بازدید 9641
۱

هشدار پاکستان درباره عواقب تشدید مناقشه با ایران

نخست وزیر پاکستان هشدار داد که هرگونه رویارویی و تشدید تنش‌ها با جمهوری اسلامی ایران در منطقه، عواقب بسیار سنگین و ویرانگری خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵ 17 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ رسانه‌های پاکستان پنجشنبه شب این اظهارات را به نقل از مصاحبه «عمران خان» با شبکه آلمانی "دیوچه وله" در اسلام آباد عنوان کردند.

نخست وزیر پاکستان با اشاره به اوضاع خاورمیانه و نقش اسلام آباد برای کمک به تنش‌زدایی گفت: منطقه دیگر تحمل جنگ و درگیری جدیدی را ندارد.

وی تأکید کرد: پاکستان و جمهوری اسلامی ایران همواره از روابط بسیار خوبی برخوردار هستند و مصمم به جلوگیری از هرگونه تنش میان کشور‌ها در منطقه هستیم.

عمران خان از عربستان به عنوان دوست بزرگ پاکستان یاد کرد و افزود: اسلام‌آباد تلاش دارد تا تنش‌ها میان تهران و ریاض بیشتر نشود.

وی هشدار داد: تشدید مناقشه با ایران فاجعه بار خواهد بود؛ هرگونه درگیری میان کشور‌های بزرگ اسلامی در منطقه برای پاکستان اسفناک است؛ به همین دلیل تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که روابط میان این دو کشور به وخامت نکشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
تمامی کشورهایی که مدعی داشتن بمب اتمی هستند از بحران بین ایران و امریکا نگرانند.

دو کشور ژاپن و کوبا نیز که در القای وجود بمب اتمی و باور دادن ان به ملتها به امریکا کمک نمودند نگرانی خاص خود را دارند چون دستشان برای ملتشان رو می شود و کشورهایشان دچار اشوب و نا ارامی می شود.

همچنین

ترامپ غیرمستقیم به دروغ بودن بمب اتمی و غیر واقعی بودن ان اعتراف کرد.


اینکه ترامپ با اطمینان می گوید که "ایران هرگز به بمب اتمی دست نخواهد یافت" یک حقیقت را نشان می دهد

و ان هم اینکه چیزی به عنوان سلاح اتمی مطلقا" وجود خارجی ندارد و خود دولت امریکا 75 سال با وانمود به داشتن چنین سلاحی و ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها خود را به دروغ ابرقدرت جا زده است و ملتها را به بردگی گرفته است.


افشای این دروغ باعث ایجاد هرج و مرج در امریکا و پایگاههای نظامیش در سرتاسر جهان می شود.

و به نوعی تعادل قدرت به نفع کشورهای جهان سوم را سبب می شود.

انچه را به عنوان انفجار هسته ای نشان می دهند دقیقا" مشابه انفجار گاز مایع در مقیاس دهها و یا صدها تن می باشد. یعنی اگر دهها و یا صدها تن گاز مایع را با هوای فشرده کافی منفجر نمایند ،دقیقا" انفجاری مشابه انفجار به اصطلاح هسته ای رخ می دهد. مثلا" در هردو انفجار قارچ تشکیل می شود و و چرخش قارچشان کاملا" مشابه می باشد. ان چیزی که به عنوان بمب هیدروژنی عنوان می شود که مدعی هستند قدرت تخریب ان خیلی بیشتر از بمب اتمیست چیزی جز انفجار دهها و یا صدها تن گاز هیدروژن مایع به همراه هوای فشرده کافی نیست. اگر از هیدروژن مایع استفاده نمایند به علت سرعت بیشتر واکنش هیدروژن با هوا ، انفجار در زمان کمتری رخ می دهد و در نتیجه شدت انفجار بیشتر و قدرت تخریب بیشتری خواهد داشت. اما با استفاده از عدم آگاهی ملتها وانمود می کنند همجوشی هسته ای رخ داده است.

شما اصحاب رسانه قبل از اینکه دیر شود و یا به معنای واقعی دیرتر شود و کشورمان مورد هجوم خارجی و یا دچار ناارامی و هرج و مرج توسط مزدوران داخلی شود بدون هیچ ترس و واهمه ای در راستای افشای دروغ بمب اتمی گام بردارید.

این تنها راه برون رفت از بحران فعلیست.

سپاه و رهبر باز هم مورد هجوم انها قرار خواهد گرفت.

معنای فعال کردن مکانیسم ماشه توسط غربی ها در عالم واقعیت همین تهاجم رسانه ای و تحریک مردم می باشد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر