بازدید 31093
۷

توصیه ظریف به ترامپ در پاسخ به «نه مرسی!»

وزیر خارجه کشورمان به توئیت رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 26 January 2020

به گزارش «تابناک»، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران صبح امروز (یکشنبه) در توئیتی خطاب به ترامپ که درباره اظهارات او در خصوص مذاکره با آمریکا توئیت کرده، خطاب به رئیس جمهور آمریکا با انتشار بخشی از مصاحبه اخیرش با اشپیگل نوشت: «دونالد ترامپ بهتر است به جای عناوین خبرهای فاکس نیوز و مترجم های فارسی زبانش، اظهارات و تصمیمات سیاست خارجی خود را بر اساس واقعیت ها پایه گذاری کند.برای اطلاع بهتر، او (ترامپ) می تواند مصاحبه من به زبان انگلیسی را در اشپیگل بخواند. اگر تعداد کلمات مصاحبه زیاد است می تواند فقط این بخشی که اینجا آورده شده را بخواند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۷
حالا چی بوده این بخش ؟؟؟
این چطور تنظیم خبریست؟؟
مرد حسابی تو پاسخ ظریف به توییت ترامپو زدی ، خوب اول توییت ترامپ رو بزن ببینیم چی گفته ؟ یهو یه جوابیه چاپ می کنین مردم برای دیدن اصل حرف طرف مقابل باید یرن سراغ رسانه های خارجی ، این که نشد . اول حرف طرف رو کامل چاپ کن بعد هم جواب ظریف رو
جناب ظریف از تلاشهایتان سپاسگزاریم ولی اگر مردم کوچه و بازار و عادی باترامپ نامه نگاری گنند مسئله ای نیست ولی از منظر دیپلماسی روال اینست که همطرازها با هم مکاتبه نمایند. اماده مذاکره با پیش شرط تا حدی برای طرفین ناممکن است . کره شمالی سه بار با ترامپ مذاکره رو در رو انجام داد و همچنان به تولید سلاح ادامه میدهد. میز مذاکره را ترتیب دهید و حضورا گفتگو کنید تا یکبار برای همیشه اختلافات از بین برود..
بدون شک ظریف بهترین دیپلمات همه عمر جمهوری اسلامی است.
یعنی واقعا برای خودم متأسفم که چنین وزیر امور خارجه ای داریم که با همه ظلم های امریکا داره از اونها مذاکره گدایی می کنه
ظریف هم فقط از سیاست خارجی همین تویت کردن بلده
فرصتهارو از دست دادین حالا باید بدوین در حالیکه ملت بیچاره شدن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار