بازدید 7644
۶
واکنش

اسلامیان رفیق‌تاج:شایددرمورد ویلموتس خیریتی بود!

کد خبر: ۹۵۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳ 08 January 2020

عضو اصفهانی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که با تأکید تاج به این سمت رسیده است، اعلام کرد که سرمربی تیم ملی بعدی تیم ملی ایرانی خواهد بود. او غرامت سنگین فدراسیون بدلیل ضعیف قرارداد امضا شده را به خیریت ربط داد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمود اسلامیان در مورد محوریت جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و اینکه آیا در زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون تغییر بوجود خواهد آمد یا نه گفت: انتخابات طبق برنامه باید انجام بگیرد هر چند در جلسه امروز در این مورد خیلی بحثی نشد. در مورد مسائل جاری فدراسیون بحث شد که اطلاعیه فدراسیون در این مورد صادر شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی داخلی خواهد بود یا خارجی؟ عنوان کرد: در شرایطی قرار گرفتیم که به صلاح کشور است تا سرمربی تیم ملی داخلی باشد. مربیان بسیار خوبی در ایران داریم. خودتان دیدید که سرمربیان تیم ملی، استقلال و پرسپولیس به چه شکل از ایران رفتند. اگر از من سوال کنید نظرم این است که این مربیان خارجی فضای ایران را خوب نمی‌شناسند و به نوعی برای حضور در ایران اختیاط می‌کنند اگرچه بحث مالی را هم مطرح می‌کنند.

اسلامیان ادامه داد: این مربیان بیشتر تحت تاثیر تبلیغاتی که در دنیا علیه ایران می‌شود قرار می‌گیرند در حالی که کشور ما کاملا امن است. جا دارد به روح شهدای عزیمان، سردار سلیمانی و دوستان همرزمش درود بفرستیم. عزیزانی که کشور را به بهترین شکل امن کردند. می‌دانید که داعش در دو منطقه نزدیک ایران بود اما خدا را شکر با رشادت و شهادت عزیزان دست آنها کوتاه ماند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون یادآور شد: ما کشور امنی داریم اما مربیان خارجی درک لازم را از امنیت کشورمان ندارند و برای رفتن‌شان بحث مالی و اینگونه بازی‌ها را درمی‌آوردند. از هواداران تیم ملی، پرسپولیس و استقلال می‌خواهم که شرایط کشور را درک کنند. به احتمال خیلی زیاد سرمربی آینده تیم ملی داخلی خواهد بود که آقای بهاروند مسئولیت انتخاب آن را خواهند داشت. ظرف مدت مناسب سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی علی دایی خواهد بود یا نه؟ گفت: من نامی از مربی‌ای نمی‌برم. همین که می‌گویم گزینه داخلی است از من بپذیرید.

اسلامیان در مورد قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: قرارداد ویلموتس بسیار روشن است. در این قرارداد یک زمان 3 ماهه برای خسارت پیش بینی شده است. استدلال ما این است که او باید خسارت دهد و استدلال وی هم این است که فدراسیون باید خسارت دهد. ویلموتس این ادعا را دارد اما ادعایش با استدلال قانونی نیست. به نظر من ویلموتس قرارداد را با دقت نخوانده چرا که در این قرارداد بندی داشت که با صراحت روی 3 ماه تاکید می‌کرد. زبان انگلیسی ویلموتس هم خوب نبود و از این جهت به مشکل خورد. حتی به کشورش هم که رفته بود وکلایش به وی گفته بودند که چرا چنین قراردادی بسته است. شاید خیریتی بود که ما در این مرحله و شرایط حساس به مربیان جوان خودمان اعتماد کنیم. انشالله با آنها در مسیر خوب حرکت کنیم.

وی در پایان در واکنش به انتقاد یکی از خبرنگاران از مربیان ایرانی مدنظر فدراسیون گفت: ما در همه جای کشورمان سردار سلیمانی داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
بله خیریت را باید توی جیب افراد جستجو کنیم
چرا قانون منع بکارگیری بازنشسته ها اجرایی نمیشه ؟
استفاده از مربی ایرانی یعنی حماقت محض
این مسولین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به عنوان حیف ومیل کننده بیت المال باید محاکمه وبه اشد مجازات برسند نه اینکه یکی یکی استعفا داده واز مجازات فرار کنند
با گند زدن به پول این مردم که میتونه یک دردی دوا بشه
پول بیت المال را حرام می کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار