفانه هر وقت حادثه ایی اتفاق می افتد بی بی سی و دیگران برای سرپوش گذاشتن روی حقیقت با وجود اساتید بسیاری که در صنعت هواپیمایی هستند به سراغ ایشان می روند ؟!
ایشان بهتر است نسبت به عوام فریبی ایی که کرده است از مردم عذرخواهی کرده ،کمی به مطالعه پیرامون مسائل هواپیمایی پرداخته واجازه بدهد سایر خلبانان که از اساتید بزرگ این صنعت هستند اظهار نظر نمایند .
طرف خورد زمین برای اینکه ضایع نشه تا خونه سینه خیز رفت. از فردا هم تا حال حاضر همینجوری سینه خیز میره.
بهتر نیست جناب کاپیتان شهبازی بجای آموزش اینکه " راکت مجاورتی با موشک فرق می‌کند " اعلام کنند که اشتباه کرده اند. چرا برای مسئولین ما اذعان به اشتباه و پوزش طلبی اینقدر سخت شده. چقدر خودبینی و عجب!!!!!!!!!!
کاپیتان شهبازی... دیروقته... خوابت میاد برادر.... یه چیزی... بوس... لالا... خوب بخوابی
کپتان جان جان کپتان بسه دیگه سطح هوش و دانشتو بیشتر از این به گند نکش...............
اقای شهبازی به شعور مخاطبین توهین نفرما صحبت از اصابت پرتابه های جنگی از زمین به هواپیما است موشک یا راکت جنبی یا گلوله چه فرقی میکند شما واقای عابدزاده و....این مسئله قویا ردکردید
گالیله به خاطره ادمایی مثه کاپیتان سوزونده شد
لطفا کاپیتان شهبازی بگویید بره یک مقدار استراحت کنه و دیگه نیاز نیست برای سی سال دوم کار کنه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی