بازدید 31608
خبر غیررسمی که هنوز با واکنش فدراسیون مواجه نشده

تکواندوکار دیگر ایران با تغییرتابعیت به بلغارها پیوست

در ادامه موج تغییر تابعیت ورزشکاران ایرانی بار دیگر حرف از تکواندو است و شنیده می شود عضو پیشین تیم ملی تکواندو ایران تابعیت بلغارستان را دریافت کرد.
کد خبر: ۹۵۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 21 January 2020

در ادامه موج تغییر تابعیت ورزشکاران ایرانی بار دیگر حرف از تکواندو است و شنیده می شود عضو پیشین تیم ملی تکواندو ایران تابعیت بلغارستان را دریافت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق ادعای چندین سایت خبری که هنوز واکنشی از سوی فدراسیون تکواندو به همراه نداشته، فرزاد ذوالقدری، ملی‌پوش پیشین تکواندو ایران با حضور در بلغارستان و دریافت تابعیت این کشور برای بلغارها مبارزه خواهد کرد. او قرار است در نخستین گام 29 بهمن ماه در تورنمنت جام ریاست فدراسیون جهانی در کشور سوئد برای بلغارستان مبارزه کند.

پیش از این چندین نفر از ملی پوشان و تکواندوکار ایرانی به تیم های مختلف خارجی و اغلب اروپایی پیوسته بودند که کیمیا علیزاده آخرین نمونه آنها بود! ذوالقدری، کاپیتان پیشین تیم نوجوانان تکواندو ایران بود و در کارنامه خود مدال برنز قهرمانی آسیا، نقره دانشجویان جهان و مدال نقره جام جهانی مکزیک در سال 2015 را دارد.

تکواندوکار دیگر ایران با تغییرتابعیت به بلغارها پیوست

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۸
رئیس فدراسیون چرا استعفا نمیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
اینجا ایران است
خائن خوشبخت !
با این تفسیر همینجوری پیش بریم چند سال دیگه نمایندگان مجلس هم میرن خارج و نماینده کشورهای دیگه میشن
البته چون کیفیت اونها بسیار بسیار پایین هست احتمالش کمه
نتیجه سیاست های اشتباه !!!
زینب خانم گفت هر که می خواهد و از اینجا خوشش نمی آید برود.خب البته از قبل هم داشتند می رفتند ولی هر چه ورزشکار و تحصیلکرده هست دارند می روند (البته چند تا آقا زاده و ... هم قاطیشان هستند) .از بد روزگار همفکران زینب خانم مانده اند و ما که امکان رفتن نداریم چون نه آنقدر استعداد داریم و نه آن قدر مایه دار هستیم که بتوانیم برویم.
من با سیاستهای حاکمیت مخالفم و می دانم حتی مسولان دلسوز این مهاجرت هات نیستند، ولی پشت کردن به وطن و مردم که نقش اصلی را در پروراندن این استعدادها داشته اند، بی انصافی است!
در ورزش حرفه ای این مسائل طبیعی است .بلغارها خدای وزنه برداری هستند و شماره زیادی از وزنه برداران انها هم با تغییر تابعیت به تیم های دیگر از جمله قطر پیوسته اند و همچنین فوتبالیست های برزیلی که با ملیت کشورهای دیگر در تیم های ملی خارجی بازی می کنند.شما باید انقدر ورزشکار پرورش بدهید که رفتن شماری از قهرمانان درجه دوم شما به تیم های دیگر برای شما ضایعه ای نباشد.
اگر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی زودتر قانون اخذ مالیات از مسافران خارج از کشور را تصویب می کردند این اتفاق تلخ نمی افتاد.باز هم خدا را شکر زود این قانون تصویب شد و جلوی این موارد گرفته می شود.
از همه اقشار دارن اینران رو ترک میکنن، مهندسین، پزشکان، تجار، اما ورزشکاران باعث نگرانی شده، عجیبه و البته نشان دهنده سطح دغدغه های مردم و مسولین هست
حق دارند. ورزش حرفه ای سختی های خودش رو داره. کلی سختی بکش آخرش " باید ببازی" مزدته.
در تکواندوچه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابناک جان لطفا یه گزارشی تهیه کن از روسا و مسئولین فدراسیون تکواندو و شطرنج . به نظر من دلیل تغییر تابعیت این افراد بی کفایتی مدیران مسئول این رشته ها است. البته این احتمال هم وجود دارد که مسئولین این رشته ها عمدا با کمپین فشار حداکثری بر ایران هماهنگ باشن و دستوراتی که برای فراری دادن نخبه های ایرانی بهشون داده میشه را اجرا کنند
خدا به همرات.
بهترین کار رو کرد.
دعا کنید ما هم بریم.
مملکت بمونه برای زینب خانم و دوستاش.
وطن فروش
هرجا هست انشاالله خدا کمکش کنه
اتفاقا کار بسیار بسیار خوبی کرده.
چه بهتر اينجا كه ورزش شاملتحريمها شده است
بره که بر نگرده.
چه بر سر مملکت آورده اید که هر کس می تواند می رود(آنهم با تغییر تابعیت!!!)
کار خوبی کرد. از شرایط بد و اخبار ناامیدکننده ایران راحت شد
چیکارشون دارید؟ اجازه بدید مهاجرت کنند، واقع بین باشید شرایط کار و اقتصادی ایران نامطمئن هست، اینها هم جوان

هستند و آرزوها دارند، والله شکم گرسنه و جیب خالی تعصب ملی و وطن پرستی نمی شناسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
کی میگه شکم گرسنه تعصب و وطن پرستی نمیشناسه؟ زمان جنگ ما شکممون گرسنه بود، همه چیز کوپنی بود ولی امثال من که حتی تو میدون محسنی تهران زندگی میکردیم رفتیم جبهه چون اون موقع فکر میکردیم ایران دست ایرانی است ولی بعدا فهمیدیم چه رکبی خوردیم چون عربها با هم یکی شده بودن و به شکار میگفتن بدو و به تازی میکفتن بگیر
برای یک بار شرایط کشور و میزان امید به زندگی و اینده در بین مردم و جوانان جویای کار و دل نگران آینده و زندگی را بررسی کنید.
چرا نروند به چه دلشان گرم باشد تازه این وضع کسانی است که راهی به یک جائی دارند و از متوسطی از زندگی برخوردار و به آینده امیدوار بودند. حالا مقایسه کنید شرایط دیگر جوانان بی کار و تحصیل کرده و مجرد را ......
وقتی سعید خان مهماندوست با بی کفایتی ذوالقدر از مربیگری تیم ملی کنارگذاشته شد باید فکری به حال تکواندوی ایران می شد تا کی ما باید امثال ذوالقدرها را در ورزش و کشور تحمل کنیم
یک نفر پیدا بشود و بگوید به چه امیدی در ایران بماند . رانت ، اختلاس ، پارتی بازی
بی کاری ، مواد مخدر ، طلاق ، گرانی تورم ،
دمشون گرم . ارامش حال و آینده بعد از قهرمانی
اينم از امكانات ايران محروم شد.............
آقای پولادگر که می گفت تا ۳ سال کسی نمی تواند تابعیتش را عوض کند، پس چطور این تابعیت بلغارستان را گرفت؟
ببخشید پولادگر نه ذوالقدر
وااي به كجا رسيديم .
اکثر مردم ایران ورزشکار نیستند ولی عاشق پناهنده شدن هستند
این که نمیشه هر کی هرکاری دلش بخواد داره میکنه باید قانونی تصویب بشه واز تمامی خدمات دولتی و شخصی و زندگی در ایران باید محروم بشن تا هوس دوز و کلک به سرشان نزنه!!!!!!!
حیف شد.
هر کی با ما نیست باید بره مملکت ارث بابامونو
هرکسی که صاحب هنر علم و یا ورزشکار است به نحوی قصد فرار دارد
دستش درد نکنه..................
در تاریخ همیشه آدمهای وطن فروش هست در هر شغل ولباس واز هرقشری اینها هم روش ایران نه بارفتن اینها بدون قهرمان می ماند و.....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل