بازدید 10636
حاجی دلیگانی:

تاخیر در اعلام علت سقوط هزینه‌ها را افزایش داد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: به تاخیر در اطلاع‌رسانی پیرامون علت سقوط هواپیمای اوکراینی انتقاد داریم، زیرا می‌توانستند زودتر این موضوع را اعلام کنند.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ 13 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از حسینعلی حاجی دلیگانی خانه ملت با تاکید بر لزوم اعتمادسازی پس از سقوط هواپیمای اوکراینی به دلیل اشتباه فردی که در پدافند رخ داده است، اظهار داشت: پذیرش مسئولیت سقوط هواپیمای اوکراینی از سوی سپاه، سبب اعتمادسازی می‌شود، زیرا واقعیت و حقیقت را پنهان نکردند و این خود نمودی از اعتمادسازی است. در جلسه غیرعلنی (روز یکشنبه ۲۲ دیماه) فرمانده کل سپاه پاسداران مسئولیت سقوط این هواپیما را برعهده گرفت، این درحالیست که برخی از مسئولان اجرائی، مسئولیت افزایش قیمت بنزین را نپذیرفتند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان باید صادق باشند و مطالب جلسه غیرعلنی مجلس نیز پخش شد تا مردم در جریان مسائل قرار گیرند و اعتمادسازی شود.

وی افزود: طرح شفاف‎‌سازی هزینه‌های انتخابات حرکت مثبتی در راستای شفاف‌سازی است و شفافیت آرا نمایندگان نیز اگر انجام می‌شد می‌توانست به اعتماد عمومی بیشتر کمک می‌کند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: به تاخیر در اطلاع‌رسانی پیرامون علت سقوط هواپیمای اوکراینی انتقاد داریم، زیرا می‌توانستند زودتر این موضوع را اعلام کنند. باید طبق سلسله مراتب، مسائل را جمع بندی می‌کردند و علت سقوط هواپیما زودتر اعلام می‌شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر علت سقوط هواپیما زودتر گفته می‌شد، اکنون هزینه‌های کمتری را متحمل می‌شدیم.

وی با بیان اینکه نکات و ابهاماتی در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی وجود دارد، افزود: فیلمی از لحظه برخورد موشک با هواپیما گرفته شده، در حالی که روزانه هزار پرواز از ایران عبور می‌کند و همین فیلمبرداری محل شک است. چگونه است که دقیقا در همان زمان، فردی از آسمان فیلمبرداری می‌کند؟ همچنین حضور سفیر انگلیس در تجمعات اعتراضی اتفاقی نیست و این مساله را باید به صورت راهبردی مورد توجه قرار داد.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: باید مردم معترض حرف خود را از طریق صحیح بیان کنند، اما اگر شرایط ضدامنیتی شود، باید به گونه‌ای برخورد شود که امنیت مردم مخدوش نشود. طرح تجمعات در نوبت صحن قرار دارد و باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود تا مردم بتوانند براساس آن قانون، مطالبات خود را مطرح کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل