بازدید 4186

سرقت مرد تعمیرکار از ساختمان پزشکان

کد خبر: ۹۵۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 16 January 2020

مرد تعمیرکار که با همدستی 3 نفر دیگر از ساختمان پزشکانی در پایتخت بیش از یکصد میلیون تومان تجهیزات سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به ‌گزارش ایران، آبان سال‌جاری گزارش یک سرقت از سوی مدیر ساختمان پزشکانی در تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی، اعلام شد و مأموران کلانتری 161 ابوذر بلافاصله به محل سرقت رفتند و بررسی‌های آنها نشان داد که سارقان یک دستگاه پزشکی سونوگرافی، دستگاه تشخیص ضربان قلب جنین و 10 عدد دینام کولر را به سرقت برده‌اند.

سرهنگ حسین شمسایی فرد رئیس کلانتری 161 ابوذر با تشریح این خبر گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که سارق یا سارقان بدون تخریب در ساختمان وارد مجموعه شده و با اطمینان از نبودن پزشکان اموال داخل ساختمان را به سرقت برده‌اند. در ادامه تحقیقات مشخص شد سارقان 4 نفر بوده‌اند که با یک دستگاه خودروی سواری سرقت را انجام داده‌اند که پس از استعلام پلاک خودرو مالک آن که فردی سابقه دار بود، شناسایی شد.

پس‌از شناسایی مالک خودرو و باهماهنگی قضایی اولین متهم پرونده صبح روز سه‌شنبه دستگیر و به سرقت تجهیزات ساختمانی و پزشکی از محل مذکور با همکاری 3 همدستش اعتراف کرد.

متهم به مأموران گفت: تعمیرکار تجهیزات سرمایشی وگرمایشی ساختمان هستم و به همراه دوستانم به درخواست مدیر ساختمان برای تعمیر سیستم گرمایشی ساختمان پزشکان مشغول به کار شدیم که مدیر ساختمان برای سهولت رفت و آمد ما، کلید ساختمان را در اختیارمان قرار داد و زمانیکه پزشکان در ساختمان حضور نداشتند مدتی مشغول به کار بودیم. پیشنهاد سرقت از ساختمان توسط همدستانم مطرح شد و در فرصت مناسبی از روی کلیدها ساختیم و بعد از اتمام کارمان هم کلیدهای اصلی را تحویل مدیر ساختمان دادیم. چند روز بعد برای سرقت به ساختمان مراجعه و دینام و تجهیزات پزشکی را سرقت کردیم.

متهم در کلانتری به 5 فقره سرقت از ساختمان‌های پزشکی و 10 فقره سرقت لوازم خودرو با همکاری سه تن از همدستانش اعتراف کرد و شناسایی و دستگیری سایر متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر