بازدید 6519

باید تمام مقصران در هر سطحی با برخورد قاطع مواجه شوند

کد خبر: ۹۵۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ 11 January 2020

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسوولان درباره علت فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی به مردم توضیح دهند گفت: باید با تمام کسانی که در این ماجرا مقصر هستند برخورد شده و این برخورد شفاف به اطلاع مردم برسد.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر این که هواپیمای اوکراینی به دلیل بروز خطای انسانی و به صورت غیرعمد مورد اصابت قرار گرفته است، گفت: فاجعه هواپیمای بوئینگ اوکراینی دو وجه دارد. وجه اول خطای سیستم پدافند است که باید تمام مقصران در هر سطحی با برخورد جدی و قاطع مواجه شوند.

این نماینده مجلس وجه دیگر این فاجعه را پنهان‌کاری دانست و اظهار کرد: باید روشن شود چه کسانی در چه سطحی و از چه زمانی حقیقت ماجرا را فهمیده بودند و آن را از مردم پنهان می‌کردند. نقش دولت چیست؟ وزیر راه، رییس سازمان هواپیمایی، دستگاه دیپلماسی کشور همگی یکپارچه احتمال هدف قرار گرفتن هواپیما را رد کردند؛ پس آیا چنین خطای فاحشی از دولت نیز پنهان شده بود؟ آقایان باید به مردم توضیح دهند.

سعیدی در پایان افزود: همین هفته گذشته در کرمان ده‌ها نفر درگذشتند. چه اتفاقی افتاد؟ آیا حتی یک مقام مسئول استعفا داد یا توبیخ شد؟ نحوه برخورد ما با فجایع خودش یک فاجعه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان