بازدید 6815
رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت:

عاملان تخریب گاراژ در جنوب تهران دستگیر شدند

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۳ تن از عاملان تخریب گاراژی در جنوب تهران خبر داد و گفت: ۲ تن از متهمان برادر هستند.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 20 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از میزان، رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: ۳ تن از عاملان تخریب گاراژی در جنوب تهران دستگیر شدند.

سرهنگ "رسول محبت" گفت: اواخر هفته گذشته، فرد میانسالی به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی مراجعه و مدعی بود مالک یک گاراژ تعمیرات خودرویی در حوالی خیابان شهید رجایی است و چند نفر ناشناس با حضور در محل کارش، اموال گاراژش را تخریب و قبل از حضور ماموران پلیس از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، وارد عمل شدند و در بررسی‌های اولیه دریافتند که شاکی چندی پیش در یکی از کشور‌هایی اروپایی با فردی به نام " افشین" که در زمینه خرید و فروش خودرو‌های لوکس فعالیت دارد، آشنا شده و مدتی بعد به علت اختلاف حساب و مسائل شخصی، مجبور به ترک شراکت و بازگشت به کشور شده و در یکی از محلات جنوب شهر تهران در گاراژی در محدوده خیابان شهید رجایی فعالیت خود را آغاز کرده است.

سرهنگ محبت افزود: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، شواهد و مستنداتی به دست آمد که حکایت از آن داشت که " افشین " در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شاکی پرونده را با توجه به اختلافات قبلی، تهدید به مرگ و تخریب گاراژش که شاکی پرونده مدیریت آن را بر عهده دارد، کرده است.


وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی مأموران، صحت گزارش شاکی را تأیید و مشخص شد، در شب حادثه چند نفر ناشناس که ظاهرا دو نفر از آن‌ها به گفته خودشان از برادران " افشین " بودند با حضور در گاراژ شاکی، اموال گاراز را تخریب و بلافاصله از محل وقوع جرم گریخته اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده آغاز شد تا اینکه در صبح روز بیست و هشتم دی ماه مخفیگاه متهمان درحوالی خیابان پاسدارن شناسایی و تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت به محل اختفای آن‌ها اعزام و در یک عملیات پلیسی ۳ تن از عاملان این تخریب را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

سرهنگ محبت با بیان اینکه متهمان به جرم خود اعتراف و اظهار داشتند که به دستور برادرشان مرتکب تخریب شده اند، خاطر نشان کرد: هر ۳ متهم پس از تمکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دادسرا معرفی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار