بازدید 9480

استقلال سه شنبه در لیگ برتر بازی می‌کند؟

تیم فوتبال الکویت در روز دوشنبه در لیگ داخلی این کشور بازی می‌کند و این به معنای لغو بازی سه شنبه استقلال و الکویت در پلی‌آف لیگ قهرمانان است.
کد خبر: ۹۵۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 18 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از میزان، کویتی‌ها بعد از تصمیم ضدایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با عدم میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الکویت در روز دوشنبه در لیگ داخلی این کشور بازی می‌کند و این به معنای لغو بازی سه شنبه استقلال و الکویت در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا است.

اگر وضعیت به همین منوال باشد، قاعدتا سازمان لیگ هم باید بازی استقلال و فولاد که لغو شده بود را روز سه‌شنبه برگزار کند. این بازی از هفته هفدهم لیگ برتر است که قرار بود جمعه برگزار شود البته بهاروند در اظهار نظری اعلام کرد که تکلیف تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تا ظهر فردا (یکشنبه) مشخص می‌شود.

در سوی دیگر بازیکنان استقلال قبل از بازی دوستانه با داماش تهران حرف از لغو قطعی بازی با الکویت زدند و اعلام کردند که بازی بعدی آنها با فولاد خوزستان در اهواز است. استقلال در لیگ برتر به ترتیب با تیم‌های فولاد، نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس بازی دارد و تکلیف لیگ قهرمانان آسیا هم هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر