بازدید 5500
۲

تجهیز ۶۰۰۰ اتوبوس پایتخت به زنجیر چرخ

همه ۶ هزار اتوبوس پایتخت مشغول خدمت رسانی به مسافران بوده و مشکلی در تردد اتوبوس‌ها نداشته‌ایم.
کد خبر: ۹۵۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 19 January 2020

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه همه اتوبوس‌های پایتخت به زنجیر چرخ و ضد یخ مجهز شده‌اند، گفت: همه ۶ هزار اتوبوس پایتخت مشغول خدمت رسانی به مسافران بوده و مشکلی در تردد اتوبوس‌ها نداشته‌ایم.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمود ترفع، سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران درباره وضعیت اتوبوس‌ها و توجه به وقوع بارش برف در پایتخت اظهار داشت از شب گذشته همکاران ما در شرکت واحد همه خطوط اتوبوسرانی و عادی را سرکشی و بازدید کرده‌اند.

وی افزود: با همکاری شهرداری مناطق همه مسیرهایی که اتوبوس های تندرو و عادی تردد دارند شن و نمک پاشیده شده و خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداریم.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران ادامه دادبا توجه به اینکه از روز گذشته سازمان هواشناسی وضعیت جوی را برای روز جاری پیش‌بینی کرده بود تمهیدات لازم در اتوبوسرانی در نظر گرفته شد و همه اتوبوس‌ها مجهز به زنجیر چرخ و ضد یخ هستند.

ترفع خاطرنشان کرد: به دلیل تعطیلی مدارس مشکل جدی در مورد شلوغی اتوبوس‌ها نداریم ولی برخی از ایستگاه‌ها ممکن است با ازدحام جمعیت بیشتری همراه باشند و به طور کلی ناوگان اتوبوسرانی حتی در مناطق شمالی تهران در حال خدمت رسانی به مسافران است.

وی گفت: همه حدود ۶۰۰۰ اتوبوس پایتخت مشغول خدمت رسانی به مسافران بوده و مشکلی در ترددهای آنها گزارش نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اتوبوس های مترو صادقیه به ولیعصر فاقد امکانات گرمایشی هستند و داخل اتوبوس ها نیز بسیار کثیف اند ؟؟!!!!
در کشورهای اروپایی که سردسیرتر و پر برف تر از کشور ما هستند از زنجیر چرخ استفاده نمیکنند! از لاستیک مخصوص زمستان استفاده میکنند که برای وسایل نقلیه عمومی کاملا الزامی است و تایر زمستانی از آن تایرهای میخدار که شاید در کشورمان هم دیده باشید متفاوت است و چون فقط جنس متفاوتی دارد. لاستیک چرخ خودرو در دماهای پایین تر از ۷ درجه سانتیگراد تغییر ساختار داده و اصطکاک آن کم میشود لذا بدون بارش هم مسافت ترمز افزایش یافته و خطر تصادف هم افزایش میاید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان