بازدید 7769

آسانسورهای مسکن مهر سقز پلمب شدند

بنابر پیگیری‌ها و مکاتبات فراوان و همچنین بازرسی‌های صورت گرفته از آسانسورهای واحدهای مسکونی مسکن مهر شهرک دانشگاه، هیچگونه اقدامی از جانب ساکنین و یا پیمانکار این واحدها برای حل مشکل صورت نگرفت.
کد خبر: ۹۵۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 24 January 2020

رییس اداره استاندارد سقز با اشاره به اینکه چندین بار تذکر کتبی به پیمانکار و ساکنین آپارتمان‌های مسکن مهر برای رفع نواقص دادیم، گفت: آسانسور این آپارتمان‌ها به دستور مراجع قضایی پلمب شده است.

به گزارش «تابناک»، خالد زرافشان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه استاندارد سازی آسانسورها از نظر این اداره اهمیت ویژه‌ای دارد، عدم توجه به این موضوع مهم امکان بروز هر گونه خسارت جبران ناپذیری را بدنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: بنابر پیگیری‌ها و مکاتبات فراوان و همچنین بازرسی‌های صورت گرفته از آسانسورهای واحدهای مسکونی مسکن مهر شهرک دانشگاه، هیچگونه اقدامی از جانب ساکنین و یا پیمانکار این واحدها برای حل مشکل صورت نگرفت.

زرافشان با بیان اینکه مسکن مهر شهرک دانشگاه سقز دارای ۵۵ بلوک است، افزود: بعد از ۴ بار تذکر به پیمانکار و ساکنین، آسانسور ۹۰ درصد این آپارتمان‌ها با دستور مراجع قضایی پلمب شد.

وی تاکید کرد: ۵ شهربازی سرپوشیده که اقدام به استانداردسازی نکرده بودند نیز با پیگیری ما، نسبت به استانداردسازی اقدام کردند و در حال حاضر تجهیزات بازی آنها استاندارد است ولی هنوز تاییدیه استاندارد برای آنها صادر نشده است.

زرافشان یادآور شد: شهربازی های روباز که تحت نظر شهرداری است بعد از چند مکاتبه و تذکر هنوز اقدام به استانداردسازی نکرده و هیچ اقدام مثبتی انجام ندادند در حالیکه شهرداری ملزم به استاندارد کردن وسایل بازی است.

رییس اداره استاندارد سقز به عدم استانداردسازی شهربازی روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: تنها وسایل بازی ۴ روستای خانقاه، علی آباد، قلعه‌جغه و کیسلان استاندارد هستند و وسایل مابقی روستاها هیچ گونه استانداردی ندارند و تجهیزات و وسایل آنها بسیار قدیمی است.

وی افزود: وضعیت وسایل بازی تعدادی از روستاهای سقز به حدی حاد است که فاضلاب روستا نیز از داخل پارک عبور می‌کند و تعدادی هم تجهیزات و وسایل بازی آنها از فلزات نامناسبی ساخته شده‌ که می تواند منجر به حادثه ناگوار شود بنابراین باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان