بازدید 12991
۱

پرواز صبح امروز تهران-ایلام-تهران لغو شد

به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید افقی پروازهای صبح امروز تهران-ایلام-تهران، لغو شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳ 14 January 2020

به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید افقی پروازهای صبح امروز تهران-ایلام-تهران، لغو شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از ایلام، به دلیل شرایط نامساعد جوی، هوای نامناسب پرواز، مسیر و کاهش دید افقی در ایلام، پرواز نوبت صبح شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران _ایلام _تهران لغو شد.

بارش برف همراه با وزش باد در ایلام/جاده ها باز هستند

در همین حال اعلام شده است، بارش برف از بامداد امروز بیشتر مناطق استان ایلام را سفیدپوش کرد، و در حال حاضر هوای سرد توام با وزش باد شهر ایلام را فرا گرفته است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، طبق اعلام ستاد بحران استان ایلام با توجه به برودت هوا توام با بارندگی در ساعات آغازین صبح سه شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۴ و بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان؛ مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی و بخش کارزان شهرستان سیروان با ۱.۵ ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع می‌شود.

در ضمن مادران شاغل این عزیزان می‌توانند ساعت ۹ صبح به ادارات متبوع مراجعه و ادارات نیز همکاری لازم را معمول و مرخصی ساعتی برای آنان منظور کنند.

فعالیت ادارات و بانک‌ها در سطح استان ایلام بدون تاخیر و تعطیلی و طبق روال عادی است.

فعالیت دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها نیز در سطح استان بدون تاخیر و تعطیلی و طبق روال عادی است.

تمامی محورهای مواصلاتی استان ایلام باز است

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در بازدیدی که صبح امروز از محورهای مواصلاتی انجام شد، تمامی محورها باز و تردد در آن جریان دارد اما می‌طلبد رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی استان حتماً ضمن کنترل سلامت وسیله نقلیه خود تجهیزات زمستانی را هم به همراه داشته باشند.

سرهنگ رضا همتی زاده افزود: لذا توصیه می‌کنیم از سفرهای غیرضروری پرهیز و در صورت لزوم ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانه، به زنجیر چرخ نیز مجهز باشند.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی در شرایط لغزندگی معابر از مهمترین اصول ایمنی تردد بوده و رانندگان لازم است به توصیه‌های پلیس راه توجه لازم را داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
پدافند نزنه این هواپیما ها را.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر