بازدید 34709
۱

قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۲۸ دی ۹۸/ افت اندک دلار در صرافی‌های بانکی

اولین روز هفته برای فعالان بازار ارز با کاهش شاخص ارزی توسط بازارساز آغاز شده است. همچنین بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرده است که بر اساس آن نرخ ۲۸ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۱۱ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ دلار و ۷ ارز دیگر نیز ثابت ماند.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 18 January 2020

قیمت دلار و یورو امروز شنبه 28 دی 98/ افت اندک دلار در صرافی های بانکی

تابناک اقتصادیاولین روز هفته برای فعالان بازار ارز با کاهش شاخص ارزی توسط بازارساز آغاز شده است. همچنین بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرده است که بر اساس آن نرخ ۲۸ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۱۱ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ دلار و ۷ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز شنبه بیست و هشتم دی ماه 98 بازار ارز، شاهد افت نرخ دلار در صرافی های مجاز و بانکی سطح کشور هستیم. به گونه ای که در حال حاضر هر اسکناس دلار آمریکا در این صرافی ها به نرخ 12950 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 13050 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز پنج شنبه هفته گذشته، 50 تومان ارزان تر شده است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها به نرخ 14550 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 14650 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به پایان هفته گذشته، 50 تومان کاهش داشته است.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۸ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۱۱ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ دلار و ۷ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «شنبه ۲۸ دی ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز پنج شنبه ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۱۴۰ ریال کاهش نسبت به روز پنج شنبه ۵۴ هزار و ۶۶۷ ریال و هر یورو نیز با ۲۸۱ ریال افت نسبت به روز پنج شنبه ۴۶ هزار و ۵۶۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۴۱۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۱۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۱۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۳۴ ریال، روپیه هند ۵۹۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۴۱۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۱۵۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۱۲۹ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۰۷ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار ۱۴۹ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۷۶ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۰۵ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۱۳۱ ریال، روبل روسیه ۶۸۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۸۷۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۱۴۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۳۹ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۱۸ ریال، کیات میانمار ۲۹ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۷۷۷ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۵۸ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و دو ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۲۳ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۹۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۵۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۱۶۴ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۰۲ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۶۳۵ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۷۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزارو ۷۱۲ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۴۸۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۲ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اقای همتی همینطور نگید ما بازار ارز راثابت نگه میداریم بازار را میبرید بالا ومیگید ثابت نگه دادشتیم اگه بازار رپایین نگه دارید کار کردهاید
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی