بازدید 11659
سخنگوی سازمان هواپیمایی:

سرعت روند بررسی سانحه هواپیمای اوکراین بالاست

سخنگوی سازمان هواپیمایی: سرعت روند بررسی سانحه بسیار بالاست اما نمی‌توان زمان دقیقی برای پایان تحقیقات اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 10 January 2020

سرعت روند بررسی سانحه هواپیمای اوکراین بالاست

 

 

 

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آقای رضا جعفرزاده، با بیان اینکه ممکن است همکاری تیم بررسی سانحه اوکراین با دفتر بررسی سانحه این سازمان طولانی شود، گفت: نمی‌توان زمان دقیقی برای پایان تحقیقات اعلام کرد.
وی اضافه کرد: همزمان با اقداماتی که برای بررسی سانحه انجام شد، از نمایندگان کشور‌های ذیربط از جمله طراح هواپیما، مالک هواپیما و کشوری که بیشترین تبعه را در پرواز داشته است دعوت به عمل آمد.
جعفر زاده ادامه داد: سازمان هواپیمایی کشوری بی توجه به شایعاتی که در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های خارجی منتشر شد، علل وقوع سانحه را با استناد به قوانین بین المللی بررسی می‌کند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با توصیه به رسانه‌ها برای پیگیری اخبار از مرجع رسمی یعنی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اظهار نظر‌ها قبل از بررسی همه عوامل دخیل در سانحه، قطعاً غیررسمی و نامعتبر هستند.
وی افزود: بر اساس ضمیمه ۱۳ پیمان شیکاگو سوانح هوایی به منظور جلوگیری از تکرار سوانح مشابه بررسی می‌شوند. طبیعی است که این هدف خواسته همه بخش‌های دخیل است، و همه می‌خواهند که واقعیت هر چه سریع تر شفاف شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پایان گفت: سرعت بررسی سانحه بسیار بالاست چرا که همگان می‌خواهند علت سانحه سریع تر مشخص شود و به شایعات پایان داده شود اما نمی‌توان زمان دقیقی برای پایان تحقیقات اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل