بازدید 13851
۳

تحقیقات عراق درباره ترور سردار سلیمانی

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد که طی چند روز آینده کمیته تحقیق در رابطه با ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس تحقیقات خود را به پایان می رساند.
کد خبر: ۹۵۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 18 January 2020

 

به گزارش تابناک، کریم علیوی، عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در گفت‌وگو با السومریه نیوز گفت: کمیته تحقیق که از سوی دولت به ریاست وزیر کشور عراق برای تحقیقات در مورد جنایت ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان آنان تشکیل شد، در تحقیقات خود به مراحل پایانی رسیده است.

وی افزود: این کمیته تا رسیدن به نتایج نهایی همچنان به تحقیقات خود ادامه می دهد و کسانی که در این جنایت دست داشته‌اند را معرفی می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق خاطرنشان کرد: نشانه های مثبتی در رابطه با این تحقیقات به دست آمده است که بعد از تکمیل تحقیقات نتایج آن به طور شفاف و دقیق به عموم مردم اعلام خواهد شد.

کریم علیوی تاکید کرد: اطلاعاتی که به دست ما رسیده است نشان می دهد که کمیته تحقیق طی چند روز آینده امور تحقیقاتی مربوط به ترور فرماندهان را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این عبدالکریم خلف، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرده بود که کمیته تحقیق در رابطه با ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به نتایج مهمی رسیده است.

سردار سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس دو هفته پیش به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
ان شاءالله خون به ناحق ریخته این سرداران شهید و والامقام علی الخصوص سردار رشید وعلمدار سپاه اسلام ، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دامان جنایتکاران عالم بخصوص ترامپ دیوانه وتمام کسانی که در این ترور نقش داشته اند را خواهد گرفت
تحقیقات عراق بدرد هیچ کس نمی خورد.
دولت ناتوان و مقصر عراق چرا هیچ کس را برای استقبال از حاج قاسم نفرستاده بود؟
اگر از این تحقیقات اطلاعاتی بدست آمد. تا آمریکا نبیند قابل افشا نیست.
هر چی زودتر اعلام کنید تا خاعنین رسوا شن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر